Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moon Travellers 2.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Pijlen voldoen volgens mij aan de regels.
    Is een naam zo'n groot probleem?
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      #62
      Ziet er alleraardigst uit, hoor graag of het wat is wanneer iemand ze (stiekem) uitgeprobeerd heeft de 28/29/30e
      Laatst aangepast door kunst-en-vuurwerk; 3 December 2018, 20:32. Reden: ai!
      Gelukkig oudjaar!

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door kunst-en-vuurwerk Bekijk bericht
        Ziet er alleraardigst uit, hoor graag of het wat is wanneer iemand ze uitgeprobeerd heeft de 28/29/30e

        foei en 10 tekens

        Comment


          #64
          Wat een gezeur over een paar pijlen. Als de vuurwerkdriepoot of whatever niet snel goedgekeurd wordt dan kun je geen eens pijlen krijgen dit jaar.
          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
            Wat een gezeur over een paar pijlen. Als de vuurwerkdriepoot of whatever niet snel goedgekeurd wordt dan kun je geen eens pijlen krijgen dit jaar.
            In nederland.

            Comment


              #66
              Is het raar dat ondanks alle cakes die ik al heb besteld, ik misschien nog wel het meeste zin om mijn eerste MTV'tje (2.0) de lucht in te jagen? Hoewel ik er weinig van verwacht, heb ik er onwijs veel zin in.
              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

              Comment


                #67
                Nee Beast dat is niet raar. Dat komt omdat je een Freak bent. Ik ben er namelijk ook heel erg benieuwd naar.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  #68
                  Heb er een paar besteld om te proberen, nostalgie he. Hopelijk zoiets als de klassiekers van diamond de flittering whistling rockets.
                  Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                  Comment


                    #69
                    Zijn er al ergens foto's van een dummy te vinden?

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                      Zijn er al ergens foto's van een dummy te vinden?
                      Ja op pagina 2 van dit topic.

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door eipie Bekijk bericht
                        Ja op pagina 2 van dit topic.
                        Helemaal gemist haha. Dankjewel!

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
                          Is het raar dat ondanks alle cakes die ik al heb besteld, ik misschien nog wel het meeste zin om mijn eerste MTV'tje (2.0) de lucht in te jagen? Hoewel ik er weinig van verwacht, heb ik er onwijs veel zin in.
                          Herkenbaar! Ik kijk ook altijd het meest uit naar de nieuwe kleine vuurwerkjes. Of het pakje grondbloemen. Echt genieten.

                          Comment


                            #73
                            Afbeelding;
                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	A877FAD1-076A-4848-8D80-43334AA0A840.jpg
Vertoningen:1
Grootte:147,4 KB
ID:	1569508

                            2x groter dan de oude babypijlen

                            Comment


                              #74
                              Hier nog een fotootje, met een hand (toevallig die van mij) als vergelijking.

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181211_164515.jpg
Vertoningen:1
Grootte:183,6 KB
ID:	1569512

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                                Zijn er al ergens foto's van een dummy te vinden?


                                Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
                                Is het raar dat ondanks alle cakes die ik al heb besteld, ik misschien nog wel het meeste zin om mijn eerste MTV'tje (2.0) de lucht in te jagen? Hoewel ik er weinig van verwacht, heb ik er onwijs veel zin in.
                                Haha nee hoor, snap dat gevoel zeker. En heb dat stiekem ook wel een beetje. De laatste 2 jaar helaas niet meer gedaan, maar ik heb me voorgenomen om dit jaar ook weer een half uur tot een uur wat klein spul te stoken zoals diverse single shots, wat pijlen, kleine cakes (20mm) en natuurlijk de moontravellers 2.0. Ik hoop dat ze qua uitwerking op de Diamond Collection pijltjes lijken, want daar heb ik toch wel erg fijne herinneringen aan.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X