Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 81 van 81
  1. #76
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
    Dat vind ik altijd een stom argument, net of hem dat een worst kan wezen. Als die het daarvoor zou doen had die wel vlogger geworden zoals al die clickbait vuurwerk vloggers.
    Precies dit. Het is gewoon dat iemand met zo'n denkniveau niet dit soort spullen in handen moet krijgen. Want als je italiaanse salutes midden in een woonwijk gaat stoken midden in de zomer ben je niet helemaal 100. Daarom gewoon lekker naar het buitenland gaan.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  2. #77
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.965
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Mensen, dit is een forum, en wat mij betreft mag daar ook stevig gediscussieerd worden, ook als de meningen tegenovergesteld, of divers zijn. Ik snap dat een ieder zijn zegje wil doen, en dat daar ook emoties bij een rol spelen. Toch een klein verzoek van mijn kant.

    lees hetgeen je wil posten een keertje door voor je op snel reageren drukt. hou het clean en speel de bal, niet de persoon
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. Deze 3 gebruikers waarderen Scav voor het bericht:


  4. #78
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
    Mensen, dit is een forum, en wat mij betreft mag daar ook stevig gediscussieerd worden, ook als de meningen tegenovergesteld, of divers zijn. Ik snap dat een ieder zijn zegje wil doen, en dat daar ook emoties bij een rol spelen. Toch een klein verzoek van mijn kant.

    lees hetgeen je wil posten een keertje door voor je op snel reageren drukt. hou het clean en speel de bal, niet de persoon
    Kan er daarom ook een slotje op.

    Iedereen heeft hier zijn mening wel medegedeeld dacht ik. Ik lees hier elke keer hetzelfde.
    Was gewoon allemaal niet handig wat hij gedaan heeft. En zoveel volgers had hij nou ook weer niet. Er zijn wel grotere kanalen die ook niet verstandig met vuurwerk omgaan en die hebben bijna 200k subscribers. Die blazen ook van alles op. Niet in een woonwijk maar geven ook het verkeerde voorbeeld. Pyrostumper4life of zoiets.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  5. Deze 3 gebruikers waarderen Reverser voor het bericht:


  6. #79
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Toch altijd gezeur wel of geen illegaal, daar komt het op neer. Zo zie maar weer dat degenen die zelf prof hebben gestookt stelling voor innemen en andersom. Neemt allemaal niet weg dat dit niet zomaar een profcake of iets was, maar zwaarder spul dan wat 99% van die mensen in handen heeft gehad
    Jeder Schuss ein Genuss

  7. #80
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.515
    Thanks
    4.155
    5.068 waarderingen in 1.516 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Zo'n brief krijgen en dan eindigen met dat anoniem gedoe. Yeah right.

    Ja ik zeg maar niks

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Ik zag gisteren zelfs iemand zo'n brief aanbieden op Marktplaats, omdat hij er 2 gekregen had.

    Edit link.
    https://www.marktplaats.nl/a/verzame...reviousPage=lr

    Hoogste bod 3 euro, die van mij ligt allang in de kliko.

    Ook al veel langer dan een jaar geleden dat ze hier stonden, 5,8 kilo teveel LEGAAL Consumentenvuurwerk in huis en nog gewoon zon brief krijgen Het ging en gaat echt nergens over.

  8. #81
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 oktober 2009
    Berichten
    607
    Thanks
    108
    444 waarderingen in 206 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    ik ben het niet met je eens. Dirk Maas staat haaks op hoe wij onszelf profileren als freaks, als liefhebbers. Dirk is typisch iemand die de hele traditie om zeep kan helpen, want alles wat hij laat zien getuigt van overlast, paupergedrag, scheit hebben aan de regels enz. dit gedrag kan gebruikt worden tegen ons liefhebbers en tegen de hobby. Hoe kan je Dirk in godsnaam in z'n waarde laten als hij er juist zelf voor kiest om als een volslagen idioot op internet te staan? dit brengt ernstige schade aan ons toe en dat stoort mij enorm!
    Beste Ghoost en andere freaks, wellicht komt mijn mening niet goed over en word het nu verkeerd begrepen. Zoals ik al aangaf is hij een vuurwerk freak, maar verpest hij het voor ons vuurwerk liefhebbers. Hoe onverantwoord hij ermee omgaat is te absurd voor woorden. Filmen van een 12inch shell, waarvan de mortier los op de grond staat op 1 meter afstand en potten vanuit zijn hand schieten zijn slechts 2 voorbeelden hiervan.
    Hij is een vuurwerk freak op zijn manier en doet alles voor de vieuws op YouTube.


    Dat ik zeg om Dirk in zijn waarde te laten, bedoel ik mee te zeggen dat je ook niet Parnassia in loopt en vraagt of men normaal kan doen. Het zit in het aard van het beestje.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •