Winkelbanner - Vuurwerkbunker.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Thanks
    1.164
    Thanked 3.409 Times in 1.217 Posts
    Ik heb deze box dit jaar besteld. Ben ik dan de enige die ontzettend liefhebber is van dit soort leipe fluiters? Of is het gewoon een vergeten kindje bij de andere forumleden? Er wordt zo weinig op dit product gereageerd.
    Ik heb hem vooral besteld op basis van de Zena Trophy 2018. Daar kwam deze bak zó ongelofelijk vet over! Maar daarna haalde hij de Nederlandse markt niet dat jaar. Afgelopen zomer bij de demo van Zena kwam deze box toch ook weer zeer gelikt over. De fluiters klimmen tot een extreme hoogte de lucht in. Hij maakte veel los bij het publiek! Nu ik hem voor 67,50 kon krijgen, heb ik hem dus toch aangeschaft. Denk dat ik hem in de vooravond de lucht in jaag.
    Laten we lekker link gaan doen!

2. The Following User Says Thank You to DarkSoul For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    98
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Ik heb deze box dit jaar besteld. Ben ik dan de enige die ontzettend liefhebber is van dit soort leipe fluiters? Of is het gewoon een vergeten kindje bij de andere forumleden? Er wordt zo weinig op dit product gereageerd.
    Ik heb hem vooral besteld op basis van de Zena Trophy 2018. Daar kwam deze bak zó ongelofelijk vet over! Maar daarna haalde hij de Nederlandse markt niet dat jaar. Afgelopen zomer bij de demo van Zena kwam deze box toch ook weer zeer gelikt over. De fluiters klimmen tot een extreme hoogte de lucht in. Hij maakte veel los bij het publiek! Nu ik hem voor 67,50 kon krijgen, heb ik hem dus toch aangeschaft. Denk dat ik hem in de vooravond de lucht in jaag.

Deze is toch bij meerdere importeurs te krijgen onder verschillende namen?
    Ik vind persoonlijk de geisha geisterblitz iets leuker vanwege de knal.

VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Thanks
    1.164
    Thanked 3.409 Times in 1.217 Posts
    De Geisha Geisterblitz is een heel stuk moeilijker te vinden (nauwelijks te koop in ons land), en ook nog eens duurder dan deze. Voor mij een schitterende bak, maar niet in de buurt te krijgen. Plus dat het effect wat anders is; effect versus salute, en de Sky High Whistle klimt volgens mij hoger. Ook bekruipt mij een licht sample-gevoel bij die Geisterblitz...
    Laten we lekker link gaan doen!

VWC-Lid
    Thanks
    208
    Nu in de openings aanbieding bij zena webshop

VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Thanks
    784
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    De Geisha Geisterblitz is een heel stuk moeilijker te vinden (nauwelijks te koop in ons land), en ook nog eens duurder dan deze. Voor mij een schitterende bak, maar niet in de buurt te krijgen. Plus dat het effect wat anders is; effect versus salute, en de Sky High Whistle klimt volgens mij hoger. Ook bekruipt mij een licht sample-gevoel bij die Geisterblitz...

Geisterblitz zit wel in een kooi.

VWC-Lid
    Thanks
    13
    Met de openingsactie van de Zena Webshop heeft hij wel een acceptabele prijs. Voor een compoundje van 3 cakes á 445gr. per stuk is €74,99 wel oké.

Ik vond het een zeer leuk effect en goed uitgewerkt! Ga hem gebruiken in een showtje.

VWC-Lid
    Thanks
    379
    Mijn voorstel:
    1x hellfire thunder - 1x skyscreamers 2.0 - 1x viper aan elkaar knopen in deze volgorder en voila

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten