Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 62 van 62
  1. #61
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Qua wind wordt het zaterdag iets beter dan zondag, volgens buienradar. 4 tegen 5 op zondag, beide dagen droog, dat dan weer wel.
    voorspellingen(windy.com en MeteoBlue) die ik hier heb is de windkracht de hele dag 6-7bf west met windvlagen tot windkracht 8. KNMI meld hetzelfde. Ik ga er een beetje voor vrezen. Want boven 5 gaat er niks de lucht in. Zo ie zo komt het het vuurwerk niet ten goede als er windkracht 4 of meer staat, alles verwaait het wordt er niet mooier op dan. Zonde van het materiaal

    edit .. miste een paar posten. Het gaat al reeds helemaal niet meer door. Jammer. Maar ja er wordt dan ook ronduit k*t weer voorspelt.
    Laatst gewijzigd door RedBaron; 7 december 2018 om 18:53
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #62
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.774
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Door mijn wisseldiensten kan ik al niet al demo's bij wonen, deze dit jaar zo waar wel. En nu wordt hij, wel heel begrijpelijk, afgelast. Dat klote weer in Nedrland ook altijd, of je ballen vriezen er af, of je regent zeik nat, of je waait uit je broek...
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  3. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •