Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 25 van 25
  1. #16
    VWC-Lid Arnoud PyroFan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2015
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    1.492
    Thanks
    1.977
    1.223 waarderingen in 409 posts
    180 euro als adviesprijs en 150 euro in de voorverkoop is gewoon veel. Voor die bedragen kan je in freakacties wel een paar goeie boxen kopen. Voor de gewone consument in de winkel is het eigenlijk ook balen. Ze denken dat ze een groot spektakel te zien krijgen, want als deze doos 180 euro kost zal het wel de moeite waard zijn, maar dan duurt ie maar een halve minuut... Ik weet niet of je dan nog veel klanten houdt, maar dat is aan Zena. Zelf ben ik tevreden met de freakacties of andere goeie kortingen, dus deze box laat ik dit jaar links liggen.

    Dat deze waaierbox gaaf is, is wat anders. Goed tempo en leuk met die mines ertussen door, maar dan liever 80 euro goedkoper.

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Oh, nee hoor. Maar de prijzen van sommige merken/producten rijzen de pan uit tot aan de zotte aan toe. Het lijkt alsof men zelf niet meer beseft dat we allemaal maar gewoon mensen zijn met een gemiddelde inkomen. Dat importeurs kosten hebben en ook een boterham willen verdienen snap ik zeker wel, maar wanneer je voor zoiets als hierboven een adviesprijs van 180 euro durft te vragen en dan in de aanbieding zet voor 150,- euro, dan denk ik toch dat we met z'n allen gewoon hard genaaid worden. Ik besef nu echt pas werkelijk wat wij met z'n allen aan het doen zijn.. heel erg veel geld verspillen voor een paar minuten leuk vuurwerk. Ik zeg niet dat we het dan ook maar moeten laten, maar wel dat we eigenlijk veel beter naar de prijs moeten gaan kijken. Ik spreek niet voor iedereen, ik spreek voor mijzelf en ik denk echt dat ik vanaf volgend jaar (want ik heb dit jaar reeds wat besteld) gewoon een paar cakes koop, misschien 1 boxje en een pakketje. Misschien voor 200,- euro in totaal.. want uiteindelijk heb ik daar zelf wel genoeg aan, dat ik altijd voor veel geld kocht had eigenlijk te maken dat ik de mensen een showtje wilde geven en ja, je probeert dan iedereen tevreden te maken want met een paar cakes en een boxje lukt dat niet altijd. Ik ga dus vanaf volgend jaar niet meer aan die mensen denken, maar meer aan mijzelf.
    Vuurwerk is altijd duur geweest....

    er zijn ook genoeg andere dingen die duur zijn en eigenlijk onzinnig, zoals roken, drinken.

    Maar nu pas tot dat besef komen en super pessimistisch zijn lijkt het alsof je met het verkeerde been uit bed ben gestapt :P

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Iemand die verslaafd is aan iets, ontkent in eerste instantie dat hij verslaafd is en zoekt altijd manieren om zijn verslaafdheid in stand te houden. Vuurwerk is een soort van verslaving, hoeveel van jullie hebben het gevoel nooit voldoende te hebben, terwijl de kamer uitpuilt van de boxen en cakes? Alleen wanneer je zelf tot het besef komt dat je eigenlijk verslaafd bent aan het vuurwerk (kopen) dan pas begin je ook te beseffen wat het je eigenlijk wel niet al die jaren heeft gekost. Ik ben niet met het verkeerde been uit bed gestapt, echter wel meer gaan beseffen dat ik dit eigenlijk niet meer wil, voor honderden tot wel over duizend euro heen, aan vuurwerk kopen. Ik zal nooit stoppen met afsteken, daar vind ik het te leuk voor, maar ik zal vanaf nu wel beter gaan nadenken over hoeveel ik bereid ben om uit te gaan geven en niet alles willen hebben/kopen wat mijn hartje begeert. Maar dit is slechts mijn eigen, nederige, mening.

  4. Deze 3 gebruikers waarderen Grizmo Raizor voor het bericht:


  5. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.148
    Thanks
    1.605
    596 waarderingen in 305 posts
    Heeft iemand deze nog geschoten afgelopen jaarwisseling?

  6. #20
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Heeft iemand deze nog geschoten afgelopen jaarwisseling?
    Niet zelf geschoten, maar kwam wel deze video tegen waar die is geschoten op een demo van Lesli, in Duitsland.

    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  7. Deze 2 gebruikers waarderen Beastmode voor het bericht:


  8. #21
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.952
    789 waarderingen in 319 posts
    Komt toch wel wat minder indrukwekkend over. Was na de eerste film erg aan het twijfelen of ik deze moest kopen. Heb hem laten staan ivm de erg hoge prijs. Blij dat ik dat gedaan heb...

  9. #22
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Demo 2019:

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. #23
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.833 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Demo 2019:

    Video is nie de box van het topic

  11. #24
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Hmm, daar was Fireworks for All dit jaar dus ook niet nieuw mee. Dure bak, daarom niemand gehad, denk ik?

  12. #25
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.833 waarderingen in 1.688 posts



    Oogt maar rommelig, en dat terwijl het idee heel tof is! De mines lijken ook te matchen met de boeketten, echt een slimme box. Maar helaas vind ik 150 euro adviesprijs veel te hoog, zeker met deze inconsistente boeketjes..

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •