Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Emmer grondbloemen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Emmer grondbloemen

    Artikelnummer: 02550
    Artikelnaam: Emmer grondbloemen
    Bruto Gewicht: 0.54 kg
    Netto kruitgewicht: 119 gram
    Aantal schoten: … schoten
    Effectomschrijving: Handige emmer vol met 70 toffe grondbloemen!
    Max. tube diameter:
    Tijdsduur: 5 sec.
    Stijghoogte: … meter
    Kartoneenheid: 24
    Adviesprijs: €4,99
    O.a. te koop bij: http://www.vuurwerkplanet.nl




    Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

    Comment


      #3
      whaha lijp bij lesli stop 70 grondbloemen in een emer en ze kosten geen 1 euro tot 2.50 Maar gelijk 5.00 euro.

      Comment


        #4
        Leuk concept om veel geld te vangen voor iets wat geen drol waard is

        Comment


          #5
          Slecht voor het milieu zo'n plastic emmertje. Ze mogen wel uitkijken dat men daar niet over gaat zeiken.
          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            #6
            Kwaliteit van alle wondertollen zijn zeer slecht, kan me er geen 1 bedenken die de moeite waard zijn. Maar het geluid wat ze produceren blijf ik erg gaaf vinden en koop ze dan ook eigenlijk alleen daar voor.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Ik heb nog wat dozen van de Chinees over. Als ik daar nou eens wondertollen ingooi en verkoop onder de naam "Wondertollen in een bakje van de Chinees". Zal daar dan animo voor zijn?

              Even zonder gekheid, 5 euro voor een emmertje wondertollen vind ik nergens over gaan...
              Ik heb een kort lontje.......

              Comment


                #8
                Ik ben echt geen milieupik. Maar een plastic emmer zonder enige functie? Kom op zeg... is gewoon zonde. en trouwens in een platte verpakking kun je er veel meer vervoeren per zelfde karton grote, dus het is ook nog een inefficiënt! Maar zo te zien betaald de consument daarvoor
                alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

                Comment


                  #9
                  Lesli is gewoon veel te duur

                  Comment


                    #10
                    Ach je hebt dan wel een mooi emmertje voor je kwasten. hahahaha
                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      #11
                      Slimme marketing. Zal me niks verbazen dat dit goed verkoopt bij de "gewone" consumenten.
                      -FireworksHolland-

                      Comment


                        #12
                        Ik denk dat er bij deze en nog enkele andere producten die in het emmertje zitten een beetje is afgekeken naar hoe het kinderspul in Spanje word verkocht een aantal heren van Lesli is al meerdere malen in Valencia geweest en wie weet leek ze dit een leuk idee.

                        Je kunt er in ieder geval veel over zeggen, ja ze zijn wat duur, ja het emmertje is milieu technisch niet heel slim....of toch wel?

                        Hoeveel van ons kopen een pakje grondbloemen of deden dat vroeger en vervolgens werd dit pakje losgerukt op straat en het dunne cellofaantje werd losgelaten en ging lekker de natuur in met de wind mee. het eventuele kartonnen doosje werd of verbrand of werd net als de rest ook door de wind ook meegenomen. Dit emmertje is dusdanig dat die automatisch netjes bij het plastic afval zal verdwijnen in plaats van op straat.

                        Buiten dat om den ik dat dit emmertje door zijn doelgroep zal worden gezien als hun echt stoere vuurwerkemmer. Het jonge kind (ja want dat is de doelgroep) loop lekker met zijn of haar emmertje (handig handvat) naar buiten en op straat. Mooi gezicht dan toch? lukt je niet met een doosje..
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
                          Ik denk dat er bij deze en nog enkele andere producten die in het emmertje zitten een beetje is afgekeken naar hoe het kinderspul in Spanje word verkocht een aantal heren van Lesli is al meerdere malen in Valencia geweest en wie weet leek ze dit een leuk idee.
                          Zo zit ik er even lekker naast met mijn gedachten.
                          Ik dacht dat ze het hadden afgekeken van de supermarkten, die ook van die ,emmertjes' met snack tomaten/nacht groenten verkopen.
                          Snel maar ergens anders aan denken dan.
                          Kom zei de vis in de vissenkom.

                          Comment


                            #14
                            Gewoon slim qua marketing, ziet er leuker uit, lijkt misschien wel meer, kids kunnen het hervullen en naderhand bewaren.
                            Inhoud is vooral troep, zo jammer dat deze dingen een fractie duren van de Grondbloemen 10 jaar geleden. Toch leuk spul, want het geluid is tof, niet storend, makkelijk op te ruimen en lekker veel lontjes aan te steken.

                            Comment


                              #15
                              Volgens mij heeft Thomas aandelen Le$li

                              Le$li is de meest zakelijke importeur van Nederland, en echte ondernemer zullen we maar zeggen.
                              Maar best wel een hoop reacties op een emmertje grondbloemen

                              Comment

                              Working...
                              X