Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 87

Discussie: Sky Hunter

  1. #61
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Hmm ik ben benieuwd naar een reactie vanuit Broekhoff.

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 augustus 2017
    Berichten
    41
    Thanks
    0
    17 waarderingen in 11 posts
    SDit viel echt zwaar tegen ik was er heel blij mee dat ze weer terug waren heb alle 2" singleshots wel gehad maar dit was echt de zwaarste tegen valler en niet zo als we hem kennen. Het leek eerder een oversized 30mm singleshot. Erg jammer want er moeten juist meer 2"ers op de markt komen

  3. #63
    VWC-Lid elgielo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 februari 2006
    Berichten
    715
    Thanks
    694
    977 waarderingen in 322 posts
    Zoals iedereen al zegt... wat een prut ding. Nog ff snel 1 meegepakt om met de andere soorten singleshots van 2" waar we gemiddeld 4 euro per stuk voor hebben betaald te vergelijken maar dit ging echt helemaal nergens over.
    Laatst gewijzigd door elgielo; 2 januari 2019 om 11:58

  4. #64
    VWC-Lid htevents's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 november 2016
    Berichten
    503
    Thanks
    592
    514 waarderingen in 189 posts
    Ik was ook heel blij toen ik hoorde dat ze weer terug waren. Ik ging er dus ook vanuit dat het gewoon weer dezelfde kwaliteit zou zijn, want Broekhoff zit daar normaal gesproken bovenop. Dit was echter enorm teleurstellend. Dat Broekhoff zijn naam heeft willen koppelen aan een product, dat veelal door freaks wordt gekocht, dat zo slecht is. Dit geldt ook voor de Red Dawn. Sorry Broekhoff, maar dit product moet echt weer terug naar de oude kwaliteit. Ik vind de prijs die eraan hangt echt teveel voor het product dat we daadwerkelijk hebben gekregen en dan bedoel ik de "aanbiedingsprijs" van ongeveer 5 euro. Dat er in de losse verkoop of op de normale sites zelfs 10 euro voor werd gevraagd is gewoon te belachelijk voor woorden. Ik ben wel eens teleurgesteld dat een product misschien iets minder is dan verwacht, maar hier ben ik gewoon boos over. Voor dat ie eruit ging kon je met een gerust hart 20 van deze en 20 van de Red Dawn aankopen, in een rek zetten en er was gewoon niemand die er boven uit kwam en daar ging ik ook vanuit toen ze weer teug kwamen. Ik kwam er met de Monster Ride van VM zelfs bovenuit, terwijl ik daar hetzelfde voor betaalde, maar dan 10 schoten kreeg. We waren al teleurgesteld dat het de Time Rain was verdwenen in het effect, maar slikten dat nog een beetje, doordat de effect grootte op de "productie" video nog steeds zeer groot leek, maar dit is gewoon echt te belachelijk voor woorden.

    Edit: het is me nu ook duidelijk waar het aan heeft gelegen en vind het enorm sportief van Broekhoff dat ze deze kwestie serieus nemen en op willen pakken met de kopers van het product. Ondanks dat we nog niet weten wat ze er mee gaan doen, alvast petje af voor de professionaliteit van Broekhoff.
    Laatst gewijzigd door htevents; 2 januari 2019 om 17:11

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Berichten
    211
    Thanks
    363
    183 waarderingen in 54 posts
    Dit is gewoon zielig. 10 euro (afgaande van normale verkoopprijs) voor prut singleshot. Lijkt wel big defenders kwa effect, daar waar je er 24 stuks voor krijgt.

    Dit jaar voor het eerst 50mm single shots gekocht. Vond de Eccentric en Zena shell kit al erg slecht uitgewerkt voor 50mm. Ben ik blij dat ik deze niet had.

  6. #66
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Ik had er nog een aantal over van afgelopen jaar.
    Deze doorgelont en als 'finale' dan de Red Dawn 2018 en Sky Hunter 2018 gepakt. De film spreekt voor zicht.


  7. Deze 5 gebruikers waarderen Pyroguy voor het bericht:


  8. #67
    VWC-Lid Broekie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juli 2018
    Locatie
    Dronten
    Berichten
    342
    Thanks
    290
    1.186 waarderingen in 239 posts
    Hallo kruitsnuivers,

    Ook wij hebben de beelden gezien en moeten helaas concluderen dat de Sky Hunter en Red Dawn niet voldoen aan de door ons gestelde eisen. Daar kunnen we het heel lang over hebben, maar we houden eigenlijk meer van aanpakken.

    Dus: heb jij één of meerdere van onze grootste singleshots gekocht? En was je niet tevreden? Mail dan je factuur (afhaalbon) naar [email protected] zodat we het komend seizoen goed kunnen maken. We willen graag weten waar je ze hebt gekocht en wat jij er voor betaald hebt. De precieze invulling van de goedmaakactie gaan we nog bedenken, we willen eerst even zien wat voor respons er komt. Uiteraard lezen we in de mail ook graag wat je exacte ervaring is met het overige door jou gekochte vuurwerk van ons, hier kunnen we wat mee doen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Vind dit eigenlijk niet zo netjes, om te vermelden dat het productie is terwijl hij zwaar ondermaats presteert en in de verste verte het niet haal bij dit filmpje
    Ook dit hebben wij gezien. Deze video hebben wij zelf in China geschoten vanuit de productie. Hoe het dan kan dat het product tóch anders uitpakt in Nederland gaan wij uitzoeken.

    Groeten,
    Broekhoff Vuurwerk.
    ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

  9. Deze 25 gebruikers waarderen Broekie voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  10. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Broekie Bekijk bericht
    Hallo kruitsnuivers,

    Ook wij hebben de beelden gezien en moeten helaas concluderen dat de Sky Hunter en Red Dawn niet voldoen aan de door ons gestelde eisen. Daar kunnen we het heel lang over hebben, maar we houden eigenlijk meer van aanpakken.

    Dus: heb jij één of meerdere van onze grootste singleshots gekocht? En was je niet tevreden? Mail dan je factuur (afhaalbon) naar [email protected] zodat we het komend seizoen goed kunnen maken. We willen graag weten waar je ze hebt gekocht en wat jij er voor betaald hebt. De precieze invulling van de goedmaakactie gaan we nog bedenken, we willen eerst even zien wat voor respons er komt. Uiteraard lezen we in de mail ook graag wat je exacte ervaring is met het overige door jou gekochte vuurwerk van ons, hier kunnen we wat mee doen.



    Ook dit hebben wij gezien. Deze video hebben wij zelf in China geschoten vanuit de productie. Hoe het dan kan dat het product tóch anders uitpakt in Nederland gaan wij uitzoeken.

    Groeten,
    Broekhoff Vuurwerk.
    Thanks voor de opheldering en netjes dat er een compensatie komt. Had in de chat ook al gezegd dat het zo kon zijn dat jullie ook gewoon (gefopt) zijn. En na dit te lezen denk ik idd dat dit het geval is.

    Het is je dan ook vergeven, maar neemt niet weg dat het natuurlijk zonde is

  11. Deze 2 gebruikers waarderen Dionysus voor het bericht:


  12. #69
    VWC-Lid MrXtremeFireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2012
    Berichten
    650
    Thanks
    245
    1.061 waarderingen in 322 posts
    Kijk, dat is heel erg netjes Broekhoff. Zal zo een mailtje sturen.

  13. Deze 2 gebruikers waarderen MrXtremeFireworks voor het bericht:


  14. #70
    VWC-Lid htevents's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 november 2016
    Berichten
    503
    Thanks
    592
    514 waarderingen in 189 posts
    Heel netjes van Broekhoff inderdaad dat ze deze zaak serieus nemen. Zo ben ik dat ook gewend van Broekhoff en begreep voor deze reactie dan ook niet waarom Broekhoff dit product zo op markt heeft gebracht, echter snap ik nu goed dat zij zelf ook met hun mond vol tanden staan. Jullie zien vanzelf een mailtje van me.

  15. Deze 2 gebruikers waarderen htevents voor het bericht:


  16. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Nette reactie!

  17. #72
    VWC-Lid elgielo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 februari 2006
    Berichten
    715
    Thanks
    694
    977 waarderingen in 322 posts
    Helaasch pindakaasch ... die van mij los gehaald tijdens de verkoop. Geen bon.

  18. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Berichten
    211
    Thanks
    363
    183 waarderingen in 54 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elgielo Bekijk bericht
    Helaasch pindakaasch ... die van mij los gehaald tijdens de verkoop. Geen bon.
    Zelfde hier. ach ze onderzoeken het in ieder geval dus ben daar al blij mee.

  19. #74
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ik heb geen bonnen helaas, misschien van 1 product. Ik had 3 maal de Sky Hunter en 1 maal de Red Dawn. De Red Dawn was nog een beetje te doen maar leek qua prestaties niet op de eerdere beelden die we hebben gezien hebben. De Sky Hunter was echt een tegenvaller!

  20. #75
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Nee hij was niet best inderdaad.. Had er vijf van, was aardig teleurgesteld er door. Maar erg sportief van Broekhoff dat het gelijk opgepakt wordt, zal morgen even een mail sturen.

    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  21. Deze gebruiker waardeert Beastmode voor het bericht:


Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •