Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 94
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts

    Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

    Hebben jullie dezelfde dwang om er toch nog iets bij te halen - wetende dat je eigenlijk al teveel hebt uitgegeven!?
    En hoeveel extra geef je dan uit?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Kijk overal nog wel even rond voor klein spul en neem vaak nog even wat mee, maar kost je vaak de kop niet. In duitsland wel altijd raak, denk je voor een X bedrag wat te kopen en daar ga ik dan weer RUIM overheen.

  4. #3
    VWC-Lid SQUEAK!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Locatie
    Stuck in the middle
    Berichten
    1.384
    Thanks
    1.839
    952 waarderingen in 549 posts
    Meestal wat kleine dingetjes, kan me nooit inhouden om even bij de verschillende dealers naar binnen te lopen. Maar gaat dan eerder om een paar tientjes dan heel grote bedragen, de bulk heb ik dan allang in de freak acties besteld.
    Work is the curse of the drinking class

  5. #4
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Meestal is er na de eerste verkoopdag als ik mijn vuurwerk heb gekocht nog wel ergens een demo, dus vaak als daar dan een winkel bij te vinden is, dan koop ik nog wel wat in omdat ik t niet kan laten. Soms is het ook zo dat ik gewoon zin heb om de winkels te bezoeken en dan voel ik me zowat verplicht nog wat te kopen. En t gebeurt ook weleens dat ik toch vind dat ik niet genoeg heb en/of ineens nog wat geld heb "gevonden", en ja dat gaat dan direct op aan vuurwerk en dus haal ik dan nog wat. Om de 2 jaar gebeurt t wel, meestal niet meer dan 100 euro.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  6. #5
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Als ik op het forum lees dat bepaalde producten erg goed zijn en ik heb die nog niet.....dan kriebelt het zeker om deze nog te kopen.....als ik de tijd heb, want die laatste verkooopdag zijn wij thuis meestal ook erg druk met voorbereidingen, oliebollen bestellen, boodschappen halen, verjaardagen (ook dat nog ja...stuk of drie de laatste drie dagen)....

  7. #6
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.991 waarderingen in 2.471 posts
    Altijd even kijken in de uitverkoop en ga altijd weg met teveel vuurwerk! Vorig jaar was zondag wel handig scheelde mij weer wat euros
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  8. #7
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Elk jaar neem ik mij zelf voor, er niks bij te halen op de laatste verkoopdag. En elk jaar lukt het niet om dat waar te maken... Vaak haal ik het gewoon bij de lokale dealer, voor max. 25 Euro ongeveer. Meestal iets van kleine meuk, of een cake die ik vergeten was te bestellen. Afgelopen jaar kwam ik er bijvoorbeeld achter, dat ik nog geen knalcake had besteld, dus toen maar even snel om een Heavy Legend cake geweest
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  9. #8
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    Vaak neem ik de laatste dag nog een paar losse cakes mee,

    Sommige producten heb je de verkoopdagen super vaak in handen dat je ze zelf toch ook nog wilt proberen
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  10. Deze 2 gebruikers waarderen Nitraat12 voor het bericht:


  11. #9
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    Vaak neem ik de laatste dag nog een paar losse cakes mee,

    Sommige producten heb je de verkoopdagen super vaak in handen dat je ze zelf toch ook nog wilt proberen
    Dat had ik nou ook. Vervelende eigenschap. Gelukkig verkoop ik niet meer dus heb dat niet meer.

    Maar de laatste verkoopdag help ik altijd nog even een handje met de winkel hier in de buurt afsluiten. Nam vorig jaar een kratje mee voor de jongens die daar hard hebben staan werken. Ging naar huis met een kofferbak vol vuurwerk..

  12. Deze gebruiker waardeert Ruben voor het bericht:


  13. #10
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Dat had ik nou ook. Vervelende eigenschap. Gelukkig verkoop ik niet meer dus heb dat niet meer.

    Maar de laatste verkoopdag help ik altijd nog even een handje met de winkel hier in de buurt afsluiten. Nam vorig jaar een kratje mee voor de jongens die daar hard hebben staan werken. Ging naar huis met een kofferbak vol vuurwerk..
    Waar was dat en wat voor bier drinken ze?

  14. Deze 4 gebruikers waarderen Ronn0 voor het bericht:


  15. #11
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Da's bij mij een Traditie. Alleen dit jaar moet ik snel zijn want moet nog werken met Oud & Nieuw
    December Will Be Magic Again!!

  16. #12
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    997
    Thanks
    2.157
    819 waarderingen in 406 posts
    Jazeker, soms zie je toch die ene cake staan waar je zolang over twijfelde.. en dan ziet die er in het echt zo dik uit. Dan kan ik het niet laten. Soms kun je ze de laatste dag meepakken voor een mooie prijs.

  17. #13
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Ieder jaar is het eigenlijk wel weer raak.. Kan het niet laten om de plaatselijke winkel even te bezoeken, met alle gevolgen van dien. Vaak zijn er ook buurjongens die nog even wat vuurwerk willen halen, die bij mij uitkomen voor advies waardoor ik de winkel toch wel weer een keer of 3/4 bezoek tijdens de laatste dagen. En ach, als je er dan toch bent..
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. #14
    VWC-Lid Econz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2017
    Locatie
    Los Limbos
    Berichten
    876
    Thanks
    1.363
    1.084 waarderingen in 434 posts
    Ondanks mijn bestelling tot nu toe, zal ik zeker nog ff hier over de grens in Deutschland wat kleine spulletjes halen bij Aldi, Lidl, Rewe e.d. de laatste dag...
    Zo in mijn sas met sas..

  19. #15
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts
    Tot nu toe nog nooit gedaan. Op de eerste twee verkoopdagen ga ik alle winkels af waar ik besteld heb en daar blijft het eigenlijk ook wel bij. Vóór oudejaarsdag probeer ik alles voorbereid te hebben qua uitpakken en doorlonten e.d. en op oudejaarsdag ben ik meestal druk met appelflappen bakken, cat. 1 stoken en nog ff op verjaardag bij m'n tante.
    Toch wil ik dit jaar proberen om gewoon nog wat winkels hier in de buurt te bezoeken als de tijd dat toelaat. Nog een beetje extra sfeer proeven en wellicht nog wat mensen adviseren. En ja, als er dan nog een mooie aanbieding ergens voorbij komt, kan ik niet garanderen dat ik met lege handen weer thuis kom...

Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •