Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Ultimate

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Deze valt mij ook niks tegen! Echt een super cake die nog gewoon door de spinningtails een stuk beter en completer overkomt dan de It's mine / Sensation van Zena. Deze gaat er zeker in komen!

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
      Een gemiddelde Dealer kijkt daar wel doorheen hoor...

      EUR 45,00 in de Voorverkoop. Nog een stuk Freak-korting eraf...
      Weet jij toevallig of het geschoten exemplaar productie of een sample was? Want ik vind hem schitterend mooi op film. Maar als dat wat je in de straat krijgt net zo teleurtstellend is als de Ministry of Fire....

      Comment


        #78
        Ik vind hem absoluut meevallen in z'n uppie. Zo met die swirl gaat dit echt een blikvanger zijn in de straat.

        Comment


          #79
          Ik ook. En als je er dan twee of meer van hebt gaat dat zeker niet misstaan in de straat. Prijs vind ik trouwens ook nog wel ok.
          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
            En als je er dan twee of meer van hebt gaat dat zeker niet misstaan in de straat
            Sorry hoor, maar ik denk dat 75 % van alle cakes in meervoud geschoten een leuk, vet of bruut effect oplevert. Ik focus mij namelijk op cakes die solo een mooi spektakel en/of effect opleveren. Daar moet een cake aan voldoen, en niet dat je hem in meervoud moet schieten om hem leuk en vet te maken.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #81
              Snap ik maar twee is zeker nu nog vetter.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #82
                Prachtige waaier deze! Komt zeker bij mij op het lijstje!

                Comment


                  #83
                  Toch maar genomen voor mijn vrouw.
                  Na die prut waaier van de color strike van vorig jaar.
                  Ziet er in ieder geval goed uit op film.

                  Comment


                    #84
                    Ik vind hem toch wel tegenvallen.
                    Vorig jaar de cross gehad, voor een gelijkwaardig bedrag en die was toch wel een stuk spectaculairder. Al kan ik het natuurlijk mis hebben doordat dit een video is .
                    There is no such thing as enough fireworks.

                    Comment


                      #85
                      Ik vind hem prima presteren in zn uppie. Echt een pareltje wat mij betreft!
                      Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                      Comment


                        #86
                        32 euro is wel aardig aan de prijs.

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                          32 euro is wel aardig aan de prijs.
                          Dan laat je hem lekker staan

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door The_giant Bekijk bericht
                            Dan laat je hem lekker staan
                            klopt, vind hem single toch niet zo geweldig dus dan moet ie in 2 voud komen maar voor dat geld heb je bijna een 4 cakes box/compound

                            Comment


                              #89
                              Natuurlijk is de ultimate net als alle vuurwerk producten in meervoud mooier. Dat weet iedereen. Maar wees eerlijk, dit is toch echt wel een uniek stukje vuurwerk hoor! Een top product hoeft niet per definitie een hoop geweld te geven, al ben ik daar ook zeker niet vies van ;) een product kan ook zeker tot de categorie top behoren omdat het uniek is. Juist iets wat je niet vaak ziet zoals de ultimate. Ja, voor mij is het daarom een topper. En beeld eens in hoe de straat verlicht door die vel gekleurde kometen en dikke spinners.

                              Jep, ik ga de ultimate bestellen. Twee stuks denk ik.

                              Ook hier maak je mij blij mee.

                              Comment


                                #90
                                En ja hoor! 2 maal erbij dit jaar. Zojuist besteld.

                                Comment

                                Working...
                                X