Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ghostbuster

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
    Zag deze net voorbij komen op een website, kende de box niet maar kwam op het filmpje erg goed over. Verbaas mij dan ook dat er nog zo weinig reacties over de box zijn.
    In deze compound lijn zitten meer ondergewaardeerde vind ik.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

    Comment


      #32
      Deze is echt dikke prima hoor! Mooi gevarieerde box met goede burst. Voor mij één van de toppers van vorig jaar.

      Comment


        #33
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #34
          Ik had deze en hij was top, maar per ongelijk niet de eerste cake gefilmd..
          Uitwerking was erg groot

          Comment


            #35
            Wat een topkwaliteit. Had deze samen met Something Different al vroeg in het jaar besteld en was toch blij verrast door de kwaliteit van de Wolff-compounds. De Ghostbuster is een mooi afwisselende box met I-shape en fanshape. Ook hier viel het doffe lanceergeluid en de burst op en de mooie vorm van effecten.

            Comment


              #36
              Deze compound was een van de mooiste van de avond. Prachtige gevarieerde box.

              Comment


                #37
                Deze was zeker mooi zeg. Hierbij onze straat video

                Comment


                  #38
                  straatfilmpje gevonden :

                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #39
                    Weet iemand wat de gemiddelde freakprijs voor de box is?

                    Zie de box nu voor een freakprijs staan wat hoger ligt dan de aangeven adviesprijs in de startpost. Zijn de prijsstijgingen een voorbode voor de rest van het jaar? Vond het wel opvallend.

                    Comment


                      #40
                      Tijdelijke actie bij Vuurwerkland Almere zag ik net.

                      Op zoek naar vuurwerk voor jong en oud? Bij Vuurwerkland hebben we het grootste en meest diverse assortiment vuurwerk. Bekijk nu onze producten.


                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_2023-10-01-19-07-25-389_com.facebook.katana.jpg
Vertoningen:1
Grootte:88,5 KB
ID:	1599422

                      Comment


                        #41
                        Nou, dat was dan wel een heel tijdelijke actie, want in Almere staat ie nu voor 179,95...
                        Bij andere shop in het midden van het land wel voor redelijke prijs, 119,95.

                        Comment


                          #42


                          Pfoehhh die klapt erop zeg! Wat gaaf zo gefilmd, videootje van VuurwerkTeam Dorgelo

                          Comment


                            #43
                            Die boeketten met White Strobe/Blinkers klappen goed zeg!
                            De rest is ook goed, maar de burst en effectgrootte komen van een afstandje meestal wat beter over.

                            Comment


                              #44
                              Deze heb ik ook aangeschaft, aan de filmpjes te zien een mooie aanvulling weer

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht


                                Pfoehhh die klapt erop zeg! Wat gaaf zo gefilmd, videootje van VuurwerkTeam Dorgelo
                                Heel gaaf gefilmd op deze manier. Op zo'n afstand is ie nog mooier lijkt wel. Ik heb 'm dit jaar voor het eerst, ben heel benieuwd!

                                Comment

                                Working...
                                X