Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freestyle Trics

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Vind het ook een hele gave cake, zoals al vaak gezegd dat blauw is echt ontzettend gaaf. De boeketten mogen wel een stukje groter en voller.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Erg mooie cake vond ik! Gewonnen met de winactie, waarvoor nogmaals mijn dank. Het blauw is eigenlijk geen blauw te noemen, meer aqua / witblauw, moeilijk te omschrijven. De blinkers deden mij denken aan stage-vuurwerk, van die mines die dan in 1 keer tot ontbranding komen. Erg bijzonder en uniek effect, zeker een aanrader!

      Comment


        #18
        Deze was echt prachtig! Hele mooie kleur van soort lichtblauw en dat in combinatie met die gouden blinkers is echt geweldig om te zien. Die van mij had volgens mij wat haast maar dat gaf verder niet, heel erg van genoten.

        Comment


          #19
          Gratis gekregen bij mijn bestelling,
          Best leuke cake, maar zou 'm zelf niet kopen.
          Vrij kleine en lege boeketjes, de blinkers en salvo's maken het een leuke cake.
          Samen geschoten met de Blue Titanium, de Trics als eerste geschoten.

          Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

          Comment


            #20
            voor mij was dit de tegenvaller van het jaar, magere boeketten. Wel mooie kleuren.
            Overal geen blijver voor mij.

            Comment


              #21
              Ja, moet er wel nog even bij vermelden dat de boeketten best klein waren. Voor een leuk prijsje haal ik hem dit jaar weer, maar voor de unieke kleuren en niet voor de grote effecten.

              Comment


                #22
                Vind hem net iets te duur om er meerdere van te kopen, maar vond het effect zeker mooi en ook leuk als afwisseling. De kleuren doen het hem wel, erg mooi.

                Comment


                  #23
                  Kruitkoorts !

                  Comment


                    #24
                    Iemand een idee waar deze (liefst in het noorden) nog te koop is anno 2022?

                    Comment

                    Working...
                    X