Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dumbum 16/20mm

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    maar 2 gram flash per schot, dat lijkt me onzin toch?

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
      maar 2 gram flash per schot, dat lijkt me onzin toch?
      Bel anders meteen het TNO. Who cares hoeveel erin zit. Hij knalt iig goed zo te horen.
      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

      Comment


        #33
        Ik kots die twee gasten echt helemaal uit.. Snap niet dat ze hun gebruiken om het te promoten, maarja... YouTube generatie, niet mijn ding.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
          Snap niet dat ze hun gebruiken om het te promoten
          25.000 views in de eerste +/- 5 uur dus ik snap wel waarom ze die gasten vragen.

          Comment


            #35
            of het is niks speciaals of het wordt afgekeurd of je hebt mazzel en tno heeft deze niet getest.

            33% op een leuk product

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht


              Los van hun over-enthousiastme, hoor je gewoon dat ze super zijn. Lekker inslaan dus.
              Ik heb even de 16/20 en die 500 grammer die zij afsteken naast elkaar gezet en de burst lijkt nagenoeg hetzelfde te zijn. Of de 16/20 heeft een even harde burst als een goed gevulde 500 grammer, of de 500 grammer knalt zoals een salute cake hoort te knallen. Al met al lijkt het erop dat het een mooie poging is maar ik denk niet dat het een revolutionair product zal zijn... We moeten het maar even afwachten natuurlijk om 100% zeker te zijn...

              Comment


                #37
                Die grote dumbum zijn toch gewoon 4 van die kleintjes in compound of mis ik wat?

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
                  Die grote dumbum zijn toch gewoon 4 van die kleintjes in compound of mis ik wat?
                  Klopt, de vergelijking is tussen de knalcakes van DumBum en een siercake van Klasek..
                  Beide in betreffende video afgestoken

                  Comment


                    #39
                    Prijzen zijn wel heel raar dan. Kleintje met korting te koop voor 8,95 grote met korting 39,95. Koop je toch gewoon 4 kleintjes die je zelf doorlont.

                    Comment


                      #40
                      Ze zijn ook niet hetzelfde volgens mij, de grote schiet veel sneller.
                      Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                      Comment


                        #41
                        2 besteld een tijdje terug voor 9 euries. Gaan het meemaken....

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                          Ze zijn ook niet hetzelfde volgens mij, de grote schiet veel sneller.
                          Ben je dus sneller door je 4 tientjes heen,das dan wellicht nog een reden om zelf meerdere kleinere exemplaren te kopen en die door te lonten

                          Comment


                            #43
                            Na het zien van de filmpjes, toch overtuigd gelijk 2 besteld helaas wel voor de volle mep van €12,95.
                            No Pyro ! No Party !

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
                              Prijzen zijn wel heel raar dan. Kleintje met korting te koop voor 8,95 grote met korting 39,95. Koop je toch gewoon 4 kleintjes die je zelf doorlont.
                              Waar zijn ze te koop voor 9 euro?

                              Comment


                                #45
                                In een actie in november waren ze met 20% korting.

                                Comment

                                Working...
                                X