Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dumbum 16/20mm

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    of het is niks speciaals of het wordt afgekeurd of je hebt mazzel en tno heeft deze niet getest.

    33% op een leuk product
    Het is ook niets speciaals denk ik, de kleine singleshotjes lagen jaren geleden al in de schappen (toen ook nog F3 volgens mij) maar daarna nooit meer gezien.

    Comment


      #47
      De kleinere singleshot die jij bedoelt zijn 25mm en waren inderdaad F3 geloof ik.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        De kleinere singleshot die jij bedoelt zijn 25mm en waren inderdaad F3 geloof ik.
        Dacht toch echt 20 maar 25 zou ook kunnen, waren ook maar een paar gram.

        Comment


          #49
          Ik heb er 2 met productiejaar 2016???

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
            Ik heb er 2 met productiejaar 2016???
            Bij mij staat er wel 2018 op

            Comment


              #51
              Hij is echt heerlijk, de mine effect maakt hem mooi af vind ik..

              Comment


                #52
                Deze zijn koning

                Comment


                  #53
                  Deze cakes zijn snoeihard! Heb ze vergeleken met de Piromaxies en ze zijn na genoeg even hard. Volle dikke salutes.

                  Comment


                    #54
                    Hier net ook geschoten, inderdaad heerlijke volle salutes en die zilvere blinker mines blijven aardig lang hangen. Top product voor deze prijs!

                    Comment


                      #55
                      Balen dat ik er hier maar 1 van had besteld! Echt top was 'ie

                      Comment


                        #56
                        Kneiterhard en volle ti salute, heerlijk om er 5 van te hebben geschoten. Top product dit. Jammer dat de allerlaatste uit elkaar klapte maar iedereen stond ver weg gelukkig.

                        Comment


                          #57
                          Vind dat ie overgewadeerd word! De knalcakes van evo gaan zeker zo hard! En ja ik had ze allemaal!

                          Comment


                            #58
                            En nu is het dan weer de vraag of ie gelijk blijft aankomend jaar, dat is in NL bijna nooit zo. En dan is het weer een risico om ze groot in te slaan. Als er de garantie kan gegeven worden van wel, dan koop ik er direct 2 karton van.

                            Comment


                              #59
                              Ben ik nou de enige die ze tegen vond vallen? Vond de mine en het titanium effect erg goed maar vond ze matig knallen. Heavy legend 16 saluutjes gingen hier dik overheen. Vond de knal gelijk aan de kracherblitz

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door elgielo Bekijk bericht
                                Ben ik nou de enige die ze tegen vond vallen? Vond de mine en het titanium effect erg goed maar vond ze matig knallen. Heavy legend 16 saluutjes gingen hier dik overheen. Vond de knal gelijk aan de kracherblitz
                                Hmmm, das een heel andere ervaring, iemand die en HL16 en de DumBum heeft gehad?
                                2024 >> 25

                                Comment

                                Working...
                                X