Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sky High 300sh [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Voor 25mm echt wel goed uitgewerkt! Is gewoon een dik blok. En ja, enkel I shape met zoveel schoten kan als saai worden ervaren. Maar dit blokje ramt alles er wel echt uit dus ik denk dat hier echt wel een grote markt voor is.

    Comment


      #17
      Een beste bak van Broekhoff dit! Vind hem zeker niet saai worden door het forse tempo en de afwisseling in de effecten. Ik vind een i-shape rambak altijd wel erg interessant!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Broekie Bekijk bericht
        Wij zijn naar China gegaan om deze beelden van de productie (want dat is het) zelf te schieten. De pauzes die je tussen de cakes ziet zullen dus zo zijn en blijven. Er zijn echter 2 pauzes die er zijn omdat het 3 losse films zijn die je ziet. Het zijn namelijk 3 compounds in één doos. En die zijn dus ook los geschoten.

        De pauzes tussen de cakes binnen één compound zijn volgens ons kort genoeg om een mooie doorloop te creëren, maar wellicht is dat een kwestie van smaak.
        Bedankt voor je toelichting! Is het ook niet zo dat de wet voorschrijft dat er minstens 2 a 3 seconden vetraging moet zitten tussen de cakes?

        Comment


          #19
          Vind hem wel interessant en wil toch ook eens wat van Broekhoff proberen weer. Ik gok dit jaar eens op deze, verwacht dat Broekhoff hier de juiste aandacht aan heeft gegeven qua kwaliteit. Ben benieuwd hoe overweldigend deze in de straat zal zijn.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Mooi spulleke hoor. Ik ben alleen wel benieuwd hoe het zit met het gewicht van deze bak (met 2 man tillen) en de 25 kilo regeling? Op de doos staan ook 2 x-jes bij netto gewicht...

            Comment


              #21
              Best een lekkere rambak maar de omschrijving mag wel even aangepast. Ik zie er lang geen 28 verschillende effecten in terug. Vrij eentonig zelfs.

              Comment


                #22
                Het Brutogewicht van deze box is 32 kilo, het netto gewicht 29 kg.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
                  Mooi spulleke hoor. Ik ben alleen wel benieuwd hoe het zit met het gewicht van deze bak (met 2 man tillen) en de 25 kilo regeling? Op de doos staan ook 2 x-jes bij netto gewicht...
                  Geen een winkel houd zich hier aan

                  Comment


                    #24
                    Straatfilmpje

                    Comment


                      #25
                      En nog een straatfilm van deze bak, had hem toch besteld nadat ik hem op een demo had gezien en deze mij opviel als topper van die avond. In de straat kwam ie natuurlijk nog beter tot zijn recht en met zoveel verschillende effecten, tempowisselingen en tevens nog een langdurige box, is het wat mij betreft een aanrader. Verveelde geen moment en de slotsalvo's maken hem ook echt prima af, hij staat wel weer op mijn wensenlijstje, het budget moet het alleen wel toelaten.

                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        Hele gave box zeg, en bijna 3 minuten plezier ook zonder dat hij saai wordt. Effecten zijn dikke prima en de tempowisselingen zijn erg leuk, mooie box dit.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Deze box heb ik dankzij de actie op de importeursdemo ook in de straat gehad! Nogmaals enorm bedankt Broekhoff! Echt een superbox, enorm geweld en echt wel goed grote boeketten voor 25 mm. Ik vond wel dat er soms wat lange pauzes tussen de cakes zaten, maar het geweld dat elke keer weer los barstte compenseerde dat zeker. Ook het publiek was onder de indruk.

                          Comment


                            #28
                            https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                            Comment


                              #29
                              Prima box hoor wat men als zeker goede vervanger kan zien van de illegale 'veel-shots' blokken. Alleen de vertragingen tussen de cakes zijn echt killing... ik zou ze zelf nog liever los halen en zelf doorlonten.

                              Comment


                                #30
                                Wauw deze box valt mij nu pas op, helaas te laat voor mij... maar wellicht iets voor volgend jaar.
                                Vind de effecten niet heel interessant, maar het tempo & slavo's en 300shots in 25mm voor 225 maken em best leuk. Oké prijs. Gaat hier op het lijstje "in de gaten houden".

                                Comment

                                Working...
                                X