Banner Original Fireworks - Zena Vuurwerk
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Thanks
    278

Overzicht met aanbieders en prijzen op de site

Goedemiddag,

Het leek mij leuk om (ook voor extra inkomsten) per product-topic een mooie lijst te hebben met de verschillende aanbieders en hun prijzen.

Zie hieronder:
    Naam: screenshot-idee.jpg
Bekeken: 341
Grootte: 220,1 KB

Winkeliers kunnen dan een voordelig abonnement nemen en de bezoekers kunnen snel zien waar deze het goedkoopste is en eventueel ook waar hij in de buur te koop is.

Een groot deel van de verkopers werkt met een systeem uit de markt (vuurwerkpos bijvoorbeeld) en zijn daardoor denk ik relatief "eenvoudig" te koppelen.

2. The Following User Says Thank You to Ronn0 For This Useful Post:

VWC-Lid laurence's schermafbeelding
    Thanks
    619
    Pricewatch werkt het beste bij producten die gewoon thuis kunnen bezorgd worden. Bij vuurwerk kan dat niet dus zal voornamelijk de locatie en afstand tot de winkel de grootste factor zijn bij de meeste mensen en niet zozeer het prijsverschil (zolang dit niet absurde verschillen zijn)

Het kan mij bijvoorbeeld niet zoveel schelen dat ze in Brabant de cake die ik zoek 5 euro goedkoper hebben terwijl ik in Friesland woon.

VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Thanks
    278
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Pricewatch werkt het beste bij producten die gewoon thuis kunnen bezorgd worden. Bij vuurwerk kan dat niet dus zal voornamelijk de locatie en afstand tot de winkel de grootste factor zijn bij de meeste mensen en niet zozeer het prijsverschil (zolang dit niet absurde verschillen zijn)

Het kan mij bijvoorbeeld niet zoveel schelen dat ze in Brabant de cake die ik zoek 5 euro goedkoper hebben terwijl ik in Friesland woon.
    Goede feedback!

Dan zou er eventueel een filter bij kunnen met postcode + straal van x aantal KM? :-) En dan het overzicht.

VWC-Lid laurence's schermafbeelding
    Thanks
    619
    Ja dat zou kunnen alleen krijg je dan meer een lokale pricewatch met een handjevol winkels. Is dan maar de vraag of dat de moeite waard is .

VWC-Lid
    Thanks
    731
    Thanked 1.834 Times in 621 Posts
    Niet echt origineel meer... vuurwerkbieb.nl heeft al een info en overzicht model

Regels voor berichten