Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 81 van 81
  1. #76
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Berichten
    212
    Thanks
    567
    623 waarderingen in 154 posts
    Bedankt voor alle fijne reacties! Het was even spannend wat het weer ging doen maar uiteindelijk ging dat precies goed gelukkig. We zijn erg tevreden over demo, de opkomst was super!

    Wil hier ook nog even iedereen bedanken die heeft meegeholpen het was een leuke gezellige dag met een top resultaat!

    @pyrofan#1: bedankt voor je verslagen en er zijn 6 wicked whistle verschoten.

  2. Deze 5 gebruikers waarderen tobias voor het bericht:


  3. #77
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tobias Bekijk bericht
    Bedankt voor alle fijne reacties! Het was even spannend wat het weer ging doen maar uiteindelijk ging dat precies goed gelukkig. We zijn erg tevreden over demo, de opkomst was super!

    Wil hier ook nog even iedereen bedanken die heeft meegeholpen het was een leuke gezellige dag met een top resultaat!

    @pyrofan#1: bedankt voor je verslagen en er zijn 6 wicked whistle verschoten.
    Tobooooo , Lekkah gedan !
    http://www.stefandrukker.nl

  4. #78
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Onder het huismerk van Intratuin zijn ook de Mixed Stylez (=Mit It Up!) en de Colossal (=Massive) nog geschoten en gefilmd:






    Deze Double Revolt is een uniek artikel en geen omlabeling van een andere box.


    Deze Street Chaoz is eveneens een unieke box.


    Ook de Rebelliouz van Climax is een cake die volgens mij speciaal voor Intratuin is gemaakt en geen omlabeling betreft.
    Laatst gewijzigd door DarkSoul; 23 december 2018 om 13:43
    Laten we lekker link gaan doen!

  5. Deze 3 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  6. #79
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 december 2015
    Berichten
    45
    Thanks
    3
    37 waarderingen in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht

    Deze Double Revolt is een uniek artikel en geen omlabeling van een andere box.
    Hi DarkSoul,

    Het is misschien lang geleden. Maar kun jij je nog herinneren wat voor indruk de Double Revolt maakte? De normale prijs € 249, freakactie € 180. Ik kan mij zelfs herinneren dat deze vorig jaar € 150 was in de freakactie.

    Een betere video als die van jou kan ik niet vinden. Het feit dat er bijna geen informatie / ervaring te vinden is over dit product en dat hij met € 69 korting te krijgen is doet mij heel erg twijfelen over de kwaliteit van deze box.

    Kun jij hier iets over zeggen?

  7. #80
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Hij heeft op mij vorig jaar bij de demo weinig indruk gemaakt. Ik was hem nu alweer vergeten, zeg maar....dat is een veeg teken. Ik zie dat ie vorig jaar 155 euro is geweest. Als je nu 180 euro betaalt, zou ik lekker twee (kleinere) boxen nemen voor dat geld! Dat maakt meer indruk. Boeketgrootte van de Double Revolt is gewoon matig, voor het grootste gedeelte.

    Heb je dit gelezen?
    Laten we lekker link gaan doen!

  8. #81
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 december 2015
    Berichten
    45
    Thanks
    3
    37 waarderingen in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Hij heeft op mij vorig jaar bij de demo weinig indruk gemaakt. Ik was hem nu alweer vergeten, zeg maar....dat is een veeg teken. Ik zie dat ie vorig jaar 155 euro is geweest. Als je nu 180 euro betaalt, zou ik lekker twee (kleinere) boxen nemen voor dat geld! Dat maakt meer indruk. Boeketgrootte van de Double Revolt is gewoon matig, voor het grootste gedeelte.

    Heb je dit gelezen?

    Bedankt! Nee dat bericht had ik nog niet gezien. Er zijn nauwelijks zoekresultaten als je zoekt op Double Revolt. Ik was er al bang voor. Nu is de twijfel zeker weg

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •