Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Berlin

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door LilDanceCrew Bekijk bericht
    weet iemand waar deze en de andere vulcan boxen (oman en montreal) tegen een zacht prijsje te verkrijgen zijn
    Grootste vuurwerk zaak van leeuwarden ff vragen, in het actietopic kun je het beste je vraag stellen.

    Comment


      Mensen die deze dit jaar hadden gaan schieten? Wat blijft het een geweldige bak om te zien. Zijn er meer boxen op de markt met zo'n krachtige dubbele at-once finale? Denk het niet hoor. Pareltje van Vulcan; ik moet écht eens een box van Vulcan!!!

      Comment


        Had em gepland staan als finale, in tweevoud zelfs na de triple x van Magnum!
        Ik had deze nog niet eerder gehad dus ik schuif deze doos door naar volgend jaar

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
          Mensen die deze dit jaar hadden gaan schieten? Wat blijft het een geweldige bak om te zien. Zijn er meer boxen op de markt met zo'n krachtige dubbele at-once finale? Denk het niet hoor. Pareltje van Vulcan; ik moet écht eens een box van Vulcan!!!


          Comment


            Prachtige bak zeg, de Berlin. Heel gaaf die dubbele finalecake, chaos gegarandeerd!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Mweh, ben niet zo fan...

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door SVENiX Bekijk bericht
                Mweh, ben niet zo fan...

                Oei, die gaat wel heel snel inderdaad. Zou toch niet moeten mogen met een compound box, zonde!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Ai, zonde van zo een dikke box inderdaad. Het overviel je ook zo te zien aan de film haha, ook chaos.
                  Erg jammer, ook niet een bedrag waarbij je het makkelijk nog een kans geeft, maar toch is ie het waard mits ie goed gaat hehe.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Enorm zonde inderdaad, ging me net iets te snel.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door SVENiX Bekijk bericht
                      Mweh, ben niet zo fan...

                      Oei dit is inderdaad jammer... Nou is het natuurlijk sowieso een chaos box, maar als letterlijk alles tegelijk gaat... ook weer een beetje te veel van het goede. Wel weer een heel dikke opening voor 18:00, 0:01 of als afsluiter voor 2:00 op deze manier hahaha.

                      Zit deze dan zo gek gelont dat er overslag mogelijk is? Of precies pech?

                      Comment




                        Zonde als ie niet doet wat ie moet doen. Zoals ie bedoeld is een heerlijke bak met geweld.

                        Te zien vanaf 43:26
                        www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                          Zijn er meer boxen op de markt met zo'n krachtige dubbele at-once finale? Denk het niet hoor.
                          Inmiddels wel.. The Legend van VWT Is over de hele box gezien ook nog een stuk mooier vind ik zelf.

                          Comment




                            Lekker bak geweld dit
                            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                            Comment


                              Dit is een dikke bak hoor. Goed tempo, harde klappen. Beter dan de Transbomber, maar wel iets duurder geloof ik.

                              Comment


                                Voor 69 piek te koop bij een winkel in Zutphen. Ik twijfel... Heb al genoeg maar dit is wel een scherpe actie!
                                The 31st of December..

                                Comment

                                Working...
                                X