Banner Broekhoff Vuurwerk - Vuurwerkexpert.nl
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 48
  1. #1
    VWC-Lid Broekie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juli 2018
    Locatie
    Dronten
    Berichten
    342
    Thanks
    290
    1.186 waarderingen in 239 posts

    Lightbulb Finale-films Demo Broekhoff - Geef je mening!

    Gisteren hebben wij onze demo gegeven in Biddinghuizen, en zoals jullie wellicht weten waren hier 9 leden van VWC bij aanwezig. Naast de leuke avond, een rondleiding rondom het schietveld en een goodie-bag, wint één van deze leden een compound naar keuze van Vuurwerkexpert.nl! De volgende leden mogen in dit topic een film plaatsen van onze (spectaculaire) finale, en vervolgens kiezen wij bij Broekhoff/Vuurwerkexpert de winnende film uit:

    - Aftershock
    - elburgersc
    - dikkeeric
    - Ronn0
    - Fausto
    - The cigarman
    - PyroSteen
    - Edraket0802
    - \_Niels_/


    Naam: 20180911_203134.jpg
Bekeken: 988
Grootte: 103,7 KB

    Omdat wij graag de meningen van de liefhebbers horen, zouden wij het leuk vinden als jullie allemaal beargumenteren welke film in jullie ogen zou moeten winnen. Een beter adviesbureau kunnen wij ons niet wensen! Het mag alles zijn; sfeer, kleur, edit-skills, geluid, whatever.

    Wij maken de winnaar bekend op maandag 24 september! Bij deze: Kom maar op met die films en beoordelingen!
    ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

  2. Deze 9 gebruikers waarderen Broekie voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Hierbij mijn video:


    Ik stond helemaal vooraan met een paar andere, dus niet alles is goed in beeld, je hebt vind ik dan wel meer de sfeer te pakken. :-) Je houdt ervan of je houdt er niet van. Bij deze dus mijn video inclusief 1,5 keer de intro ;-)

    Leuke foto trouwens! Wat ben ik klein hier haha

    PS; tellen deze ook nog mee: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...l=1#post963952 ?
    Laatst gewijzigd door Ronn0; 18 september 2018 om 08:21

  4. Deze 14 gebruikers waarderen Ronn0 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  5. #3
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Haha zo te zien stonden jullie er bijna onder aan het eind! Prachtig hoor. Ik ben benieuwd naar de andere films!

  6. Deze gebruiker waardeert Ruben voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Haha zo te zien stonden jullie er bijna onder aan het eind! Prachtig hoor. Ik ben benieuwd naar de andere films!
    Haha ja, er vielen brandende stukjes voor onze voeten neer. Met gevaar voor eigen leven voor een mooie video

  8. #5
    VWC-Lid Fausto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.468
    Thanks
    1.452
    1.118 waarderingen in 408 posts
    De schitterende finale maakte de lange reis meer dan waard

    Wel een stuk naar achteren gaan staan maar blijkbaar nog niet ver genoeg. Ook instellingen van mijn smartphone niet helemaal ideaal. Maar hopelijk geeft dit toch een mooi beeld van de finale



    Naam: 20180911_202810.jpg
Bekeken: 185
Grootte: 157,2 KB
    Naam: 20180911_205350.jpg
Bekeken: 219
Grootte: 201,0 KB
    Naam: 20180911_205305.jpg
Bekeken: 206
Grootte: 131,9 KB
    Naam: 20180911_202631.jpg
Bekeken: 187
Grootte: 258,3 KB
    Naam: 20180911_202524.jpg
Bekeken: 186
Grootte: 269,1 KB
    Laatst gewijzigd door Fausto; 24 september 2018 om 15:19
    31/12 Knalle als een malle!

  9. Deze 7 gebruikers waarderen Fausto voor het bericht:


  10. #6
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.083
    Thanks
    2.648
    2.948 waarderingen in 890 posts
    Zo, daar gaat ie dan...

    Of ik naar de demo van Broekhoff wil? Ja natuurlijk! En dus had ik mij ook aangemeld om kans te maken op een plekje bij wat hopelijk een mooi evenement zou gaan worden. Met op de inschrijfdeadline nog maar 9 aanmeldingen schatte ik mijn kansen al hoog in, maar ik had me nergens zorgen over hoeven te maken want alle 9 kregen we uiteindelijk een uitnodiging in de mailbox!
    Naam: Uitnodiging.png
Bekeken: 443
Grootte: 744,1 KB
    Hier is een eerste bedankje richting Broekhoff wel vast op zijn plaats.

    Maar ja, dat was het makkelijke gedeelte, want als je dan eenmaal uitgenodigd bent wil je er ook heen natuurlijk. Nou is Biddinghuizen nog wel redelijk dicht bij Zwolle, maar met gebrek aan auto…
    Er zat niets anders op dan op het fietsje stappen en die kant op te gaan! Het nodige rantsoen ging in de tas, uiteraard moest de camera mee die ik sinds vorig jaar december tot mijn beschikking heb, en een vest voor het geval het op de terugweg een stuk kouder zou gaan worden.
    Naam: DSC00609.jpg
Bekeken: 435
Grootte: 150,1 KB
    (de spiegel heb ik niet meegenomen, maar dit was de enige manier om mijn volledige uitrusting, inclusief camera, op de foto te zetten )

    De uitrusting werd achterop de fiets geladen en onder het genot van de enthousiast ruisende tegenwind vertrok ik om kwart over 5 richting Flevonice. Onderweg heb ik gezwaaid naar de IJssel waar ik overheen fietste, mensen geprobeerd te groeten in Hattemerbroek en Wezep, maar maar weinig mensen zeiden wat terug (blijkbaar was niet iedereen zo opgewekt als ik was), het centrum van Oldenbroek doorgeracet (of hoe je dat ook schrijft), Elburg vesting bewonderd en vervolgens weer strijd gevoerd met de wind die mij het laatste rechte stuk wederom ongunstig gezind was.

    Maar, ruim 2 uur fietsen later, was ik er dan eindelijk, en wat was het de moeite waard zeg! Het ontvangst was zeer goed geregeld, familie Broekhoff stond bij de ingang om iedereen te begroeten en bij Martijn (Avalanche) en een mooie jonge dame kon iedereen zich melden waarna we werden voorzien van een schietlijst en de mededeling dat we om kwart over 8 verwacht werden voor de rondleiding over het schietveld. Voordat het zover was heb ik nog even met een aantal forumleden gekletst, uitgebreid de dummies bewonderd en dat onder het genot van wat drinken, waar ik na 2 uur fietsen toch wel zin in had.

    En dat kletsen met forumleden is toch wel erg leuk. Waar je normaal gesproken alleen een nickname en soms een avatar bij ziet, zie je nu ook gezichten bij wat er gezegd wordt en kom je erachter hoe divers de forumleden eigenlijk zijn. Erg leuk om op deze manier wat mensen te ontmoeten die even gepassioneerd zijn over vuurwerk als jijzelf. Ondanks de diversiteit kun je prima met elkaar praten door die gedeelde hobby. Allemaal idioten gezellig bij elkaar

    De rondleiding was een mooie en voor mij unieke ervaring. We begonnen bij de 600 rows van mines en konden vervolgens met onze eigen ogen aanschouwen dat alle producten die voor de demo op het schietveld klaarstonden daadwerkelijk productie waren. Alles voorzien van labels en het bekende rode plastic er bovenop.
    Naam: DSC00602 (2).jpg
Bekeken: 438
Grootte: 130,8 KB
    (nee, de foto is inderdaad niet geweldig, gelukkig was het geen fotowedstrijd)

    Daarna kwamen we nog de platen met pyroshow cakes tegen waar de finale bijna volledig uit bestond en als toetje namen we nog even een kijkje bij twee 3” rekjes die tijdens de finale ook nog de lucht in zouden gaan.
    Naam: DSC00603 (2).jpg
Bekeken: 432
Grootte: 118,3 KB
    Naam: DSC00604 (2).jpg
Bekeken: 441
Grootte: 120,0 KB
    En alles onder het genot van goede en enthousiaste uitleg. Wederom bedankt Broekhoff, dit maal voor het mogelijk maken van deze tour.

    Al snel daarna begon de demo en ik was toch wel zeer onder de indruk van wat er geschoten werd! Vooral enkele box(jes)en waren erg leuk en van goede kwaliteit. De Extreme Apache presteerde erg goed en de Four Horseman was helemaal een topper! We twijfelden nog even of het wel echt productie was, maar we hadden het met onze eigen ogen gezien en het werd door Martijn nog eens extra bevestigd.

    En toen, het moment waar we allemaal vol spanning naar uitkeken, de finale. En niet zomaar eentje maar een heuse pyromusical inclusief lasers! Nadat de technische uitdagingen overwonnen waren begon een hele dikke show:

    Echt een hele dikke show

    Daarna nog even nagenieten en bespreken met zijn allen en toen we het mooi geweest vonden kregen we van Martijn allemaal nog een goodiebag mee naar huis met wat leuke spulletjes erin. Een rekenmachine, petje, cd hoesje, een mooie notitiemap en een verzameling pennen. En alsof dat nog niet genoeg was had hij voor iedereen nog een leuke dummy, of eigenlijk, DUMMY, want wat is dat ding enorm groot zeg! Nogmaals bedankt Broekhoff!
    Naam: DSC00610.jpg
Bekeken: 464
Grootte: 174,8 KB
    Naam: DSC00611.jpg
Bekeken: 417
Grootte: 151,6 KB

    Gelukkig hoefde dat niet allemaal twee uur lang op de fiets mee naar huis want Edraket0802 kon mij bij station Harderwijk afzetten. Daar miste ik precies de trein maar gelukkig ging de laatste trein een half uur later nog en was ik uiteindelijk, na nog weer een kwartiertje gefietst te hebben vanaf het station, rond kwart voor 1 weer thuis van wat inderdaad een prachtig evenement was, en waar ik nog lang van na zal genieten. En nu maar hopen dat er binnenkort nog een vierde bedankje richting Broekhoff gaat…
    Laatst gewijzigd door \_niels_/; 12 september 2018 om 23:03 Reden: paragraafje gemist met kopiëren van de tekst, nu dus toegevoegd

  11. Deze 11 gebruikers waarderen \_niels_/ voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  12. #7
    VWC-Lid P.H.Thunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 juni 2008
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    40
    Thanks
    15
    77 waarderingen in 17 posts
    Ik ben niet een van de bovenstaande personen maar ik was wel een van de gelukkige die aanwezig was! Ik kan het toch niet laten om een paar foto met jullie te delen.

    Naam: _DSC3572.jpg
Bekeken: 423
Grootte: 196,6 KB

    Naam: _DSC3563.jpg
Bekeken: 416
Grootte: 62,1 KB

    Naam: _DSC3570.jpg
Bekeken: 419
Grootte: 67,3 KB

    Naam: _DSC3487.jpg
Bekeken: 420
Grootte: 182,4 KB

    Er zijn natuurlijk meer foto's maar ik hou het hier maar even bij!
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  
    Laatst gewijzigd door P.H.Thunder; 13 september 2018 om 02:19

  13. Deze 9 gebruikers waarderen P.H.Thunder voor het bericht:


  14. #8
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Heb ook nog een aantal leuke foto s van de demo Broekhoff vuurwerk. Hierbij nog alle dank hiervoor voor een perfecte avond alles was prima geregeld, de hapjes en drankjes keurig netjes ontvangen en een rondleiding op het schietveld en uiteraard de demo zelf met prachtige nieuwe producten en indrukwekkende compounds. En niet te vergeten een mooie goodiebag met een prachtige dummy. Hulde Broekhoff en dank VWC voor t winnen prijsvraag. Top!!Naam: 1B91FDFE-78F9-4873-86CD-CB526E2C5F45.jpg
Bekeken: 417
Grootte: 175,5 KB

  15. Deze 3 gebruikers waarderen elburgersc voor het bericht:


  16. #9
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    UNaam: 420D7048-AC1A-4D77-B29C-35F8A53E9B02.jpg
Bekeken: 414
Grootte: 177,5 KB En nog een showroomfoto

  17. Deze 4 gebruikers waarderen elburgersc voor het bericht:


  18. #10
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.965
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. Deze 8 gebruikers waarderen Scav voor het bericht:


  20. #11
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Mannen, nogmaals tof dat jullie allemaal zijn gekomen naar de demo. Erg leuk om een aantal gezichten te zien achter de nickname. Helaas ben ik niet zo goed in namen en herinner ik mij niet iedereen meer bij het gezicht, maar toch leuk jullie even gesproken te hebben. Er worden al mooie films gedeeld, ik zeg uploaden die hap!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  21. Deze 5 gebruikers waarderen Djaimy voor het bericht:


  22. #12
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Mannen, nogmaals tof dat jullie allemaal zijn gekomen naar de demo. Erg leuk om een aantal gezichten te zien achter de nickname. Helaas ben ik niet zo goed in namen en herinner ik mij niet iedereen meer bij het gezicht, maar toch leuk jullie even gesproken te hebben. Er worden al mooie films gedeeld, ik zeg uploaden die hap!
    Leuk om de mannen van VWC gesproken te hebben o.a Djaimy, Scav en oud forum member Avalanche die nu werkzaam is bij Broekhoff allemaal groot liefhebbers. Maakt de hobby ook des te leuker...

  23. Deze 2 gebruikers waarderen elburgersc voor het bericht:


  24. #13
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
    Leuk om de mannen van VWC gesproken te hebben o.a Djaimy, Scav en oud forum member Avalanche die nu werkzaam is bij Broekhoff allemaal groot liefhebbers. Maakt de hobby ook des te leuker...
    Zeker, altijd fijn om met mensen over dezelfde passie te spreken, toch
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  25. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    6
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door P.H.Thunder Bekijk bericht
    Ik ben niet een van de bovenstaande personen maar ik was wel een van de gelukkige die aanwezig was! Ik kan het toch niet laten om een paar foto met jullie te delen.

    Naam: _DSC3572.jpg
Bekeken: 423
Grootte: 196,6 KB

    Naam: _DSC3563.jpg
Bekeken: 416
Grootte: 62,1 KB

    Naam: _DSC3570.jpg
Bekeken: 419
Grootte: 67,3 KB

    Naam: _DSC3487.jpg
Bekeken: 420
Grootte: 182,4 KB

    Er zijn natuurlijk meer foto's maar ik hou het hier maar even bij!
    Nice mooie foto’s als je er meer plaatst let me know, zijn er nog meer foto’s gemaakt door andere leden? Verder die finale, gelukkig hebben we nog drie maanden om wat opzij te zetten.

  26. #15
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HyperX Bekijk bericht
    Nice mooie foto’s als je er meer plaatst let me know, zijn er nog meer foto’s gemaakt door andere leden? Verder die finale, gelukkig hebben we nog drie maanden om wat opzij te zetten.
    Broekhoff medewerker?

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •