Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dubai Adventures [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dubai Adventures [Uitloop]

    Artikelnummer: VC454
    Artikelnaam: Dubai Adventures
    Netto kruitgewicht: ~1500 gram
    Aantal schoten: 209 schoten - COMPOUND
    Effectomschrijving: Flowerbed: Als u een 2 minuten lang een adembenemende vuurwerkshow wilt, waarbij rechte schoten afgewisseld worden met brede waaiers dan is deze bak met 209 schots en wel 23 verschillende vuurwerk effecten(!) een demonstratie van pyrotechniek!
    Max. tube diameter: 20 mm
    Kartoneenheid: 1/1
    Adviesprijs: €169,99
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl



    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 18 November 2018, 14:41.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Laatst aangepast door Broekie; 24 October 2018, 13:20.
    ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

    Comment


      #3
      Net nog geen € 170 voor nog géén kilo kruit whahahahaha koekkoek

      Comment


        #4
        Adembenemende prijs kwaliteit
        Jeder Schuss ein Genuss

        Comment


          #5
          Deze komt hier zeker op de lijst, de lijst van no way. Broekhoff heeft mooi vuurwerk, maar deze box is een lachertje qua prijs - kwaliteit. Ik denk dat de gewone consument zich toch best wel in zijn nek gepiest voelt als hij dat heeft afgestoken.
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #6
            Even een rectificatie; het kruitgewicht klopt niet, dit is een fout in het TDS bestand waardoor dit ook op het label terecht is gekomen. Deze box bestaat uit 3x 500 gram en heeft dus een totaal kruitgewicht van ca. 1500 gram. Wij werken eraan om dit juist op het label te krijgen voor de daadwerkelijke levering.

            Verder is dit voor de freaks wellicht geen 'top-5' box met het oog op de prijs. Dat zien wij ook echt wel in. Deze prijsstelling heeft te maken met het aantal effecten, het formaat van de doos (209 shots, incl. waaier) en het 2-stage effect per tube (mine + boeket). Wel denken wij dat dit voor de consument een geweldige box is met veel afwisseling, lange tijdsduur en kwalitatief goede effecten.
            ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

            Comment


              #7
              Dank voor de toelichting!, beginpost aangepast
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Persoonlijk zal ik de wave/fan-shape als laatste cake willen, want voor mij zijn dat soort cakes zeg maar de finale. Voor mij is de prijs gewoon niet te doen, maar vast genoeg rijke consumenten...
                Website: https://www.rfgfireworks.nl

                Comment


                  #9
                  Los van de prijs: best een leuk een langdurig boxje met leuke effecten. Zou misschien ook de waaier als laatste zetten om lekker af te sluiten maar dan wordt de box wellicht wel wat saai halverwege dus ik snap de keuze van waaier in het midden ook wel.

                  Comment


                    #10
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment

                    Working...
                    X