Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Ultimate

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16

    Comment


      #17
      Ik vond deze bak geweldig, alhoewel ik me afvraag of dit niet een fantastische sample was. Zeker daar het maar 20mm is. We gaan het zien.

      Comment


        #18
        ik kreeg er kippenvel van , deze staat op mijn wenslijst.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
          Ik vond deze bak geweldig, alhoewel ik me afvraag of dit niet een fantastische sample was. Zeker daar het maar 20mm is. We gaan het zien.
          Er werd 2 keer expliciet gezegd door de speaker: zoals u het vanavond ziet, zo staat het ook in de straat. Belofte maakt schuld ...

          Comment


            #20
            Prachtig ding is dit. Die moet erbij.

            Comment


              #21
              Laat maar komen die filmpjes. Gezien de reacties hierboven ben ik erg benieuwd naar deze waaier.

              Comment


                #22
                Wat een ding en die finale.. ben er stil van. Eindelijk een waaier waar je van 1 genoeg hebt voor spektakel. Ben benieuwd naar de prijs.

                Comment


                  #23
                  Jahoor, ik heb de cake gevonden waar ik naar op zoek was voor in mijn finale. Deze bak moet er echt komen, wat een kleuren, tempo, heel gaaf die spinners erbij. Ongeacht de prijs moet dit er komen! Met stip op nummer 1 van gisteravond.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Zo dat is nog eens een wowfactor. Als je die zo in de straat hebt cake van het jaar. Geweldige kleuren en tempo. Vwt is echt een creatieve weg ingeslagen met de volt cakes
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      #25
                      Wat een prachtige bak is dit! Ik vind 'm misschien nog wel beter dan de It's mine van Zena door de spinners die er tussen zitten. Deze moet er ook echt komen!

                      Comment


                        #26
                        Heeeeerlijk. Ben heel benieuwd naar de prijs

                        Comment


                          #27
                          Vanaf 0:45 is deze dikke waaier te zien;

                          Comment


                            #28
                            Mooie cake ben benieuwd naar de prijs.

                            Comment


                              #29
                              Ja dit is toch echt wel een pareltje zeg, wat een machtig product van VWT een 10+...

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Tunderking Bekijk bericht
                                Mooie cake ben benieuwd naar de prijs.
                                Ik denk hoe meer positieve berichten hoe duurder die word hahah nee grapje. Deze gaat er hier ook sowieso wel komen.

                                Comment

                                Working...
                                X