Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 31
  1. #1
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts

    [Stelling] Vuurwerk kan een WOW-factor hebben

    Hier was ik wel eens benieuwd naar.

    Wanneer heeft vuurwerk voor jou nu een echte 'wow-factor', tijdens de jaarwisseling? Is dit bij een dikke rambox, grote boeketten of juist bij een kwalitatief zeer goed product, etc. etc.


    Ik vind het zelf vooral als de kwaliteit heel hoog is, en de spreiding van de boeketten groot is, maar wel kan blijven zien welk effect er nu geschoten is.
    Laatst gewijzigd door Beastmode; 3 september 2018 om 18:53
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  2. Deze 5 gebruikers waarderen Beastmode voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Wow-factor voor mij;

    - Hele harde burst
    - Super gave uitwerking van het effect (Helder, blijft lang hangen, felle crackling)
    - Het idee dat het product eigenlijk niet beter kan

    Dat maakt voor mij dat ik boxen die in 1 effect in hoge kwaliteit doorrammen (denk aan de Red Maroon, Snowstorm, Noi-Z), maar ook bijvoorbeeld de Junk of op kleinere schaal in de vorm van Venom Box, Red Ghost, Return of the Phoenix.

  4. Deze gebruiker waardeert Koala voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid Fireworkfanatic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2017
    Berichten
    997
    Thanks
    731
    987 waarderingen in 370 posts
    Voor mij is het vooral als het product boven verwachtingen presteerd. Bijvoorbeeld de monsterride afgelopen jaar, ik dacht nou ff dat 5 euro potje afsteken, en toen kwam de wow factor door de verbazing van wat een kwaliteit je krijgt voor zo weinig geld! Ook harde burst en grote heldere boeketten geven mij dat echt wowwww momentje

  6. #4
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.467 waarderingen in 2.740 posts
    Wat hier al gezegd wordt inderdaad, grote boeketten, harde bursts, prachtige effecten. Als een cake beter presteert als verwacht idd. Zoals Cruelty, met die mega boeketten. Ook bij waaiercakes als de hele lucht gevuld is en je ziet niks anders dan vuurwerk. Dikke rambox houd ik heel erg van. Flink wat geweld dat lostbarst.
    https://www.youtube.com/user/Originallover

  7. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkkoning voor het bericht:


  8. #5
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Eigenlijk is het lastig te omschijven, maar als een product je op het filmpje “pakt” dan gaat hij op het lijstje of je besteld het direct.
    Dan leef je al die tijd uit naar dat product en kijk je af en toe nog het filmpje terug, als het dan zover is en je steekt het lontje aan en het komt overeen met het filmpje dat je pakte dan krijg ik echt kippenvel!

  9. Deze gebruiker waardeert Komkommer voor het bericht:


  10. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Snoeiharde burst met dikke spreiding rn hoog tempo. De scala 19a heeft precies wat ik zoek
    Jeder Schuss ein Genuss

  11. #7
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.516
    Thanks
    4.160
    5.077 waarderingen in 1.519 posts
    Bedoel je in het Algemeen of gerelateerd aan de Jaarwisseling?

    Wow-factor voor mij in het Algemeen:

    -Mooi strak verloop in een show
    -Creatieve combinaties van de beelden
    -Sublieme timing als men synchroom op muziek schiet
    -Kwailteit: Brandduur van de sterren, spreiding, duur en kleur van de effecten
    -De grotere kalibers
    -Snoeiharde Salute Finales

    Met de Jaarwisseling:

    -Al het vuurwerk wat opvalt tussen de rest, vaak projecten
    -Minishowtjes met bonte of knalcake finales
    -Combo's met Tempoversnellingen en wisselingen
    -Alle high-speed fluitbakken

  12. Deze gebruiker waardeert Thunderboy voor het bericht:


  13. #8
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Een pyromusical zoals afgelopen weekend bij FFA dat geeft mij ook echt kippevel.
    Zelfs als ik het nu terug kijk op film, prachtig hoe mooi vuurwerk en muziek synchroom kunnen lopen.
    De vuurwerkshow bij Disneyland zorgt ook altijd voor kippenvel, prachtig!

  14. #9
    VWC-Lid moesten's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 september 2013
    Berichten
    696
    Thanks
    402
    593 waarderingen in 200 posts
    Leuk topic,

    keiharde burst en een groote chaos in de straat zoals de paranoid van Funke.

  15. #10
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    Harde burst, grote effecten, goed uitgedachte combi's

    Maar ook zeker op een rustig moment aparte effecten! Kan bijvoorbeeld van deze cake echt genieten en geeft mij echt een WOW factor:

    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  16. Deze 2 gebruikers waarderen Nitraat12 voor het bericht:


  17. #11
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.991 waarderingen in 2.471 posts
    verschilt per product, zoals hier ook wordt aangegeven als een goedkoop product je wegblaast met grote boeketten of leuke effecten kan ik daar echt van genieten.

    Voor grote bakken, dikke burst, grote spreiding, best moeilijk om het complete pakketje te beschrijven het overkomt je gewoon haha!
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  18. #12
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.453
    Thanks
    41.039
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Boxen die een hoog tempo hebben en grote effecten. Ik heb persoonlijk weinig met boxen die shot voor shot schieten waardoor een 100sh blok meer dan 1.5 minuut duurt bv.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. #13
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Wow-factor voor mij;

    - Durven onderscheiden van de rest,met aparte effecten,zelf ontworpen effecten,of effecten die je weinig tegen komt.
    - Kwaliteit van de effecten zelf. Lekkere hangtijd,heldere felle kleuren,aparte kleurtjes. Mooie tail voor het effect.
    - Effecten mooi rond. Goede brede spreiding,ook belangerijk. Maar ook niks,tegen compacte volle boeketten. Een box of cake,mag van mij zowel langzaam zijn. Zodat je vol kan genieten. Of gewoon met een lekker tempo. Wil wel de effecten,kunnen onderscheiden van elkaar. Maar,je hebt ook lekkere chaos. Ohja en natuurlijk een harde burst,ook altijd fijn.

    Maar als ik eerlijk ben. Al het bovenstaande,doet er soms niet toe. Mijn meeste aankopen,zijn door middel van namen. Soms door instinct. Soms verteld een naam,al een heel verhaal. Heb dat dit jaar,met de Polaris van Evo. Die naam,sprak me meteen al aan,en een goed gevoel erbij. En namen zijn makkelijker te onthouden,dan al de effecten. Als ik vaak genoeg filmpjes kijk,dan onthoud ik de naam meteen. Zullen wel meer mensen hebben. Maar weet dan natuurlijk wel,wat ik koop qua effecten.

    Ik steek ook geen vuurwerk af,voor anderen om te genieten. Ik moet genieten. Het hoeft van mij,niet een groot spectaculair feest te worden. Waar men het nog jaren over heeft. Ik stook het liefst alleen,zonder publiek. Of naja,een persoon voor de veiligheid extra. Gelukkig is mijn dorp,mooi rustig.
    Light some fireworks, and see who answers.

  20. #14
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
    Voor mij is het vooral als het product boven verwachtingen presteerd. Bijvoorbeeld de monsterride afgelopen jaar, ik dacht nou ff dat 5 euro potje afsteken, en toen kwam de wow factor door de verbazing van wat een kwaliteit je krijgt voor zo weinig geld! Ook harde burst en grote heldere boeketten geven mij dat echt wowwww momentje
    Sluit me hier maar bij aan, altijd leuk dit budget artikelen die vervolgens enorm verrassen! Verder ben ik ook een fan van rambakken met een harde burst!

  21. #15
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Persoonlijk houd ik van een hoog tempo, dus als ik kijk naar welke boxen mij de wowfactor geven: een 100 shots box die achter elkaar de schoten blijft schieten, geen salvo's maar een constant hoog tempo met een tijdsduur van 40 seconden. Verder krijg ik een wowfactor van originele cakes, wanneer er een onverwachte fluit bij zit, het effect ineens erg groot is.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •