Banner Broekhoff Vuurwerk - Magnumvuurwerk.nl
Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 93

Discussie: Red Dawn

  1. #46
    VWC-Lid htevents's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 november 2016
    Berichten
    503
    Thanks
    592
    514 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
    Hij valt mij dik tegen........
    En niet alleen jou

  2. Deze gebruiker waardeert htevents voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid htevents's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 november 2016
    Berichten
    503
    Thanks
    592
    514 waarderingen in 189 posts
    Zie mijn reactie in het topic van de Sky Hunter: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...=1#post1032444

  4. #48
    VWC-Lid Broekie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juli 2018
    Locatie
    Dronten
    Berichten
    342
    Thanks
    290
    1.186 waarderingen in 239 posts
    Hallo kruitsnuivers,

    Ook wij hebben de beelden gezien en moeten helaas concluderen dat de Sky Hunter en Red Dawn niet voldoen aan de door ons gestelde eisen. Daar kunnen we het heel lang over hebben, maar we houden eigenlijk meer van aanpakken.

    Dus: heb jij één of meerdere van onze grootste singleshots gekocht? En was je niet tevreden? Mail dan je factuur (afhaalbon) naar [email protected] zodat we het komend seizoen goed kunnen maken. We willen graag weten waar je ze hebt gekocht en wat jij er voor betaald hebt. De precieze invulling van de goedmaakactie gaan we nog bedenken, we willen eerst even zien wat voor respons er komt. Uiteraard lezen we in de mail ook graag wat je exacte ervaring is met het overige door jou gekochte vuurwerk van ons, hier kunnen we wat mee doen.

    Groeten,
    Broekhoff Vuurwerk.
    ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

  5. Deze 8 gebruikers waarderen Broekie voor het bericht:


  6. #49
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Dat was helaas ook een tegenvaller net als de Sky Hunter. Ik had deze éénmaal aangeschaft en na 12 uur afgestoken. Helaas dus veel minder dan op de film. Kon geen indruk maken bij mij en bij de mensen die stonden te kijken. Hopelijk komt deze dit jaar weer op de markt in betere kwaliteit want zoals die op eerdere films stond; zo zou ik hem zeker wel weer willen kopen!

  7. #50
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Afgelopen jaar met veel plezier de singleshots weggestookt. Een diep rode dahlia die zicht langzaam ontplooit.

    Dit jaar helaas minder onder de indruk. Na de nog steeds heftige lancering volgt een zeer slappe burst met een flets rood (meer roze) effect dat een slechte spreiding heeft en snel uitgebrand is. Het doet meer aan een peony denken.

  8. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2007
    Berichten
    166
    Thanks
    188
    328 waarderingen in 78 posts

  9. Deze gebruiker waardeert martino voor het bericht:


  10. #52
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Broekie Bekijk bericht
    Hallo kruitsnuivers,

    Ook wij hebben de beelden gezien en moeten helaas concluderen dat de Sky Hunter en Red Dawn niet voldoen aan de door ons gestelde eisen. Daar kunnen we het heel lang over hebben, maar we houden eigenlijk meer van aanpakken.

    Dus: heb jij één of meerdere van onze grootste singleshots gekocht? En was je niet tevreden? Mail dan je factuur (afhaalbon) naar [email protected] zodat we het komend seizoen goed kunnen maken. We willen graag weten waar je ze hebt gekocht en wat jij er voor betaald hebt. De precieze invulling van de goedmaakactie gaan we nog bedenken, we willen eerst even zien wat voor respons er komt. Uiteraard lezen we in de mail ook graag wat je exacte ervaring is met het overige door jou gekochte vuurwerk van ons, hier kunnen we wat mee doen.

    Groeten,
    Broekhoff Vuurwerk.
    Dat is erg attent. Ondanks dat ik er 3 van had (en 2 Sky Hunter) zal ik hier geen gebruik van maken. Ik heb ze afgestoken en ondanks de teleurstelling kan zoiets gebeuren. Ik heb er trouwens maar 1 op de bon staan en de anderen in de losse verkoop gekocht.

  11. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Meer mensen die al wel een mail hebben gestuurd, maar nog geen reactie hebben gehad? Ik verwacht niet direct een heel uitgebreid verhaal ofzo, maar een kort berichtje zou ik wel fijn vinden.

  12. #54
    VWC-Lid Broekie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juli 2018
    Locatie
    Dronten
    Berichten
    342
    Thanks
    290
    1.186 waarderingen in 239 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
    Meer mensen die al wel een mail hebben gestuurd, maar nog geen reactie hebben gehad? Ik verwacht niet direct een heel uitgebreid verhaal ofzo, maar een kort berichtje zou ik wel fijn vinden.
    Wij hebben alle mails ontvangen, en inderdaad nog niet beantwoord. Dit zullen wij doen als we de wijze van compensatie bekend maken. We hebben nu aardig in beeld om wat voor aantallen het gaat, dus we zullen binnenkort een beslissing nemen over hoe/wat.

    Heb jij je bon nog niet ingestuurd? Doe dat dan nog snel. Eind februari willen we er een spreekwoordelijke strik omheen doen!
    ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

  13. Deze 7 gebruikers waarderen Broekie voor het bericht:


  14. #55
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.497
    Thanks
    712
    758 waarderingen in 415 posts
    Zeer netjes van Broekie dat ze hier aandacht aan geven. Ik had zelf deze als vervanger van de Zena Shell Kit, maar ga ook geen gebruik maken van deze 'actie'. Het kan nou eenmaal gebeuren dat iets minder uitpakt. Als Broekie kan beloven dat er komend jaar een goede singleshot op de markt komt, dan hoor je mij niet klagen en probeer ik die komend jaar weer uit

  15. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    En dan maar hopen dat je geen productie 2018 krijgt... Maar inderdaad prima dat ze er wat mee doen. Wat precies wacht ik dan gewoon geduldig af. Gaat bij mij ook maar om 2 stuks van totaal 11 euro geloof ik.

  16. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.151
    Thanks
    1.618
    597 waarderingen in 305 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Broekie Bekijk bericht
    Dit zullen wij doen als we de wijze van compensatie bekend maken. We hebben nu aardig in beeld om wat voor aantallen het gaat, dus we zullen binnenkort een beslissing nemen over hoe/wat.
    De aantallen zijn bij jullie toch al lang bekend? De dealers hebben bij jullie X aantal ingekocht, en daarvan zijn ze allemaal onder de maat. Een gedeelte is bij de consument beland, en een gedeelte ligt nog in de bunkers voor volgend jaar bij de dealers.

    Alleen compensatie geven aan de mensen die zich melden is een manier, maar persoonlijk vind ik het netter om de dealers alle consumenten te benaderen voor een passende oplossing en de "restanten" welke niet verkocht zijn terug te nemen.

  17. #58
    VWC-Lid Broekie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juli 2018
    Locatie
    Dronten
    Berichten
    342
    Thanks
    290
    1.186 waarderingen in 239 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    De aantallen zijn bij jullie toch al lang bekend? De dealers hebben bij jullie X aantal ingekocht, en daarvan zijn ze allemaal onder de maat. Een gedeelte is bij de consument beland, en een gedeelte ligt nog in de bunkers voor volgend jaar bij de dealers.

    Alleen compensatie geven aan de mensen die zich melden is een manier, maar persoonlijk vind ik het netter om de dealers alle consumenten te benaderen voor een passende oplossing en de "restanten" welke niet verkocht zijn terug te nemen.
    Dat zouden we kunnen doen, maar hier kiezen we bewust niet voor. Er zijn een aantal redenen om het op de huidige manier te doen:

    - als we alle artikelen waarover een klacht binnenkomt over de gehele breedte moeten vergoeden, is dat een helse klus

    - de meeste winkeliers zitten niet op deze rompslomp te wachten. Sterker; die zijn nu helemaal niet met vuurwerk bezig

    - het betreft hier een geste naar de freaks. Het is een typisch freak-product waar wij op dit forum met enige trots aankondigingen over hebben gedaan. De video die wij hier hebben geplaatst met als toevoeging dat het productie was (was ook onze volledige overtuiging) bleek niet overeen te komen met hetgeen jullie hebben gekocht. Dat is voor ons de reden om het goed te maken.
    ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

  18. Deze 10 gebruikers waarderen Broekie voor het bericht:


  19. #59
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.151
    Thanks
    1.618
    597 waarderingen in 305 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Broekie Bekijk bericht
    Dat zouden we kunnen doen, maar hier kiezen we bewust niet voor. Er zijn een aantal redenen om het op de huidige manier te doen:

    - als we alle artikelen waarover een klacht binnenkomt over de gehele breedte moeten vergoeden, is dat een helse klus

    - de meeste winkeliers zitten niet op deze rompslomp te wachten. Sterker; die zijn nu helemaal niet met vuurwerk bezig

    - het betreft hier een geste naar de freaks. Het is een typisch freak-product waar wij op dit forum met enige trots aankondigingen over hebben gedaan. De video die wij hier hebben geplaatst met als toevoeging dat het productie was (was ook onze volledige overtuiging) bleek niet overeen te komen met hetgeen jullie hebben gekocht. Dat is voor ons de reden om het goed te maken.
    Oke, duidelijk verhaal! Goed om te weten dat het een bewuste keuze is en dat jullie dit stapje extra willen doen voor de freaks!

  20. #60
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Even totaal los van het RED DAWN verhaal, maar wil toch even gezegd hebben dat ik het een positieve ontwikkeling vind hoe broekhoff hier actief is op het forum. Reageert overal op en gaat niks uit de weg en reageert ooit met een knipoog, naar mijn mening precies hoe een bedrijf kan/mag/moet reageren.
    Chapeau.
    https://www.houtse-bazar.nl

  21. Deze 10 gebruikers waarderen 5pyroman5 voor het bericht:


Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •