Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

King Of Universe 360's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik heb m ook besteld... heel benieuwd naar de uitwerking. Kon ook niks vinden en dit is het enige product dat ik op de gok heb aangeschaft. Mocht iets kiezen van de vrouw als aanvulling op het kerst kado haha yeah

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door FrankvdB Bekijk bericht
      Ik heb m ook besteld... heel benieuwd naar de uitwerking. Kon ook niks vinden en dit is het enige product dat ik op de gok heb aangeschaft. Mocht iets kiezen van de vrouw als aanvulling op het kerst kado haha yeah
      Is toch leuk , 2 vliegen in 1 klap je hebt vuurwerk en gegokt ( ik het zelfde)

      Comment


        #18
        Zeker haha... net contact gehad met de aanbiefer. 20mm tubes en een compoundbox, ben benieuwd. Ik ga hem in de vooravond stoken. Weet er niets van dus ik denk stand alone gezien in een project niet passend is aangezien de uitwerking mij onbekend is. Ik ga hem wel in de gaten houden

        Comment


          #19
          Ik ga hem om 18:00 uur schieten en filmen . Daarna online plaatsen zodat iedereen die deze box bewaard er nog een plekkie voor kan vinden in zijn of haar schietlijst
          Laatst aangepast door Jord1975; 25 December 2018, 07:43.

          Comment


            #20
            Top! Erg benieuwd ik kijk alleen niet meer online dan haha iets met prioriteiten haha

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Jord1975 Bekijk bericht
              Gij wel hoor ..... ..Neem gelijk je eigen knallers mee ,maken we er een gezellig straatfeest van
              Knal heb ik niet veel..maar breng wel 7 of 8 boxen mee als toevoeging.. die hebben we nog niet zoveel dan...

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door J-MAN Bekijk bericht
                Knal heb ik niet veel..maar breng wel 7 of 8 boxen mee als toevoeging.. die hebben we nog niet zoveel dan...
                nee idd ...beetje jammer dat we net de 30 halen

                Comment


                  #23
                  8 cakes dus Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	0D53E02E-EB4A-4A0D-BD44-7E5A062790FB.jpg
Vertoningen:1
Grootte:195,7 KB
ID:	1570878

                  Comment


                    #24
                    Ik had verwacht dat dit een mega box was.
                    Dus niet, ik denk dat ie qua oppervlakte net zo groot is als een Cruell Traction.
                    Ik vermoed dat de tubes kleiner zijn dan 20 mm.

                    Beetje raar dat ze een pallet onder de box hebben gedaan toen de foto werd gemaakt.
                    Ach ik mag een gegeven paard niet in de tube kijken.
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment


                      #25
                      Tubes zijn 20mm.. maargoed ik ben erg benieuwd wat deze doet

                      Comment


                        #26
                        Ik heb 'm op de valreep ook besteld, voor 129 euro kan het geen miskoop zijn

                        Comment


                          #27
                          18:15 uur/31 december zal ongeveer filmpje online komen . Ga hem om 18:00 uur schieten en hoop een helder beeld te krijgen voor jullie

                          Comment


                            #28
                            Ik ga ff kijken rond die tijd of ik hem in de vooravond schiet, of stand alone of in een project

                            Comment


                              #29
                              Ben benieuwd naar het filmpje!
                              Verder deze pot hoef je maar 1x aan te steken toch?

                              Comment


                                #30
                                Ik zit er ook op te wachten hehe

                                Comment

                                Working...
                                X