Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderstorm

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Hij is rap, maar krijgt van mij toch een goeie like! Ik houdt wel van dit soort cakes en met meerdere krijg je het juiste geweld! Ondanks de wisselende reacties in dit topic heb ik geen spijt van aanschaf!

    Uno!


    Trio!
    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      #62


      Vind dit echt een topper ! Goed tempo en de salutes zijn ook meer dan prima!
      Knaap!

      Comment


        #63
        Lekkere cake!

        https://www.youtube.com/user/Originallover

        Comment


          #64
          Ik vond dit zeker een aanrader, kort inderdaad maar knalde er wel goed op. En afgelopen jaar voor scherpe prijzen te vinden.

          https://www.youtube.com/user/flutsjah/

          Comment


            #65
            Klinkt goed op bovenstaande film Flutsjah. Vind het nog steeds een heel gaaf product die ik komend jaar zeker wil zien in de straat. Het liefste met meerdere tegelijk zoals op de film van Black Dragon.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #66
              Zie dat ik mn foto van deze schatjes nog niet gepost had. Wat een fijne cakes blijven deze en zijn crackling broertje toch. Voor 10-20 euro heb je de perfecte finale voor elke box / projectje in handen. Of een hele leuke opening voor 18:00. En ik vind de knallen écht wel goed hoor. Ik verwacht dat deze der dit jaar weer in veelvoud bij is!


              Ps. Sorry voor de OCD'er, ik zie dat de cake rechtsachter verkeerd om staat

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	WhatsApp Image 2020-04-03 at 13.07.56 (1).jpg
Vertoningen:1
Grootte:156,3 KB
ID:	1579320

              Comment


                #67
                Komt prima over zo op films zeg, mooi en duidelijk beeldmateriaal allemaal. Kan ook wel op de wish list.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #68

                  Comment


                    #69
                    Blijft een toffe waaier zeg!

                    Comment


                      #70
                      Knaap!

                      Comment


                        #71
                        Op zich prima cake dit. Schoot erg snel leeg (perfect als begin/einde van een project). Knal was op zich prima en de mines waren erg dik.

                        Comment


                          #72
                          Dit jaar mijn laatste hiervan weg gestookt, echt prima dingen. Voor het geld waarvoor deze soms verkrijgbaar is, kan je hem niet laten staan.
                          16e jaar op vuurwerkcrew!!

                          Comment


                            #73
                            Dit jaar ook weer langs zien komen, geweldige waaier!

                            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                            Comment


                              #74
                              Zou leuk zijn als deze terug op de markt komt en al helemaal met die nieuwe varianten die ze toen in gedachten hadden……
                              Kruitkoorts !

                              Comment


                                #75
                                deze afgelopen jaar wisseling nog 5x mogen mee maken. misschien niet de hardste salute cake wel een van de leukste.

                                Comment

                                Working...
                                X