Banner GBV-WECO - Categorie1.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 31
  1. #16
    VWC-Lid hout86's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2010
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    857
    Thanks
    528
    567 waarderingen in 301 posts
    Voor mij is de WOW factor als ik klaar ben de mensen in de straat naar mij toe komen en zeggen dat ze van het mooie vuurwerk hebben genoten.

    Al jaren geloven ze niet dat ik Nederlands vuurwerk afsteek en dat het zwaar illegaal vuurwerk is, maar het zijn gewoon cakes en boxen van Evolution en Pangu.

    Maar wat er al gezegd wordt grote boeketten met goede burst en mooie kleuren met veel goud.

  2. Deze gebruiker waardeert hout86 voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Het tofste vind ik eerlijk gezegd de producten die compleet anders blijken te zijn dan verwacht, of waarvan geen video's bekend waren.
    Vroeger was het ook altijd maar de vraag wat er ging gebeuren, dat verassingselement mis ik tegenwoordig soms wel.

    Verder vind ik vooral salvo/finale bakken erg indrukwekkend. Ook een harde burst en goed uitgevoerde tails kan ik waarderen.

  4. #18
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Het echte wow-gevoel krijg ik als een product boven mijn verwachting presteert. Dat kan hem zitten in een versnelling in de finale, in de spreiding, whatever. Het gaat erom dat er iets gebeurd dat ik niet (op die schaal) aan zag komen. Zo'n product waar de koppies van gaan draaien, en iedereen denkt; wat gebeurd daar joh?

  5. #19
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hout86 Bekijk bericht
    Voor mij is de WOW factor als ik klaar ben de mensen in de straat naar mij toe komen en zeggen dat ze van het mooie vuurwerk hebben genoten.

    Al jaren geloven ze niet dat ik Nederlands vuurwerk afsteek en dat het zwaar illegaal vuurwerk is, maar het zijn gewoon cakes en boxen van Evolution en Pangu.
    Niks aan toe te voegen.
    Mooi klaar.

    Dat de cakes/boxen waarvan ik tig keer de filmpjes heb bekeken het in het echt goed en mooi zijn.
    Het wouw gevoel als ik een at once cake en een knalcake afsteek.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  6. #20
    VWC-Lid elgielo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 februari 2006
    Berichten
    715
    Thanks
    694
    977 waarderingen in 322 posts
    Inderdaad als een product boven verwachting presteert. Maar waar ik het meest een wow gevoel van krijg is vooral veel cakes tegelijk... liefst sierbursts, fluiters in meerdere tonen, salutes, mines en tails.... ala Spaanse finales.... heerlijk. Als dit lekker loopt en niet napruttelt heb ik het kippenvel op mn armen en nek staan.

  7. #21
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
    Eigenlijk is het lastig te omschijven, maar als een product je op het filmpje “pakt” dan gaat hij op het lijstje of je besteld het direct.
    Dan leef je al die tijd uit naar dat product en kijk je af en toe nog het filmpje terug, als het dan zover is en je steekt het lontje aan en het komt overeen met het filmpje dat je pakte dan krijg ik echt kippenvel!
    Dat dus en het wow gevoel gaat nog verder als het beter is dan wat je al die tijd heb verwacht!
    365 days a year pyromaniac

  8. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2009
    Berichten
    339
    Thanks
    25
    131 waarderingen in 88 posts
    mijn wow factor
    ligt bij de blokken die prof evenaren en soms zelfs beter
    harde burst goeie spreiding
    stipt op 1 evo
    dan pangu
    en mania zo afentoe

  9. #23
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.083
    Thanks
    2.648
    2.948 waarderingen in 890 posts
    Het wordt al veel genoemd maar ook bij mij is het zo, als een product nog beter is dan ik al had verwacht is dat wel echt een wow moment voor mij.

    Om wat voorbeelden te geven: een aantal jaar terug had ik de Fortune van Wolff in de outlet gekocht. Geen straatfilmpjes maar wel een productfilmpje, waarop kleine boeketten te zien waren, maar wel leuke kleurtjes, waarvoor ik hem dan ook besteld had. Maar toen hij in de straat stond bleken de boeketten echt heel goed te zijn met flinke burst en de kleuren nog mooier dan ik had verwacht.

    Om dat wow-effect zo vaak mogelijk te hebben kijk ik filmpjes van producten nooit meer nadat ik ze besteld heb. Daardoor raken ze wat in de vergetelheid en verbazen ze tijdens de jaarwisseling nog net even extra.

    Een ander wow moment had ik met de Sick Six box van Rubro, zowel de eerste als de 2e keer dat ik hem. Veel grotere boeketten dan ik op basis van films had verwacht en de tweede keer dan ik me van het jaar ervoor kon herinneren. Daarnaast echt een heerlijk tempo, en toch bleef hij maar door gaan. Gelukkig dit jaar weer 1 besteld.

    Oke, nog eentje dan, omdat het zo leuk is. De Bonfire fontein van Vuurwerktotaal. Een klein fonteintje, ongeveer een euro per stuk, klein dingetje. En dus lagen de verwachtingen niet zo hoog. Subtiel begin het fonteintje wat vuur de spuwen en na 15 seconden denk je nou, voor die euro valt het toch wat tegen. Maar precies op dat moment barst hij los in heftige crackling die veel hoger en breder is dan je voor mogelijk zou houden bij zo'n klein fonteintje. Heb er 5 afgestoken vorig jaar en gaf steeds weer dat wow-effect.

  10. Deze gebruiker waardeert \_niels_/ voor het bericht:


  11. #24
    VWC-Lid FR1908's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 november 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    263
    Thanks
    527
    112 waarderingen in 48 posts
    Voor mij omvat de wow-factor met oud en nieuw een combinatie van het mitrailleurachtige lanceergeluid bij cakeboxen, de harde burstknallen in een zeer hoog tempo en een goed gevulde lucht die de straat doet oplichten. Ook dikke mines met goede stijgburst in een kleine straat geven mij een wow-gevoel.

  12. Deze gebruiker waardeert FR1908 voor het bericht:


  13. #25
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FR1908 Bekijk bericht
    Voor mij omvat de wow-factor met oud en nieuw een combinatie van het mitrailleurachtige lanceergeluid bij cakeboxen, de harde burstknallen in een zeer hoog tempo en een goed gevulde lucht die de straat doet oplichten. Ook dikke mines met goede stijgburst in een kleine straat geven mij een wow-gevoel.
    dat was ik nog vergeten heerlijk! doef doef doef doef
    365 days a year pyromaniac

  14. Deze gebruiker waardeert vuurwerkpro voor het bericht:


  15. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Het wow effect... Als oude dingen het nog doen. Antiekjes wel te verstaan. Die al 20 jaar in de kast liggen te verstoffen. Dat is toch wel een wow effectje. Zeker omdat ik veel "intiemer" bij dit vuurwerk betrokken ben dan de zoveelste moderne cake. Het heeft iets exclusiefs, dan je even samen kan doormaken. En niet zelden "up close" omdat je het in je hand mag/moet houden.

    Het andere wow moment is als iets boven verwachting goed presteert. Beste voorbeeld heirvan is voor mij de Beautiful Guilin van Zena enkele jaren terug. Hele dikke gouden muur door de dikke mines. En dat twee keer op een avond! Voor mij beide een WOW moment, met hoofdletters! En dat terwijl sommige andere gehypte producten zoals de producten van Bonfire in zijn prille vroege dagen leuk, zeer goed zelfs, maar geen wow effect gaven. Ik ben wat huiverig met het bestellen van publieksfavorieten geworden.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  16. #27
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    605
    910 waarderingen in 444 posts
    Een Final Fate midden op straat op een moment dat er niets te doen (stil) is buiten.

    Maar ook de potten waar je stiekem niet veel van verwacht zoals bijvoorbeeld de Monster ride van Mania en de bakken waarvan je verwacht dat ze bijna afgelopen zijn en toch nog ff doorrammen

  17. #28
    VWC-Lid -robin32-'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2011
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    210
    Thanks
    1.092
    166 waarderingen in 70 posts
    Toevallig gisteren een wow factor gehad met de Nocturna Valencia op de Zena Trophy
    Wat een show was dat zeg.

  18. #29
    VWC-Lid nathanael's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2005
    Berichten
    579
    Thanks
    156
    835 waarderingen in 221 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Boxen die een hoog tempo hebben en grote effecten. Ik heb persoonlijk weinig met boxen die shot voor shot schieten waardoor een 100sh blok meer dan 1.5 minuut duurt bv.
    Eens, het liefst een blok wat lekker door ramt. Zelf houdt ik veel van een hele lucht vol Titanium salute's. Helaas is dat steeds minder in Nederland. Andere optie is harde burst met crackling.

    Verder houd ik ook van variaties in schietrichting, zelfs van een kleiner blok. Denk aan de Insane van Evolution.

  19. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 oktober 2018
    Locatie
    Gemert
    Berichten
    48
    Thanks
    4
    17 waarderingen in 8 posts
    De WOW factor voor mij is als ik m'n hele collectie op een rijtje heb gezet, netjes gesorteerd en overzichtelijk. Kan ik uren naar staren

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •