Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dumbum Scream Rocket

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Hele leuke krijspijlen!

    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment


      #62
      Nog maar een dan

      https://www.youtube.com/user/Originallover

      Comment


        #63
        Weet op dit moment ook geen betere fluitpijlen, of zie ik iets over het hoofd ?

        Fluit is goed, had wel 1 a 2 seconden langer mogen fluiten. Boeket mag er van mij part vanaf en daar voor in de plaats een tweede etappen fluit
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #64
          Wat een supergave pijlen zeg! Dingen fluiten alles er uit. Niet persé qua diepte van krijs, het is een harde fluit, maar hij begint direct, gaat langlang door en dan ook nog een goed hard crackling boeket erna. Toppers, volgend jaar vele pakjes.

          Comment


            #65
            Mooie pijltjes, wel een enorme afwijking waardoor ze terug vliegen naar de grond.

            Comment


              #66
              Echt heel vet, jaren niets om pijlen gegeven maar als pijlen niet verboden worden komen deze er volgend jaar weer. Stijgen lekker langzaam met een schitterende gil, top.

              Comment


                #67
                Mijn zoontje had 5 pakken en wat hebben we er van genoten.
                Dikke aanraders wat ons betreft.

                Comment


                  #68
                  Super pijlen dit. Weet iemand een winkel in belgie die deze verkoopt? Nu de pijlen er in nederland uit gaan?
                  Stoken tot we er bij neervallen!!

                  Comment


                    #69
                    dom dom dom dom dom dat ik hier niet een hele grote berg van heb gekocht.

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door dennis-pyro Bekijk bericht
                      Super pijlen dit. Weet iemand een winkel in belgie die deze verkoopt? Nu de pijlen er in nederland uit gaan?
                      X2 dus Bumpje

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door dennis-pyro Bekijk bericht
                        Super pijlen dit. Weet iemand een winkel in belgie die deze verkoopt? Nu de pijlen er in nederland uit gaan?
                        Bij Pyroshop! Daar waren ze zelfs maar €8,95 per setje

                        De Dum Bum 16 €8,- en de Dum Bum 64 €39,95 . Deze producten hadden ze rond de herfstvakantie ( oktober ) dus dan verwacht ik ze eigenlijk weer.

                        Comment


                          #72
                          Superleuke pijltjes inderdaad deze, goede fluit!

                          FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                          Comment


                            #73
                            Gelukkig nog 1 pakje van liggen, leuk spul! Ik vind zo'n eind boeketje toch altijd een lekkere afsluiter, hoe klein ook.
                            https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door chrissie81 Bekijk bericht
                              Superleuke pijltjes inderdaad deze, goede fluit!

                              Wat een heerlijke beelden en wat komen de pijlen goed over zeg. Vrij langdurige fluit ook en zo te horen flink luid. Nu na het zien van de beelden alleen maar meer spijt dat ik deze vorig jaar niet heb mogen bewonderen. Helaas geen winkel kunnen vinden hier in de buurt die deze toen verkocht. Toch enorm jammer, dat dit anno 2020 niet meer in NL mag. Maar ja, gelukkig hebben we nog wat mooie straatfilms in dit topic.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #75
                                Had ik deze nou maar groot ingeslagen vorig jaar...

                                Comment

                                Working...
                                X