Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Open Fire [Limited Silver Edition] [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
    Ja, in iedergeval niet akkoord gaan met een 2018 versie dan. Want die zullen niet hard de bunkers uitvliegen nu.
    als het freak actie is. dikke korting hoef ik hem ook niet. ging puur voor het effect

    Comment


      [video]https://m.youtube.com/watch?v=eCFz8KG-uTo[video]

      Comment


        had hem ook dit jaar, zat wel effect in maar niet zoals op productvideo

        Comment


          Flop van het jaar, gelukkig was ik gewaarschuwd.

          Comment


            De flop van het jaar zeg, wat een teleurstelling was dit. Kan ik mijn geld nog ergens terug krijgen haha
            Groeten...:)

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
              De flop van het jaar zeg, wat een teleurstelling was dit. Kan ik mijn geld nog ergens terug krijgen haha
              Het zou wolff sieren als hier iets tegen overstond voor de mensen die deze hebben gekocht. Was echt een flop en helemaal voor dat geld

              Comment


                Was inderdaad een flauwe bak... vond die red widow ook tegenvallen!

                Comment


                  Aan de reacties te zien ben ik blij dat ik deze niet heb gekocht. Wel tot 2, 3 keer toe in het winkelwagentje gestopt (geldt ook voor Sky Streamers), maar uiteindelijk toch weer gelaten voor andere producten. Blij toe als ik het zo lees.

                  Comment


                    Ow wat erg als je deze beelden ziet!
                    Dit kan toch echt niet?

                    Zoals ook aangegeven door Smurf in het vragen aan Wolff 2019 topic, ben ik heel benieuwd, wat de reactie van Wolff hierop zal zijn.
                    There is no such thing as enough fireworks.

                    Comment


                      Ik had deze ook en had er veel van verwacht, maar na het zien van de demo filmpjes was ik al teleurgesteld. Toch hopen dat hij beter zou presteren, maar het was behoorlijk zielig, alleen enkele kleuren waren mooi, maar het super effect waarom ik deze had besteld was ver te zoeken
                      Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

                      Comment


                        Productie filmpje beloofde veel, helaas bleek al op de demo filmpjes dat het anders was.
                        En in het echt tja het idee was leuk maar de uitwerking..

                        Kruitkoorts !

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door FrankvdB Bekijk bericht
                          Was inderdaad een flauwe bak... vond die red widow ook tegenvallen!
                          Red widow was insane dik

                          30 euro voor een waaier is aan de lage kant, en dan zo'n dikke bak, mines rails goede kleuren synchroon en nog eens ghost?!

                          OT: op de straatfilms ziet het er echt bijzonder zielig uit. Zeer jammer. Labels van silver edition vond ik dan wel weer heel dik.

                          Comment


                            Cakes zelf waren ook erg dik (groot), maar erg jammer dat dit vernieuwende effect zo is tegen gevallen op straat .

                            Comment


                              straatfilmpje:

                              Comment


                                Apart ding.
                                Het 2de shot had een laf snippertje.
                                Voor de rest geen snipper meer gezien.
                                Voor de rest een leuke peony cake met felle kleurtjes, maar daar had ik em niet voor gekregen.
                                Was een cadeau van vuurwerk Breda, desondanks bedankt vuurwerk Breda!
                                Kom zei de vis in de vissenkom.

                                Comment

                                Working...
                                X