Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ground impact

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    3 minuten voor 10 euro, het kan dus wel bij Lesli. Wil hebben dit...
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

    Comment


      #17
      Wil ik hebben!

      Comment


        #18
        Deze valt mij nu pas op. 3 minuten fontein.... gewoon genieten! Op de lijst er mee!
        Ik heb een kort lontje.......

        Comment


          #19
          4 lesli verkooppunten en geen enkele heeft deze in mijn omgeving... heeft iemand hem al op de site zien staan? Ik zie wel andere nieuwe producten.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
            4 lesli verkooppunten en geen enkele heeft deze in mijn omgeving... heeft iemand hem al op de site zien staan? Ik zie wel andere nieuwe producten.
            Ik doe met je mee en een schepje er op. Net 15 dealers bekeken hiervoor en niemand heeft m. Dit zal wel een illussie zijn

            Comment


              #21
              Hier bij kdootjes vuurwerk in Valkenburg zuid Holland hebben ze hem wel binnenkort webshop open.
              Zag net ook in Zoetermeer dat ze hem hebben

              Comment


                #22
                Wat een gave fontein, ik stook deze altijd om 00:00 uur als eerste... laat iedereen even lekker los gaan.
                Start zelf met mooie fonteinen, deze kende ik niet.

                Comment


                  #23
                  Ben op zoek naar een goede fontein en zou deze graag willen kopen. Jammer dat er in Overijssel geen verkooppunten zijn die deze fontein verkopen.

                  Comment


                    #24
                    Vuurwerk Bull in Beuningen heeft hem, en De Kamper VuurwerkGiga in Kampen en in het noorden/oosten kon ik geen andere vinden noch kon Lesli zelf me daarbij helpen

                    Comment


                      #25
                      Ik zie deze fontein nu pas..Leuk ding voor een tientje

                      Comment


                        #26
                        Waarom staat deze sectie onder RedWire en niet Lesli?

                        Anyway, ik ben verliefd. Ik heb hier zo van genoten. Dat ding dat ging maar door en door. Met telkens een andere kleur vlam als basis kwamen er de mooiste effecten uit waaronder bijzonder mooie blinkende zachte chrys-achtig...Zilver en goud parelden op de grond...Het was niet hoog, gewoon laag als elke kleine fontein, maar zo divers en van zuivere kwaliteit, en zo langdurig... Deze fontein heeft wat mij betreft elke topper voor zich van de troon gestoten; Color Moon erna en die was leuk maar viel dan toch tegen. Dit is de mooiste fontein ooit. Subtiele schoonheid. Ik hoop dat de Hubo in Haren deze lijn blijft voeren, dan moet ik volgend jaar maar n karton veilig stellen voor de toekomst!
                        Laatst aangepast door Richardus; 1 January 2020, 10:24.

                        Comment


                          #27
                          Voor 6€ te koop bij Bull.

                          Comment


                            #28
                            Das geen geld. Heb hem voor een 10tje besteld maar vind dat nog steeds een prima prijs voor 3 minuten fontein. Heel benieuwd hoe deze gaat bevallen.

                            Deze zit niet vaak standaard in het assortiment heb ik het idee. Ik heb een dealer gevraagd of hij deze toe kon voegen. Hij was nog op voorraad bij Lesli, dus mocht je hem nog zoeken maar je dealer heeft 'm niet, je kan altijd vragen of ze hem toevoegen aan het assortiment.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                              Voor 6€ te koop bij Bull.
                              Staat gewoon op 9,99?

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                                Waarom staat deze sectie onder RedWire en niet Lesli?

                                Anyway, ik ben verliefd. Ik heb hier zo van genoten. Dat ding dat ging maar door en door. Met telkens een andere kleur vlam als basis kwamen er de mooiste effecten uit waaronder bijzonder mooie blinkende zachte chrys-achtig...Zilver en goud parelden op de grond...Het was niet hoog, gewoon laag als elke kleine fontein, maar zo divers en van zuivere kwaliteit, en zo langdurig... Deze fontein heeft wat mij betreft elke topper voor zich van de troon gestoten; Color Moon erna en die was leuk maar viel dan toch tegen. Dit is de mooiste fontein ooit. Subtiele schoonheid. Ik hoop dat de Hubo in Haren deze lijn blijft voeren, dan moet ik volgend jaar maar n karton veilig stellen voor de toekomst!
                                Is de kartoneenheid bekend?

                                Comment

                                Working...
                                X