Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Assortment

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mega Assortment

    Artikelnummer: 3529
    Artikelnaam: [Ass.] Mega Assortment
    Effectomschrijving: 43 delig mega assortiment, 16 fonteinen, 10 wondertollen, crackling balls, een pak grote sterren en 4 pijlen!
    Kartoneenheid: 3/1
    Adviesprijs: €49,99
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl



    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 19 November 2018, 11:35. Reden: Prijs gewijzigd
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Uhm, plaatje klopt denk ik niet, of artikel staat niet bij de juiste lijn. Dit lijkt me namelijk niet passen in deze lijn... En zie ik daar nu Edruco op die doos

    Comment


      #3
      adviesprijs € 64,99...

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door nathanael Bekijk bericht
        adviesprijs € 64,99...
        Tja, ik zeg maar niets. Maar ik heb al medelijden met de brave huisvader die die gaat kopen :(
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Vroeger kon je dit voor 30 euro krijgen...Nu, is alles duidelijk veel duurder geworden...
          Website: https://www.rfgfireworks.nl

          Comment


            #6
            zit er een gouden doos omheen? belachelijke prijs..

            Comment


              #7
              Wat raar, een pakketje in de Pyroshow lijn.. Zeker weten dat plaatje en omschrijving kloppen?

              Comment


                #8
                dit kan zeker niet kloppen voor die prijs , anders zijn ze gek geworden bij broekhoff

                Comment


                  #9
                  Ja maar er zitten grote sterren in. en 4 mega pijlen. En wel 16 !!! fonteinen en dan 10 stuks tollen crackling ballen o.a. Zo wat een dik pakket. Dat je dit durft verkopen.

                  Comment


                    #10
                    En dan die pijlen ook nog twee keer afbeelden in het plaatje.. Foei!

                    Comment


                      #11
                      Bedankt voor de oplettendheid, €64,99 is inderdaad wat aan de hoge kant...

                      Het mes snijdt aan twee kanten; allereerst doet de afbeelding geen recht aan het pakket, de verhoudingen zijn onjuist (fonteinen zijn flink) en hierdoor lijkt het wat karig. In feite is de inhoud te vergelijken met twee 'meterpakketten'. Ik heb gevraagd om een foto waarop dit beter te zien is, zodra deze binnen is zet ik die nog wel even online.

                      Het tweede punt is de verkoopprijs. Dit is een artikel dat in de losse verkoopdagen door onze winkeliers graag wordt verkocht met een hoge marge. Dat is over het algemeen waar de winkelier het van moet hebben, het moet namelijk in 3 dagen verdiend worden. Dit artikel is daar het slachtoffer van geworden. Dat gezegd hebbende....

                      We passen de prijs aan naar € 49,99 omdat jullie natuurlijk gewoon gelijk hebben. Dat dit voor velen van jullie nog geen koopsignaal oplevert begrijp ik, maar dat is absoluut marktconform. De startpost mag dus aangepast worden, zo komt hij namelijk ook in de folders te staan.

                      Groeten,
                      Broekhoff.
                      ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

                      Comment


                        #12
                        49.99 beetje te veel van het goede pff wat een prijs zeg voor dit paket beetje weg kwijd bij broekhoff

                        Comment


                          #13
                          Wat een bewonderigswaardig eerlijk antwoord vanuit Broekhoff

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Noppes Bekijk bericht
                            Wat een bewonderigswaardig eerlijk antwoord vanuit Broekhoff
                            Zeker absoslute klasse, kunnen bepaalde heren in Den Haag een voorbeeld aan nemen!

                            Verder zeg ik er niks over, alsof ze aan ons als freaks veel verdienen!
                            Ze hebben groot gelijk!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Noppes Bekijk bericht
                              Wat een bewonderigswaardig eerlijk antwoord vanuit Broekhoff
                              Ze hebben nog wel een paar bijzonder geprijsde producten toch?

                              Comment

                              Working...
                              X