Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 76

Discussie: Thunderstorm

  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2012
    Berichten
    564
    Thanks
    0
    128 waarderingen in 97 posts
    Nou wat een afgang zeg. die knallen lijken totaal niet op het demo filmpje . hou wel bij de valk thunderking gaan te minste wel snoei hard x op houden met die China sample filmpjes wordt weer helemaal weer gehypet voor niks

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2007
    Locatie
    Liu Yang , overijssel
    Berichten
    381
    Thanks
    33
    456 waarderingen in 153 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Wat een gave mines joh! Echt een interessant bakkie. Zo per 8 heb je een heerlijke finale! Ik prefereer zelfs nog naar 16 stuks ghehe.
    Denk indd dat wij nu ook voor 16x gaan.. moetten het wel overtreffen natuurlijk..

  3. Deze gebruiker waardeert okkie voor het bericht:


  4. #33
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Ontzettend gave cake, iets anders dan ik verwacht had maar hij blijft echt heel goed. Zeker voor deze prijs kun je hem niet laten staan.

  5. #34
    VWC-Lid aadjogfanaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2008
    Berichten
    432
    Thanks
    14
    68 waarderingen in 42 posts
    Echt een perfecte cake om als afsluiter te hebben. Ik had er twee en dat was meer dan prima.

  6. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardstylboy Bekijk bericht
    Nou wat een afgang zeg. die knallen lijken totaal niet op het demo filmpje . hou wel bij de valk thunderking gaan te minste wel snoei hard x op houden met die China sample filmpjes wordt weer helemaal weer gehypet voor niks
    Jesus er was al zeker 3 keer gezegd dat de video een dikke sample was en je koopt deze bak nog steeds? Je kan toch ook een jaar wachten tot er straatfilms zijn? Kan je wel gaan lopen zeiken dat het een afgang is maar ik zie op de films echt een prachtige cake met een mooie mine en prima knallen. Wat knallen betreft hoeven we niets meer te verwachten van salute cakes in Nederland. Siercakes knallen vrijwel net zo hard.

    Daarnaast had dit topic voor de jaarwisseling nog geen twee volle pagina's met reacties dus wat loop je nu te zeuren over gehypet? Kijk naar de Zena shell kit en de Mega 6 star assorted! Dat zijn gehypete producten!

  7. Deze 2 gebruikers waarderen Fireworksfamily123 voor het bericht:


  8. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2012
    Berichten
    564
    Thanks
    0
    128 waarderingen in 97 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Jesus er was al zeker 3 keer gezegd dat de video een dikke sample was en je koopt deze bak nog steeds? Je kan toch ook een jaar wachten tot er straatfilms zijn? Kan je wel gaan lopen zeiken dat het een afgang is maar ik zie op de films echt een prachtige cake met een mooie mine en prima knallen. Wat knallen betreft hoeven we niets meer te verwachten van salute cakes in Nederland. Siercakes knallen vrijwel net zo hard.

    Daarnaast had dit topic voor de jaarwisseling nog geen twee volle pagina's met reacties dus wat loop je nu te zeuren over gehypet? Kijk naar de Zena shell kit en de Mega 6 star assorted! Dat zijn gehypete producten!
    Ja praat de boel maar weer schoon Dan moeten jullie ook niet gaan zeuren ,dat er op demo,s dikke samples wordt geschoten en dat wat je als productie totaal afwijkt van de demo,s filmpjes daag, zijn altijd van die sneu figuren als rond is maken ze er nog een vierkant van. Neee zo werkt het niet ventje

  9. #37
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Mooie mines maar daar houd ook mee op ik vond er niet veel aan. Ik had er 2 en deze heb ik achter elkaar geschoten. Vond simpelweg de salute tegenvallen. Men hoeft niet te gaan zeiken dat het op de demo samples waren dat snap ik zelf ook wel ik heb hem daarom ook niet gekocht ik ben er per toeval aangekomen omdat iets niet op voorraad was. Goeie mine slechte salute dat is mijn mening video staat erop!
    365 days a year pyromaniac

  10. Deze gebruiker waardeert vuurwerkpro voor het bericht:


  11. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardstylboy Bekijk bericht
    Ja praat de boel maar weer schoon Dan moeten jullie ook niet gaan zeuren ,dat er op demo,s dikke samples wordt geschoten en dat wat je als productie totaal afwijkt van de demo,s filmpjes daag, zijn altijd van die sneu figuren als rond is maken ze er nog een vierkant van. Neee zo werkt het niet ventje
    Ik heb er persoonlijk geen moeite mee dat er samples worden geschoten. Ik koop bijna alleen oude producten al durf ik soms een gokje te wagen met de wetenschap dat ik er achteraf niet dramatisch over moet gaan doen als hij niet presteert zoals de sample.

    De straatfilms die nu ter beschikking komen zijn voor mij voldoende om deze cake in overweging te nemen voor een andere jaarwisseling. Als je slim bent pak je het op dezelfde manier aan. Gewoon niet toegeven aan je fomo en alleen al bewezen spul kopen.

  12. #39
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Ik heb er persoonlijk geen moeite mee dat er samples worden geschoten. Ik koop bijna alleen oude producten al durf ik soms een gokje te wagen met de wetenschap dat ik er achteraf niet dramatisch over moet gaan doen als hij niet presteert zoals de sample.

    De straatfilms die nu ter beschikking komen zijn voor mij voldoende om deze cake in overweging te nemen voor een andere jaarwisseling. Als je slim bent pak je het op dezelfde manier aan. Gewoon niet toegeven aan je fomo en alleen al bewezen spul kopen.
    Ik wil daar wel een opmerking bij maken. Wat jij doet doe ik ook en koop ook nieuw spul maar het is geen garantie als iets top was dit jaar dat volgend jaar ook zo is! Er zijn meer leveranciers die de boel verzieken naar een goeie batch dan dat er leveranciers zijn die alles in ere houden.

    Ik ben ook van mening wil je echt goed vuurwerk dat je wel een pyro moet zijn. Als leek heb je geen idee dat men samples schiet en heb je ook geen idee welke merken wel en niet te vertrouwen zijn qua kwaliteit. Dus als er mensen zijn die in december denken ik ga is kijken wat goed is en dan op 1 januari teleurgesteld zijn dan kan ik dat best goed begrijpen. Zkr als je maar een klein bedrag uitgeeft en dat klein beetje nog tegen valt ook dan voel je je eigen best hard gen**kt.
    365 days a year pyromaniac

  13. Deze gebruiker waardeert vuurwerkpro voor het bericht:


  14. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Berichten
    609
    Thanks
    1.673
    1.027 waarderingen in 329 posts
    Vond hem persoonlijk nog wel lekker gaan. Knalde de blokjes ervoor er in ieder geval behoorlijk uit.

    Budget W-shape project met 3 Cafferata cakes (Midnight Passion, Record Breaker, Illusion) en de Thunderstorm:

  15. #41
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    als je niet beter wist en deze video zag dan zou je inderdaad zeggen goeie bak! Als je dergelijke projecten maakt dan is dit denk ik een prima keus om erbij te zetten. Heb je grote bakken met dikke burst en je zet deze dan neer dan is het niks!

    Vind dit wel een mooi voorbeeld van hoe je vuurwerk kan ervaren! Je kan er alle kanten mee op en dan nog zijn er mensen die zeggen dat vuurwerk nutteloos is en verboden moet worden!
    365 days a year pyromaniac

  16. Deze gebruiker waardeert vuurwerkpro voor het bericht:


  17. #42
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Super voor nl!

    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  18. Deze 5 gebruikers waarderen Stefan Works voor het bericht:


  19. #43
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Jesus er was al zeker 3 keer gezegd dat de video een dikke sample was en je koopt deze bak nog steeds? Je kan toch ook een jaar wachten tot er straatfilms zijn? Kan je wel gaan lopen zeiken dat het een afgang is maar ik zie op de films echt een prachtige cake met een mooie mine en prima knallen. Wat knallen betreft hoeven we niets meer te verwachten van salute cakes in Nederland. Siercakes knallen vrijwel net zo hard.

    Daarnaast had dit topic voor de jaarwisseling nog geen twee volle pagina's met reacties dus wat loop je nu te zeuren over gehypet? Kijk naar de Zena shell kit en de Mega 6 star assorted! Dat zijn gehypete producten!
    Snap zn punt opzich wel, als een siercake iets of wat afwijkt van een sample filmpje dan kan t en vinden we t vaak ok.
    Alleen in dit geval scheelt het wel erg veel met het filmpje. De sample film is gewoonweg niet realistisch en kan beter offline gehaald worden, zoals in die film komt deze nooit op de markt.
    https://www.houtse-bazar.nl

  20. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2007
    Berichten
    166
    Thanks
    188
    328 waarderingen in 78 posts
    Mijn filmpje van een hele leuke cake:


  21. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    41
    Thanks
    1
    107 waarderingen in 32 posts

  22. Deze 4 gebruikers waarderen Thevuurwerkforlife1 voor het bericht:


Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •