Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 81
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Precies dat beeld in de media. Vuurwerkliefhebbers als anarchisten neerzetten die de samenleving bedreigen. Dat eerste klopt voor deze persoon zeker. Ik kreeg gewoon de indruk dat deze persoon zwaar onder invloed van drank of drugs afstak. En als iemand in DU gepakt wordt allemaal veroordelend reageren, en nu men hem blijkbaar kent, is het verhaal anders?
    Als liefhebber moet je afstand nemen van zulk gedrag naar mijn mening.
    Jeder Schuss ein Genuss

  2. Deze gebruiker waardeert Matii voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2016
    Berichten
    36
    Thanks
    6
    40 waarderingen in 13 posts
    ik ben het niet met je eens. Dirk Maas staat haaks op hoe wij onszelf profileren als freaks, als liefhebbers. Dirk is typisch iemand die de hele traditie om zeep kan helpen, want alles wat hij laat zien getuigt van overlast, paupergedrag, scheit hebben aan de regels enz. dit gedrag kan gebruikt worden tegen ons liefhebbers en tegen de hobby. Hoe kan je Dirk in godsnaam in z'n waarde laten als hij er juist zelf voor kiest om als een volslagen idioot op internet te staan? dit brengt ernstige schade aan ons toe en dat stoort mij enorm!

    Amen!!!!!!!!!

  4. Deze gebruiker waardeert W-shaped voor het bericht:


  5. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Stiekem wel genoten van zijn prof compilatie van vorig jaar, maar zag er al niet echt slim uit. Uren lang op dezelfde plek blijven knallen, pallets vol prof vuurwerk dan loop je idd een keer tegen de lamp.

    Helaas ook veel filmpjes gezien waar de veiligheid (voor hem en omgeving)) ver te zoeken is, stokloze (zware) vuurpijlen zo in de straat neergooien, vlak naast de auto van de (buurman?) Met een meter afstand van de buis zijn shells filmen en dergelijke terwijl iedereen hem waarschuwt? (zal hem wel een kick geven) en kan zo nog wel even doorgaan.

    Vuurwerk is geen grapje en de veiligheidsvoorschriften zijn er niet voor niks. Plus dat een youtube kanaal natuurlijk een hoop bekijks krijgt van de jeugd, maar denk dat dit vechten tegen de bierkaai is gezien het aantal (foute) vuurwerkvloggers denk ik dat die filmpjes toch blijven komen.

    Ach je ziet het ook bij honden, pitbulls zijn hele lieve honden, maar trekken ook foute figuren aan en uiteindelijk zijn de pitbulls de dupe. Prof vuurwerk idemdito, er zijn mensen die er verstandig mee omgaan maar het trekt ook foute types aan en die verpesten het voor de rest (zowel legaal als illegaal)

    Conclusie, laat mensen in hun waarde maar denk zelf ook na wat van boodschap je de medemens meegeeft met je filmpjes. Typisch gevalletje eigen schuld dit, hij had er ook zelf van kunnen genieten ipv al zijn acties (goed of fout) online te gooien.

  6. Deze 3 gebruikers waarderen Dionysus voor het bericht:


  7. #64
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Stiekem wel genoten van zijn prof compilatie van vorig jaar, maar zag er al niet echt slim uit. Uren lang op dezelfde plek blijven knallen, pallets vol prof vuurwerk dan loop je idd een keer tegen de lamp.

    Helaas ook veel filmpjes gezien waar de veiligheid (voor hem en omgeving)) ver te zoeken is, stokloze (zware) vuurpijlen zo in de straat neergooien, vlak naast de auto van de (buurman?) Met een meter afstand van de buis zijn shells filmen en dergelijke terwijl iedereen hem waarschuwt? (zal hem wel een kick geven) en kan zo nog wel even doorgaan.

    Vuurwerk is geen grapje en de veiligheidsvoorschriften zijn er niet voor niks. Plus dat een youtube kanaal natuurlijk een hoop bekijks krijgt van de jeugd, maar denk dat dit vechten tegen de bierkaai is gezien het aantal (foute) vuurwerkvloggers denk ik dat die filmpjes toch blijven komen.

    Ach je ziet het ook bij honden, pitbulls zijn hele lieve honden, maar trekken ook foute figuren aan en uiteindelijk zijn de pitbulls de dupe. Prof vuurwerk idemdito, er zijn mensen die er verstandig mee omgaan maar het trekt ook foute types aan en die verpesten het voor de rest (zowel legaal als illegaal)

    Conclusie, laat mensen in hun waarde maar denk zelf ook na wat van boodschap je de medemens meegeeft met je filmpjes. Typisch gevalletje eigen schuld dit, hij had er ook zelf van kunnen genieten ipv al zijn acties (goed of fout) online te gooien.
    Dus eigenlijk is het heel goed dat de politie hem opgepakt heeft.
    Anders was het misschien een verhaal van: Liever geen bloemen.
    Misschien een beetje lomp gezegd van mij, maar puur ter bescherming van hemzelf.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  8. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Berichten
    985
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Klotuh man, dat gun je niemand. Volgend jaar maar Valencia gaan..
    Slijmerd. Dit soort figuren helpen alles om zeep hier, geen medelijden mee. En wat bedoel je met naar Valencia gaan? 6 inch bij Palau afsteken?

  9. Deze 3 gebruikers waarderen AtaiLo voor het bericht:


  10. #66
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
    Slijmerd. Dit soort figuren helpen alles om zeep hier, geen medelijden mee. En wat bedoel je met naar Valencia gaan? 6 inch bij Palau afsteken?
    Wat ik bedoel met naar Valencia gaan is lekker genieten van Fallas, maar ik wist niet dat je dat niet kende. slijmerd... beetje overdreven reactie met alles wat niet in jouw straatje past. Ik zeg alleen dat ik niemand gun om gepakt te worden, al was hij niet de verstandigste. De reden dat ie gepakt is, is verder niet door de paar voorbeelden die hier genoemd worden in het topic maar door dat hij open en bloot z'n gezicht laat zien en z'n collectie showt die hij net besteld heeft. En verder continu dagelijks zwaar vuurwerk stoken. Dat ik het niemand gun mag jij slijmen vinden, doen we verder niks mee.

    Lijkt wel in dit topic dat als je niet extreem negatief reageert over hem dat je maar gelijk wordt bestempeld met dat je zijn praktijken verheerlijkt.

  11. Deze 2 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  12. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Wat ik bedoel met naar Valencia gaan is lekker genieten van Fallas, maar ik wist niet dat je dat niet kende. slijmerd... beetje overdreven reactie met alles wat niet in jouw straatje past. Ik zeg alleen dat ik niemand gun om gepakt te worden, al was hij niet de verstandigste. De reden dat ie gepakt is, is verder niet door de paar voorbeelden die hier genoemd worden in het topic maar door dat hij open en bloot z'n gezicht laat zien en z'n collectie showt die hij net besteld heeft. En verder continu dagelijks zwaar vuurwerk stoken. Dat ik het niemand gun mag jij slijmen vinden, doen we verder niks mee.

    Lijkt wel in dit topic dat als je niet extreem negatief reageert over hem dat je maar gelijk wordt bestempeld met dat je zijn praktijken verheerlijkt.
    denk dat wij gewoon niet zo snappen waarom je vind dat iemand die op zon manier vuurwerk "gebruikt" en in kwaad dagligt stelt niet gestraft of gepakt moet worden...

    Dan zeg je dus eigenlijk dat je er geen problemen mee hebt dat zulke droeftoeters die aan de kern van het vuurwerkoverlast en probleem liggen gewoon doorgaan met wat ze doen. want wil je dat ze ophouden dan moet je ze gewoon aanpakken, dat gaan ze echt niet uit zichzelf doen.

  13. Deze gebruiker waardeert lbanoa voor het bericht:


  14. #68
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    denk dat wij gewoon niet zo snappen waarom je vind dat iemand die op zon manier vuurwerk "gebruikt" en in kwaad dagligt stelt niet gestraft of gepakt moet worden...

    Dan zeg je dus eigenlijk dat je er geen problemen mee hebt dat zulke droeftoeters die aan de kern van het vuurwerkoverlast en probleem liggen gewoon doorgaan met wat ze doen.
    Ik vind het heel bijzonder hoe je dat uit mijn bericht kan opmaken. Je doet nu precies wat ik in m'n laatste stukje aanhaal. Als ik er dus niet negatief op reageer hier in het topic, dan ben ik het dus met zijn praktijken eens?

  15. Deze 3 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  16. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Ik vind het heel bijzonder hoe je dat uit mijn bericht kan opmaken. Je doet nu precies wat ik in m'n laatste stukje aanhaal. Als ik er dus niet negatief op reageer hier in het topic, dan ben ik het dus met zijn praktijken eens?
    nou ja je vind duidelijk dat hij niet aangepakt moet worden toch ?

    dat zijn jouw woorden.

    Maar je bent het dus niet met zijn praktijken eens maar vind niet dat hij daarvoor aangepakt moet worden... dat is wel bijzonder.

    dat is een beetje alsof ik zou zeggen , "Ik vind het niet goed dat hij 180 rijd op de snelweg maar gun hem geen boete"


    Als ik er dus niet negatief op reageer hier in het topic, dan ben ik het dus met zijn praktijken eens?
    je reageert negatief op het feit dat hij is aangepakt. Dan is het toch niet gek dat anderen de conclusie maken dat je het onterecht vind ?

  17. Deze gebruiker waardeert lbanoa voor het bericht:


  18. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2016
    Berichten
    36
    Thanks
    6
    40 waarderingen in 13 posts
    Hij is gepakt en als ik mij niet vergis is dit een herhaal geval en zal het zwaard van vrouwe justitia zich er verder om bekommeren. Ik vind dit in ieder geval een duidelijk signaal afgeven naar zijn collega's die zich in hetzelfde straatje wanen waarin dirk zich bevondt. Ik vond het al waanzin toen deze meneer een zogenaamde "stutata" afstak met een type lont waarvan hij niet eens wist dat het snellont was en er dus bijna een shell van 6 kilo tegen zijn schedel schoot. En het dan nog cool vinden ook. En zo zie ik meerdere films van ontzettend onverstandige jongens die wel liefhebber zijn maar niet inzien met wat voor vernietigend product ze te maken hebben. Als je dit wil doen dan zijn er maar weinig die je tegen houden maar laat zulke praktijken niet zo openbaar komen want dat geeft vuurwerk helaas een slechte naam terwijl het alleen de personen zelf zijn die het te bont maken!

  19. Deze 5 gebruikers waarderen W-shaped voor het bericht:


  20. #71
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Het heeft nog lang geduurd voor ze deze meneer wederom gevat hebben. Je bent ook niet erg slim (om nog net niet te zeggen ontzettend dom) als je door gaat met verzamelen van professioneel vuurwerk en dat gaat lopen filmen. En dat voor "kijk eens hoe stoer ik ben voor de views" op youtube zet. En dan de meest stomme en trieste stunts er mee uithaalt. Had het gewoon voor jezelf gehouden, wellicht was je dan nog niet voor een 1e of 2e keer gepakt. Maar ja de kick he.. de kick van al die likes, views en "toffe" comments.. hoe extremer hoe liever.

    En ja ieder die hem hier verdedigd moet eens nadenken. Dit soort figuren zijn nu juist de ideale targets voor de media (zijn videos dus) en de anti vuurwerklobby! En zijn daarom ook mede de oorzaak van het feit dat de regels steeds meer en meer strenger worden! Ondanks dat het niet veel helpt wat illegaal vuurwerk betreft.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  21. Deze 3 gebruikers waarderen RedBaron voor het bericht:


  22. #72
    VWC-Lid vuurvent's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 februari 2012
    Locatie
    Lisserbroek
    Berichten
    1.045
    Thanks
    1.729
    2.628 waarderingen in 723 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    Maar ja de kick he.. de kick van al die likes, views en "toffe" comments.. hoe extremer hoe liever.
    Dat vind ik altijd een stom argument, net of hem dat een worst kan wezen. Als die het daarvoor zou doen had die wel vlogger geworden zoals al die clickbait vuurwerk vloggers.
    hij deed gewoon veel dingen wat niet goed was en dat heeft hem nu zijn kop gekost, en nja eigen schuld mischien ook wel door het gehele jaar door in woonwijken etc te stoken, op een gegeven moment weten mensen wie dat elke keer doet en dan is een anonieme tip zo gebeurd.

    Hij kan beter ze hobby in het buitenland uitoefenen, heb ik al eens gezegd want een mascleta kijken in spanje is meer waard dan dat je met oudjaar een salutje de lucht in jaagd. Doe ik tot slot ook de laatste jaren, haal je veel meer voldoening uit, dikke shows in italie of wat klapwerk in het oostblok stoken.
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

  23. Deze 2 gebruikers waarderen vuurvent voor het bericht:


  24. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2016
    Berichten
    36
    Thanks
    6
    40 waarderingen in 13 posts
    Hij kan beter ze hobby in het buitenland uitoefenen
    Laat hem het daar dan wel alsjeblieft netjes houden en niet daar als een achterlijke met zwaar vuurwerk staan gooien. Want dan ga je de strijd aan met europese lidstaten en dat zal ook niet ten goede komen

  25. #74

  26. #75
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
    Slijmerd. Dit soort figuren helpen alles om zeep hier, geen medelijden mee. En wat bedoel je met naar Valencia gaan? 6 inch bij Palau afsteken?
    Goed gezegd, als dat daar ook zo door gaat op het plein is dat binnen 5 jaar ook over.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  27. Deze gebruiker waardeert dikkeeric voor het bericht:


Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •