Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Compound] Kruitbuffel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Compound] Kruitbuffel

    Artikelnummer: 03410
    Artikelnaam: Kruitbuffel
    Bruto Gewicht: 8.5 kg
    Netto kruitgewicht: 1072 gram
    Aantal schoten: 86 schoten
    Effectomschrijving: 86 schots compound knaller! Grote effecten, harde klappen en brute finale.
    Max. tube diameter: 25
    Tijdsduur: 64 sec.
    Stijghoogte: 20-25 meter
    Kartoneenheid: 2
    Adviesprijs: €…
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Sorry, we couldn’t find that page

    Comment


      #3
      https://www.youtube.com/@mikosjepyro

      Comment


        #4
        Leuk ding! Ben benieuwd wat deze moet kosten.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
          Leuk ding! Ben benieuwd wat deze moet kosten.
          49,95 euro
          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
            49,95 euro
            Een nette prijs voor wat je krijgt, afgaande op de ptoductvideo!

            Comment


              #7
              Volgens mij is het gaaf om die laatste waaier andersom af te steken. Geeft meer finale gevoel lijkt mij. Maar ja, dat kan wel lastig worden omdat dit compound is.

              Comment


                #8
                dit was voor mij in de red label de beste nieuwe die er tussen ziet, lekker tempo en die waaier is gewoon strak.

                hij kost normaal 79.95 ongeveer nu voor dit als aanbieding voor 49.95

                Comment


                  #9
                  Ik verbaas me eigenlijk dat hier niet meer reacties staan. Oké, de eerste twee cake’s zijn niet heel bijzonder qua effect maar doen het in mijn ogen prima. De finalecake echter is wel bruut. Vorig jaar stond ‘ie bij mij in de straat en bij de finale ging de buurt uit z’n dak. Dit jaar weer gehad omdat ik met het finalevuurwerk niet wilde gokken op de Vuurwerkmania Super Stars (die achteraf prima presteerde!). Vorige keer waren de pauzes tussen de cake’s wel (te) lang. Door wat beter door te lonten liepen de blokken nu mooi achter elkaar aan. Dit jaar was de aanbiedingsprijs van vorig jaar de vaste prijs geworden, dus hoe werd je vorig jaar genept Maar hier heb je zeker geen miskoop aan!

                  Comment


                    #10
                    Deze ook meerdere malen gezien in de straat. Die mines waren inderdaad erg gaaf!!

                    Comment


                      #11


                      Video van Saltybenefits


                      Lijkt gewoon een puike box hoor zo op de straatvideo! En dat voor nu 35 euri...

                      En mag aub die laatste cake los worden uitgebracht? Rij om rij, mines-boeketten, dat zou nou een regelrechte topper zijn!

                      Comment


                        #12
                        Deze wordt nu nog verkocht onder de naam
                        Chainsaw Box 86 shots
                        Wat is het mooiste werk?

                        Comment


                          #13
                          Potver wat een indrukwekkende bak is dit zeg. Goede burst, lekker tempo en wat een crackling geweld. Deze ga ik proberen te vinden.
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #14
                            In die fabriek zouden ze die Zena Crackling Shape box weer moeten laten maken...

                            Als Chainsaw Box jlnu maar €95-€99 ipv €80, toen €50 in aanbieding nu €70??

                            Comment

                            Working...
                            X