Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 33
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2013
    Berichten
    23
    Thanks
    3
    6 waarderingen in 2 posts

    Mooiste / beste siervuurwerk leverancier van NL

    Hallo mede vuurwerk liefhebbers....
    Elk jaar schiet ik voor ong 2000 euro de lucht in 😁 vorig jaar rubro...jaar ervoor vuurwerk mania.
    Nu de vraag wat vinden jullie met de demo's etc de beste tot nu toe voor dit jaar? Kan ik me weer gaan oriënteren en langzaam aan gaan bestellen.

    Je mag me ook PB sturen.

  2. #2
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Allereerst, als je zo'n groot budget hebt kan ik je aanraden om wat eerder in het jaar te bestellen. Rubro en Mania zijn prima importeurs maar kijk ook eens naar Evolution Fireworks of Pangu, die hebben heel mooie cakes en blokken. Ook vuurwerktotaal doet het elk jaar goed.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Neem contact op met een winkelier en kies van ieder merk de toppers
    Jeder Schuss ein Genuss

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2013
    Berichten
    23
    Thanks
    3
    6 waarderingen in 2 posts
    Zal er eens naar kijken thnx

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Ik zou voor de korting proberen 1 winkel te pakken. Maar wel met een breed aanbod. Maar ik ga er van uit dat je al lang genoeg hier kijkt en vuurwerk koopt om er het nodige van af te weten. Als je het kan vinden in je buurt zou je ook eens Heron kunnen proberen. Je hoort er niet zoveel van maar het is echt magistraal. En een combinatie zou helemaal gaaf zijn. Bijvoorbeeld van de merken Heron, Evolution, Pangu, vuurwerktotaal en zena. Ik vind het moeilijk om 1 de beste te noemen. Maar Pro-Line GBV/Weco noem ik wel met gemak de laatste importeur om naar te kijken. Misschien helpt dat ook. Pas bij die gaan kijken als je echt niks bij andere importeurs kan verzinnen

  6. #6
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Mocht je echt alles van 1 importeur willen kopen dan raad ik je aan om een keer naar Evolution Fireworks en Pangu Fireworks te kijken. Beiden hebben veel toppers in het assortiment die in mijn ogen beter presteren dan de producten van Rubro/ Mania.

    Toppers bij Evolution: Snowstorm, Winterstorm, Rambam 3.0, Solar Storm, Visions of Esctacy, Limited Edition 1, Dragon Box 2.

    Toppers bij Pangu: Garden Party I, II en III, Colorfull City, Smash Box 1 en 3 en de Brasillian Box.

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Met dat budget kun je toch van meerdere leveranciers iets nemen. Je hebt een echt luxe probleem.

  8. #8
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Als je voor 2000 euro schiet moet je toch ook wel beetje geïnteresseerd zijn in vuurwerk. Dus ik vind beetje raar bericht. Ik heb 2000 euro ik koop alles van mania, jaar erna ik heb 2000 euro ik koop alles van rubro. Jaar erna ik heb 2000 euro en ben nu wel benieuwd wat echt mooi is. Ik vind apart maar das mijn mening. Je kan ook met 2000 euro naar de plaatselijke Lidl gaan en die leegkopen.

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Als je voor 2000 euro schiet moet je toch ook wel beetje geïnteresseerd zijn in vuurwerk. Dus ik vind beetje raar bericht. Ik heb 2000 euro ik koop alles van mania, jaar erna ik heb 2000 euro ik koop alles van rubro. Jaar erna ik heb 2000 euro en ben nu wel benieuwd wat echt mooi is. Ik vind apart maar das mijn mening. Je kan ook met 2000 euro naar de plaatselijke Lidl gaan en die leegkopen.
    Wel in een doorgezakte bus vervoeren als je denkt dat je teveel hebt
    Jeder Schuss ein Genuss

  10. Deze gebruiker waardeert Matii voor het bericht:


  11. #10
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Nee joh gewoon een Ikea bak er achter en goannnn. Je denkt toch niet echt dat Lidl mijn voorkeur heeft.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Wel in een doorgezakte bus vervoeren als je denkt dat je teveel hebt

  12. #11
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    2K = ongeveer 15 tot 20 boxen, of je koopt alleen grote boxen dan heb je er misschien 10 tot 12? Dan hoef je toch geen boedelbak te huren. Beetje fatsoenlijke auto red je het wel.

  13. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Nee joh gewoon een Ikea bak er achter en goannnn. Je denkt toch niet echt dat Lidl mijn voorkeur heeft.
    Deed me denken aan 2 jaar terug toen die doorgezakte bus werd aangehouden
    Jeder Schuss ein Genuss

  14. #13
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    2K = ongeveer 15 tot 20 boxen, of je koopt alleen grote boxen dan heb je er misschien 10 tot 12? Dan hoef je toch geen boedelbak te huren. Beetje fatsoenlijke auto red je het wel.
    Ik kan je zeggen ik kan geen 10 dikke blokken in me auto kwijt. 10 blokken van pakweg 200 euro dus met een beetje korting 10 keer de skyline van evo of de Sodom ofzo ik wil je wel zien doen. Stationwagen uitgesloten dan haha

  15. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Ik zou met zo'n budget toch echt een dealer kiezen die qua aanbod zeer divers is en ook nog eens meedoet met een freakactie. Met dat budget zien ze je graag komen en denk ik dat je nog meer kunt bedingen. Kijk maar eens naar de topics met winkels die aan freakacties meedoen, dan kun je echt een zeer mooi en uitgebreid assortiment samenstellen van diverse merken. Evolution en Pangu zijn zeer aan te bevelen, maar ik denk dat je wellicht ook kunt kijken naar de nieuwe compounds van Wolff en Rubro. Sowieso ook de Espada de Palms van Vuurwerkmania. Nogmaals, kijk eens goed rond want dat is toch het allerleukste wat er is op dit moment.

  16. #15
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Zoals al eerder aangegeven, lijkt me dit een echt luxeprobleem...

    Als je zo'n budget hebt, moet het toch ook wel bij jezelf kriebelen om de mooiste dingen op te zoeken en die te kopen.

    Mocht je inspiratie nodig hebben, kijk dan eens bij de volgende links;

    Inspiratie voor mooie cakeboxen/compounds; https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...=beste+cakebox

    Freakshop in de buurt? https://forum.vuurwerkcrew.nl/forumd...el-Acties-2018

    Toch vast blijven houden aan spullen van 1 importeur? https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...RTEUR-van-2017!

    Mocht je een meer specifieke vraag hebben over een bepaald product, of twijfel je tussen 2 of 3 boxen, stel je vraag dan hier. Ik denk dat je dan een meer gericht advies zal ontvangen dan wanneer je vraagt om een complete bestelling voor 2000 euro; https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...ght=hulp+nodig

  17. Deze gebruiker waardeert Koala voor het bericht:


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •