Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Der Hammer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Slecht vond ik deze cake niet, de kleuren kwamen mooi uit. Maar als je bedenkt dat dit 30mm is, dan had deze echt beter moeten presteren. De effectgrootte, maar vooral de burst blijven echt achter voor dit kaliber. Ondanks dat toch van genoten omdat ik de verwachtingen niet hoog had ingesteld na de demofilmpjes gezien te hebben.

    Comment


      Ik vond de grootte van de boeketten ook niet echt geweldig. Wel mooie kleuren.



      Hoef je dus ook niet meer te nemen.
      Laatst aangepast door arviidd; 14 January 2024, 16:50.

      Comment


        Vind het echt een verschrikkelijke downgrade, een cake die je normaal het liefst per karton haalde en nu is ie dik duurder en zoveel minder geworden. Nee, ook nu ik die straatfilms zie ben ik overtuigd dat dit hem niet meer is, dan moet ie eerst weer op oude kwaliteit worden gebracht voordat ik hem weer koop.

        Comment


          Deze heb ik bij Kuiper op de demo gezien. Waardeloze cake geworden. Kun je beter de Wicked Warlord bestellen.
          http://www.youtube.com/c/ReVerser

          Comment


            Wicked Warlord is toch afgekeurd?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door LWD Bekijk bericht
              Wicked Warlord is toch afgekeurd?
              Sommige batches waren afkeur, kreeg je de omlabelingen supercell/magic sunset
              Knaldrang

              Comment


                100 schots blokje gemaakt van twee keer deze en twee keer de Cairo Crackling.

                Helaas viel Der Hammer wat tegen qua burst en spreiding. De lonten zitten ook vervelend waardoor hij lastig door te lonten is, daardoor helaas wat vertraging. De kleuren zijn wel erg mooi!

                Comment


                  Comment


                    Kleine upload van mijn kant.

                    Comment


                      Heb deze gehad, ook batch 2022 was niet zo denderend.. Wel mooie kleuren, maar voor een 30 mm... Zonde van je geld.

                      Comment


                        Echt zo zonde van deze topper. Hij was super maar laat m nu staan helaas.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment

                        Working...
                        X