Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Atomic blast

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    In tegenstelling tot de berichten hier, vond ik dit een van de verrassingen van vanavond in Zoetermeer. Goeie fluiters en de crackling falling leaves is goed krachtig. Vrij grote multicolour peonies met prima borst. Voor de voorverkoopprijs heb je een prima deal m.i. Een onderscheidend product!

    Comment


      #17
      Budget topper. Vanavond werd deze geschoten bij Vuurwerk Zoetermeer en hij was top.

      Comment


        #18
        Vind het op film ook over komen als een erg leuke cake, fluit komt goed over en effecten is ook niets mis mee. Alleen die prijs, die is veel te hoog.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Bij aanschaf van ander vuurwerk in een actie, deze voor een tientje besteld. Ben benieuwd.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
            Bij aanschaf van ander vuurwerk in een actie, deze voor een tientje besteld. Ben benieuwd.
            Voor een tientje is hij zeker niet mis!
            https://store.steampowered.com/curator/43922535

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
              Bij aanschaf van ander vuurwerk in een actie, deze voor een tientje besteld. Ben benieuwd.
              idd, je moet voor minimaal 100 euro bestellen, daarbij krijg je ook nog een gratis cake en kan je deze erbij kopen voor een tientje. Echt een hele goede deal als je het mij vraagt.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                idd, je moet voor minimaal 100 euro bestellen, daarbij krijg je ook nog een gratis cake en kan je deze erbij kopen voor een tientje. Echt een hele goede deal als je het mij vraagt.
                Ja precies, ik heb dat gedaan bij die compound van Redwire. Moest 25 euro bij betalen.
                https://store.steampowered.com/curator/43922535

                Comment


                  #23
                  Hoe en via waar kan je deze met de bovengenoemde korting kopen?

                  Comment


                    #24
                    Op Vuurwerkbull.nl bij aankoop van 100€ dit artikel voor 10€.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Fuifduif Bekijk bericht
                      Hoe en via waar kan je deze met de bovengenoemde korting kopen?
                      Wil ik je een tip geven, ze verkopen daar ook de Big Momma voor 80 euro, wel onder een andere naam "Prezident Piro". Als je dan bijvoorbeeld ook nog de Event box golden dust 101 shots van 29 euro erbij doet, dan krijg je ook nog eens de Event Project nr. 1 airstroke cake van Rubro t.w.v. 30 euro erbij en kan je voor dat tientje bovenstaande cake "Atomic Blast" kopen. Dus voor 120 euro heb je gewoon een mooie collectie erbij. Dit is echt zeer zeer goed te noemen en iedereen weet hoe kritisch ik kan zijn wat betreft prijzen, maar wanneer ik enthousiast ben over iets dan wil ik dit ook graag aan iedereen laten weten zodat jullie hier ook van kunnen profiteren.

                      Comment


                        #26
                        Prachtige compound met zeer harde Crackling mines.

                        Comment

                        Working...
                        X