Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Power Crackling Box [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Nou daar ben ik ook wel benieuwd naar.

    Ik was last minute nog op zoek naar een afsluitende box voor mijn crackling showtje, en stond met een open bek te kijken naar wat dit apparaat presteerde.

    Perfect tempo (zonder pauzes). Agressieve volle crackling mine en dito boeketten.

    Deze haal ik volgend jaar zeker weer.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      Betere alternatieven? Vertel me eens, wil ik wel weten?
      In de video had ik 2 boxen gebruikt maar op het einde ook 4 caïro’s .
      De 4 caïro zijn even duur als 1 box en de box duurt 2x zolang.
      Zoals je waarschijnlijk gezien hebt klapt de cairo elke NL cake(box) eruit daarbij is de spreiding ook een stuk groter wat dus echt voor een nog grotere wowfactor zorgt.

      In totaal had ik 3x de zena power cracklingbox maar vond het achteraf jammer dat ik niet voor die €360 extra Caïro’s had kunnen bemachtigen.

      Als je even op mijn kanaal kijkt dan kan je beide in het minishowtje zien op gelijke afstand gefilmd .
      Natural Born Pyro

      Comment


        #48
        Die heb ik niet geschoten, en ik begrijp dat je meer cairo's had willen hebben a.d.v. wat ik heb gezien op film.

        Maar om een show af te sluiten of als pré finale is deze box gezien het tempo wel echt perfect in mijn ogen.

        Met 4 cairo's zal je vast een berg vol crackling hebben maar het tempo is niet te vergelijken (en daarmee de ervaring, lijkt me).

        Zie hieronder een filmpje waarbij in het laatste deel 1x de power crackling box wordt geschoten.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
          In de video had ik 2 boxen gebruikt maar op het einde ook 4 caïro’s .
          De 4 caïro zijn even duur als 1 box en de box duurt 2x zolang.
          Zoals je waarschijnlijk gezien hebt klapt de cairo elke NL cake(box) eruit daarbij is de spreiding ook een stuk groter wat dus echt voor een nog grotere wowfactor zorgt.

          .
          Maar dat zijn chrys en geen dragon eggs... Spreiding van chrys is al snel groter dan dragon eggs door eerder ontbranden van de sterren, niet zozeer de burst...

          Comment


            #50
            Smaken en ervaringen verschillen gelukkig , bij de 4 cairo stond ik gewoon te trillen op mijn benen van adrenaline .
            Check de screenshots

            Vs
            Natural Born Pyro

            Comment

            Working...
            X