Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dumbum Scream Rocket

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
    Jammer van die crackling idd, maar wel een heerlijk schelle fluit. Toch wel lekkâh hoor...
    Mee eens, zoveel goede fluitpijlen zijn er ook niet meer op de markt!

    Comment


      #17
      Ik vind de fluit te kort en het boeket matig.
      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
        Ik vind de fluit te kort en het boeket matig.
        Waarom ga je zelf geen vuurwerk importeren?
        Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
          Ik vind de fluit te kort en het boeket matig.
          Dan moet je de funke sirenen raketten kopen.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
            Ik vind de fluit te kort en het boeket matig.
            Mag je vinden uiteraard. Maar moet nu 50% van je posts hier bestaan uit gezeik over prijzen en dat de nieuwe producten niet goed zijn?

            Dat is de exacte reden dat importeurs af en toe gek worden van juist de liefhebbers en freaks! Hou daar gewoon eens rekening mee!

            Comment


              #21
              Dat ziet er leuk uit, nou prijs nog en 'n dealerd in deze uithoek zien te vinden.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                Mag je vinden uiteraard. Maar moet nu 50% van je posts hier bestaan uit gezeik over prijzen en dat de nieuwe producten niet goed zijn?

                Dat is de exacte reden dat importeurs af en toe gek worden van juist de liefhebbers en freaks! Hou daar gewoon eens rekening mee!
                Als t niet goed is dan is het niet goed en te duur is te duur.

                Kan er niks aan veranderen dat moet de importeur doen.
                PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                Comment


                  #23
                  Lekker pakketje hoor, niks mis mee, lekker felle fluit en nog een aardig boeket.
                  https://www.houtse-bazar.nl

                  Comment


                    #24
                    Vind de fluit goed uitgewerkt, hij stopt niet halverwege maar gaat net over op die rauwe piek...hoogte ook goed. En een crackeling boeketje.
                    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                    Comment


                      #25
                      Ik ben het toch deels met Sirens eens. Ik ben nog niet overtuigd. Concept is goed, maar het "pakt" me nog niet.

                      De prijs is opzich prima. Scheelt toch weer de helft t.o.v. de GBV-weco Tolle Lola
                      [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                        Mag je vinden uiteraard. Maar moet nu 50% van je posts hier bestaan uit gezeik over prijzen en dat de nieuwe producten niet goed zijn?

                        Dat is de exacte reden dat importeurs af en toe gek worden van juist de liefhebbers en freaks! Hou daar gewoon eens rekening mee!
                        Ja en jij weet alles altijd beter. Als iedereen elkaar gewoon elkaars mening laat geven.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
                          De prijs is opzich prima. Scheelt toch weer de helft t.o.v. de GBV-weco Tolle Lola
                          Pak ik mooi een doosje Tolle Lola's.
                          Die hebben een goeie gil en geen prut crackling finale.
                          En ik hoef er niet eens een eind voor te rijden.
                          Kom zei de vis in de vissenkom.

                          Comment


                            #28
                            Vind deze pijlen best lekker hoor, mooie zilverstaart, fluit, crackling boeket! Heb ze besteld!!

                            Comment


                              #29
                              Pakketje van de eerste video gaat nog wel, 2de video ziet er maar zeer karig uit. Dit jaar maar voor de Hetlat Blitzies gaan!
                              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                                Pak ik mooi een doosje Tolle Lola's.
                                Die hebben een goeie gil en geen prut crackling finale.
                                En ik hoef er niet eens een eind voor te rijden.
                                Ik moet eerlijk zeggen dat ik hetzelfde heb gedaan haha. Heb ook wat oud vertrouwde Tolle Lola's besteld. Beter verkrijgbaar en een bewezen product. Deze moet dat nog voor elkaar zien te krijgen.

                                Maar als ze beter beschikbaar worden en een beetje degelijk presteren, dan heeft GBV een aardige concurrent er bij
                                [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                                Comment

                                Working...
                                X