Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Ultimate

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Ivm wintersport haal ik al m'n vuurwerk dit jaar op één adres en wilde graag een color waaier er tussen hebben. Uiteindelijk de Ministry of Fire gevonden als low budget "vervanger" maar kreeg net een berichtje dat deze nu ook beschikbaar is. Gelijk eentje toegevoegd want vind het de mooiste beschikbare color waaier die momenteel te koop is.
    https://youtu.be/SxxMgCgu2do

    Comment


      #92
      Is deze nog ergens te scoren voor een prikkie?
      Fireworks it's an art not a crime

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door Rumbie Bekijk bericht
        Is deze nog ergens te scoren voor een prikkie?
        Jazeker!! Maar ik mag geen reclame maken in producttopics...
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
          Jazeker!! Maar ik mag geen reclame maken in producttopics...
          Dan weet je ook wel dat deze reactie van je nergens op slaat en simpelweg gezeik opzoeken is....

          @Rumbie, zoek eens naar VWT deze dealers in onderstaande selectie. Heb meerdere dealers voorbij zien komen die een mooie actie met The Ultimate hebben.

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkplace Bekijk bericht
            Dan weet je ook wel dat deze reactie van je nergens op slaat en simpelweg gezeik opzoeken is....

            @Rumbie, zoek eens naar VWT deze dealers in onderstaande selectie. Heb meerdere dealers voorbij zien komen die een mooie actie met The Ultimate hebben.
            Wat is dat nou voor rare reactie? Ik ben zelf bedrijfsleider van een vuurwerkwinkel en de meeste VWC-leden weten ook wel van welke winkel. Winkels mogen alleen geen reclame maken in product-topics. Dus ik zie iemand die dit artikel graag wil scoren met een beetje korting en dus geef ik een hint binnen de kaders waarin ik dat kan en mag. Dat heeft niets met gezeik opzoeken te maken, dit doen we al jaren zo. Daarom juist ook de knipoog in mijn reactie!
            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
              Wat is dat nou voor rare reactie? Ik ben zelf bedrijfsleider van een vuurwerkwinkel en de meeste VWC-leden weten ook wel van welke winkel. Winkels mogen alleen geen reclame maken in product-topics. Dus ik zie iemand die dit artikel graag wil scoren met een beetje korting en dus geef ik een hint binnen de kaders waarin ik dat kan en mag. Dat heeft niets met gezeik opzoeken te maken, dit doen we al jaren zo. Daarom juist ook de knipoog in mijn reactie!
              Gaat er om dat je reactie 0,0 toevoegt aan dit producttopic en simpelweg niets anders is dan verkapte reclame terwijl je zelf aan aangeeft dat je weet dat dat niet mag. ;)

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkplace Bekijk bericht
                Gaat er om dat je reactie 0,0 toevoegt aan dit producttopic en simpelweg niets anders is dan verkapte reclame terwijl je zelf aan aangeeft dat je weet dat dat niet mag. ;)
                Luister nou, als jij een winkelnaam neer zet mag dat wel. Ik ben alleen als winkelier zo netjes om dat niet te doen, alleen op de crea manier die door de CREW wordt toegestaan. Ik vind het dus echt flauwekul dat je zegt dat het niets toevoegt, er wordt een vraag gesteld en ik probeer te helpen. Als Freak, die toevallig bedrijfsleider is geworden van een winkel, aan een Freak. Onze Freak-actie is er voor jullie en niemand anders. Zodat de échte vuurwerkliefhebber zijn spullen kan scoren met een beetje extra korting. Van Freaks voor Freaks.

                Maarah als je een functie als Moderator ambieert meld je dan vooral bij de CREW...
                www.huismanvuurwerk.nl

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                  Luister nou, als jij een winkelnaam neer zet mag dat wel. Ik ben alleen als winkelier zo netjes om dat niet te doen, alleen op de crea manier die door de CREW wordt toegestaan. Ik vind het dus echt flauwekul dat je zegt dat het niets toevoegt, er wordt een vraag gesteld en ik probeer te helpen. Als Freak, die toevallig bedrijfsleider is geworden van een winkel, aan een Freak. Onze Freak-actie is er voor jullie en niemand anders. Zodat de échte vuurwerkliefhebber zijn spullen kan scoren met een beetje extra korting. Van Freaks voor Freaks.

                  Maarah als je een functie als Moderator ambieert meld je dan vooral bij de CREW...
                  Wat voor puinhoop zal het worden als alle winkels met een actie op vwc bij alle producten gaan vermelden 'ik weet nog wel een winkel waar deze in de aanbieding is'... De échte vuurwerkliefhebber waar jij over praat weet de 'actie topics' wel te vinden hoor, dit in combinatie met je banner bovenaan dit topic denk ik dat je die verkapte reclame helemaal niet nodig hebt. Maar oke oke het is duidelijk dat onze mening daarover verschilt dus ik ga er verder geen woorden aan vuil maken...

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkplace Bekijk bericht
                    Wat voor puinhoop zal het worden als alle winkels met een actie op vwc bij alle producten gaan vermelden 'ik weet nog wel een winkel waar deze in de aanbieding is'... De échte vuurwerkliefhebber waar jij over praat weet de 'actie topics' wel te vinden hoor, dit in combinatie met je banner bovenaan dit topic denk ik dat je die verkapte reclame helemaal niet nodig hebt. Maar oke oke het is duidelijk dat onze mening daarover verschilt dus ik ga er verder geen woorden aan vuil maken...
                    Dat zou zeker een puinhoop worden. Alleen werd hier de vraag gesteld waar hij antwoord op geeft. Goed dan toch? Snap je aanvallende toon niet helemaal.

                    Comment


                      deze is nog in middenmeer bij mediora met 20% nog tekrijgen vrijdag en zaterdag ! dan komt ie op 36,-

                      Comment


                        Hij is hier geschoten op 00.57 . Echt een prachtige waaier! Gewoon de verbeterde It's Mine. Veel stook plezier voor de gene die 'm heeft aangeschaft!

                        Dit product is op ruim 90 meter afstand geschoten.

                        Comment


                          Ooh wat is ie gaaf zeg, nu al spijt dat ik hem niet besteld heb. Als ie al zo presteert op een kleine 100 meter, dan is het in de straat helemaal een groot feest.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                            Ooh wat is ie gaaf zeg, nu al spijt dat ik hem niet besteld heb. Als ie al zo presteert op een kleine 100 meter, dan is het in de straat helemaal een groot feest.
                            Ja hij was echt geweldig! Heel het publiek zat gelijk 'oooohhh' haha. Als je er zo 2 in X shape laat schieten in je showtje zoals hierboven dan heb je echt een prachtig moment!

                            Comment


                              Deze op de valreep ook in de collectie dit jaar, ziet er leuk uit en ben er zeer benieuwd naar

                              Kan wel eens het pareltje van de collectie worden

                              Comment


                                Wat een prachtige bak zo op film. Deze gaat 2x geschoten worden in mijn finale, ter ondersteuning aan de overige producten. Nu al zin in!
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X