Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Metgezellen gezocht

  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 november 2017
    Berichten
    146
    Thanks
    53
    163 waarderingen in 43 posts

    Cool Metgezellen gezocht

    Hoi,

    Ik heb een grote passie voor vuurwerk. Dat zal niemand verrassen verder aangezien we op een vw forum zitten. Helaas zijn er behalve mijn zoon van 10 en ik geen vrienden die deze passie delen. De "vuurwerk tripjes" doen we dus met zijn tweeën. Ik zou graag wel eens in contact willen komen met mensen die dit zelfde "probleem" hebben. Het lijkt mij gewoon leuk om met een andere volwassene (en bijv. zijn zoon) deze tripjes te doen.*Wij komen uit de regio bollenstreek. Mocht je ook iemand zoeken stuur ff een pb en wie weet kunnen we samen gaan!

  2. Deze gebruiker waardeert Traniet voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid dinoroel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Locatie
    Voorhout
    Berichten
    955
    Thanks
    297
    576 waarderingen in 265 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Traniet Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik heb een grote passie voor vuurwerk. Dat zal niemand verrassen verder aangezien we op een vw forum zitten. Helaas zijn er behalve mijn zoon van 10 en ik geen vrienden die deze passie delen. De "vuurwerk tripjes" doen we dus met zijn tweeën. Ik zou graag wel eens in contact willen komen met mensen die dit zelfde "probleem" hebben. Het lijkt mij gewoon leuk om met een andere volwassene (en bijv. zijn zoon) deze tripjes te doen.*Wij komen uit de regio bollenstreek. Mocht je ook iemand zoeken stuur ff een pb en wie weet kunnen we samen gaan!
    Hey Tranlet, alhoewel Valencia volgend jaar voor mij toch wat moeilijk wordt, zou ik bijvoorbeeld toch wel een keer knokke-heist willen meemaken. Zelf kom ik ook uit de bollenstreek - misschien kunnen we wat regelen?
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

  4. #3
    VWC-Lid mark dalton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 september 2016
    Berichten
    381
    Thanks
    589
    527 waarderingen in 179 posts
    Maar dan shows in de buurt ?? Dan zit je bij ons niet echt lkkr kwa streek. Geen Zena trophy ?? Kom uit sassem maar heb wel een grote groep vw junks als vrienden

  5. #4
    VWC-Lid vuurvent's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 februari 2012
    Locatie
    Lisserbroek
    Berichten
    1.043
    Thanks
    1.729
    2.620 waarderingen in 720 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark dalton Bekijk bericht
    Maar dan shows in de buurt ?? Dan zit je bij ons niet echt lkkr kwa streek. Geen Zena trophy ?? Kom uit sassem maar heb wel een grote groep vw junks als vrienden
    Aah dus jij steekt altijd vuurwerk in de regio af haha.
    ik kom zelf uit lisserbroek en bezoek ook altijd de shows in de omgeving met de feestweken etc er zijn er altijd toch best wat, de zilk, noordwijkerhout, lisse, hillegom katwijk, oegstgeest heb je nog wel is wat, noordwijk, nieuw vennep, lisserbroek.
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

  6. #5
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.631
    Thanks
    1.547
    6.979 waarderingen in 2.468 posts
    In mijn vrienden groep zit ook maar 1 persoon waar ik mijn vuurwerkpassie kan delen! Als iemand nog een mede freak zoekt in omgeving Apeldoorn hoor ik het graag
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  7. #6
    VWC-Lid mark dalton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 september 2016
    Berichten
    381
    Thanks
    589
    527 waarderingen in 179 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
    Aah dus jij steekt altijd vuurwerk in de regio af haha.
    ik kom zelf uit lisserbroek en bezoek ook altijd de shows in de omgeving met de feestweken etc er zijn er altijd toch best wat, de zilk, noordwijkerhout, lisse, hillegom katwijk, oegstgeest heb je nog wel is wat, noordwijk, nieuw vennep, lisserbroek.
    Sttt niet alles zegen he

  8. Deze gebruiker waardeert mark dalton voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •