Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Ultimate

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nou die viel ff tegen zeg. 2023 batch. Begon veeeel te traag. Echt langzaam en dan de laatste rijen opeens in 1 keer. Bij dat laatste salvo zag je de kwaliteit wel. Nee had er veel meer van verwacht. De eerdere batches waren wel gaaf.

    Comment


      Op zich goed, maar er zaten veel te lange pauzes in de cake zelf.
      Laatst aangepast door Jakie; 1 January 2024, 23:52. Reden: Origineel in verkeerd topic

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door WJE Bekijk bericht
        Nou die viel ff tegen zeg. 2023 batch. Begon veeeel te traag. Echt langzaam en dan de laatste rijen opeens in 1 keer. Bij dat laatste salvo zag je de kwaliteit wel. Nee had er veel meer van verwacht. De eerdere batches waren wel gaaf.
        Dat is wel balen!
        Ik heb ze niet geschoten dit jaar, maar ik zag het al voorbijkomen in een youtube filmpje dat deze in het begin gewoon 1 voor 1 schiet ipv de hele rij tegelijk.
        Andersom aansteken dan maar.

        Comment


          Deze viel dit jaar idd tegen.

          Comment


            Was echt erg slecht dit jaar. Traag 'één-voor-één' tempo. Alleen de laatste twee rijen waren mooi (tegelijk). Zonde!

            Comment


              Wat balen zeg! Zo een prachtige bak dus echt niet goed meer, hopelijk vernieuwen ze hem in de juiste vorm.
              Kan er helaas ook geen film van vinden.

              Comment


                Hierbij mijn filmpje van The Ultimate, met de pauzes in de cake zelf.
                Geen kwaliteits filmpje. Het is alleen om de pauzes aan te geven.

                Dit is m’n allereerste filmpje wat ik post, ik hoop dat het lukt.

                Laatst aangepast door Jakie; 11 January 2024, 23:20. Reden: Link aangepast

                Comment


                  Nou die van mij was nog veel slechter. Echt shot voor shot in het begin.

                  Comment


                    Jammer dat tie zo vergald is! Het tempo en het ritme wat het effect nou juist ten goede komt is de charme van deze cake!
                    Eind goed, Knal goed!

                    Comment


                      Dit is wel heel vreemd en verpest de hele beleving, erg zuur als je zoiets gekocht hebt. Ik mag hopen dat het een productiefout is geweest want als het zo bedoeld is dan zijn ze bij VWT aardig de weg kwijt.

                      Eigenlijk zou je in zo'n situatie gewoon je geld terug moeten krijgen, het product is gewoon compleet mislukt en lijkt totaal niet op het product in het originele filmpje. Wat dat betreft is de vuurwerkwereld natuurlijk ook een erg vreemde, als je een stuk rommel krijgt in plaats van wat je gekocht dacht te hebben moet je het daar maar mee doen. Dit is echt niet het enige voorbeeld...
                      Het mooiste werk is vuurwerk!

                      Comment


                        Ah dit is wel erg zonde. Dit is/was zo'n geweldige cake, maar in dit tempo heb je er helemaal niks aan.

                        Comment


                          Lang op de twijfellijst gehad, maar blij dat ik deze niet aangeschaft heb. Zo jammer dat deze batch zo afwijkt van het originele product.

                          Comment


                            Zonde dat hij zo warrig schiet zeg. Als hij goed is uitgevoerd qua schiettempo is het echt een dikke bak.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Echt heel erg zonde zo idd. Heb deze paar keer gehad en was altijd een hele fijne waaier. Die spinners deden t m maar helaas is ie minder dan ik m me kan herinneren. En die pauzes zijn niet best idd.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X