Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 79
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Tja, een top 5 samenstellen.. pfff, toch even over moeten nadenken. Hieronder mijn persoonlijke top 5 (ongeacht of ik ze heb gehad of ga kopen of niet.)

    1.) Evolution: SkyLine on Fire. (wat mij betreft op dit moment de nummer 1 van Nederland, zeker wanneer die net zo zal presteren als op demo/film. Mooie effecten en multi shape, daarnaast een redelijke tijdsduur. Enige minpuntje dat ik kan bedenken is toch wel het ontbreken van een duidelijke finale. Ik zou het prettiger hebben gevonden wanneer deze zou eindigen in een salvo ti-salutes in Fanshape. Prijs is een ander issue maar daar het het hier niet over.)

    2.) Evolution: Acatenango (Net als de SkyLine een topper van een box. Wederom met mooie effecten en diverse schietrichtingen. Een geweldige box voor de mensen die wat minder budget hebben maar toch wel een leuke showtje neer willen zetten. Prijs is eigenlijk Super te noemen. Deze staat daarom op nr. 2)

    3.) Evolution: Serenity (Wederom een box van Evolution.. dit keer één die ik daadwerkelijk heb gehad. De effecten zijn gewoon grandioos en mooi. Samen met de mooie mines tussendoor en verschillende schietrichtingen maken dat deze box een plaats verdiend in de top 3. Wanneer je deze hebt gezien zou je denken dat je naar een prof-blok hebt gekeken. Topper!)

    4.) Vuurwerkmania: Espada Palms Display (Een nieuwkomer. Indien dit blokje zo presteert als van het filmpje dan heb je een heel mooi stuk vuurwerk voor een geweldige prijs te pakken. Juist de combinatie prijs/kwaliteit verhouding maakt het voor mij dat dit blokje thuishoort in de top 5.)

    5.) Pangu: Yellow River. (Dit keer geen doos, maar een cake. Deze cake moet men gewoon in de collectie hebben. Echt een topper dat het al een tijdje goed doet. Nu deze bij diverse winkels in de uitverkoop is (4 stuks voor 75,- of 20,- los) zou men het eens moeten overwegen te kopen. Krijgt men echt geen spijt van. Deze cake verdient terecht een plaats in mijn top 5.)

  2. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Weet je wat pas raar is, ik had een karton van onderstaande, maar heb hem niet zo super beleefd. Denk persoonlijk dat het door het weer komt. Maar goed als je bijna 70 losse cakes hebt dan is het ook moeilijk onthouden. Zelfde heb ik met de fading stars. Ook karton maar kon me niet overtuigen. ........... denk dat het komt omdat ik pas jaartje consu doe.

    5.) Pangu: Yellow River. (Dit keer geen doos, maar een cake. Deze cake moet men gewoon in de collectie hebben. Echt een topper dat het al een tijdje goed doet. Nu deze bij diverse winkels in de uitverkoop is (4 stuks voor 75,- of 20,- los) zou men het eens moeten overwegen te kopen. Krijgt men echt geen spijt van. Deze cake verdient terecht een plaats in mijn top 5.)[/QUOTE]

  4. Deze gebruiker waardeert Jantjebeton1981 voor het bericht:


  5. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Weet je wat pas raar is, ik had een karton van onderstaande, maar heb hem niet zo super beleefd. Denk persoonlijk dat het door het weer komt. Maar goed als je bijna 70 losse cakes hebt dan is het ook moeilijk onthouden. Zelfde heb ik met de fading stars. Ook karton maar kon me niet overtuigen. ........... denk dat het komt omdat ik pas jaartje consu doe.

    5.) Pangu: Yellow River. (Dit keer geen doos, maar een cake. Deze cake moet men gewoon in de collectie hebben. Echt een topper dat het al een tijdje goed doet. Nu deze bij diverse winkels in de uitverkoop is (4 stuks voor 75,- of 20,- los) zou men het eens moeten overwegen te kopen. Krijgt men echt geen spijt van. Deze cake verdient terecht een plaats in mijn top 5.)
    [/QUOTE]

    Ik had deze een jaartje laten drogen en was gewoon super. Ik weet niet welk jij had gekregen, dus kan ik daar ook helaas niet over oordelen. Kan zeker vocht geweest zijn.

  6. #49
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Weet je wat pas raar is, ik had een karton van onderstaande, maar heb hem niet zo super beleefd. Denk persoonlijk dat het door het weer komt. Maar goed als je bijna 70 losse cakes hebt dan is het ook moeilijk onthouden. Zelfde heb ik met de fading stars. Ook karton maar kon me niet overtuigen. ........... denk dat het komt omdat ik pas jaartje consu doe.

    5.) Pangu: Yellow River. (Dit keer geen doos, maar een cake. Deze cake moet men gewoon in de collectie hebben. Echt een topper dat het al een tijdje goed doet. Nu deze bij diverse winkels in de uitverkoop is (4 stuks voor 75,- of 20,- los) zou men het eens moeten overwegen te kopen. Krijgt men echt geen spijt van. Deze cake verdient terecht een plaats in mijn top 5.)
    [/QUOTE]

    Ik schiet al 2 jaar de 2014 versie, komend jaar weer. Deze zijn echt van een sublieme kwaliteit! Kan dus, zoals al aangegeven, komen omdat hij lekker droog is.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  8. #50
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Ik schiet al 2 jaar de 2014 versie, komend jaar weer. Deze zijn echt van een sublieme kwaliteit! Kan dus, zoals al aangegeven, komen omdat hij lekker droog is.[/QUOTE]

    Klopt idd dit doet vuurwerk vaak veel goeds. Geld eigenlijk voor al het vuurwerk

  9. Deze gebruiker waardeert vuurwerkduiven voor het bericht:


  10. #51
    VWC-Lid Altijdwat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2014
    Berichten
    860
    Thanks
    395
    512 waarderingen in 208 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Weet je wat pas raar is, ik had een karton van onderstaande, maar heb hem niet zo super beleefd. Denk persoonlijk dat het door het weer komt. Maar goed als je bijna 70 losse cakes hebt dan is het ook moeilijk onthouden. Zelfde heb ik met de fading stars. Ook karton maar kon me niet overtuigen. ........... denk dat het komt omdat ik pas jaartje consu doe.

    5.) Pangu: Yellow River. (Dit keer geen doos, maar een cake. Deze cake moet men gewoon in de collectie hebben. Echt een topper dat het al een tijdje goed doet. Nu deze bij diverse winkels in de uitverkoop is (4 stuks voor 75,- of 20,- los) zou men het eens moeten overwegen te kopen. Krijgt men echt geen spijt van. Deze cake verdient terecht een plaats in mijn top 5.)
    [/QUOTE]

    Eens met bovenstaande. Na allle goede recensies gelezen te hebben heb ik de cake vorige jaar ook aangeschaft. Het was niet slecht maar ook niet erg bijzonder of een wow-factor.

  11. Deze gebruiker waardeert Altijdwat voor het bericht:


  12. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht

    Eens met bovenstaande. Na allle goede recensies gelezen te hebben heb ik de cake vorige jaar ook aangeschaft. Het was niet slecht maar ook niet erg bijzonder of een wow-factor.
    Smaken verschillen gelukkig nog steeds. En ik neem aan dat er ook wel eens een wat mindere batch tussen kan zitten. Ik geloof dat dat zelfs binnen 1 productie jaar kan voorkomen. De keren dat ik hem heb gezien was ie wel grandioos mooi. Ik snap wel dat Grizmo hem op plaats 5 heeft gezet. En ik denk ook dat de cake niet voor niets cake van het jaar is geworden.

  13. Deze gebruiker waardeert Fireworksfamily123 voor het bericht:


  14. #53
    VWC-Lid klaas ek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 september 2018
    Locatie
    tukkeriestan
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    ik heb niet zo veel te besteden, dus mijn top 5 zijn:

    transbomber,
    big momma,
    kracherblitz,
    primal instinct,
    immortal gold

  15. Deze 2 gebruikers waarderen klaas ek voor het bericht:


  16. #54
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Mijn persoonlijke top 5 gebaseerd op nieuwkomers en vaste waarde.

    - 1; Noiz.
    Mijn vrouw is helemaal wild van crackling waaiers en stond haast te springen in de woonkamer, in mijn ogen de beste nieuwkomer in 2018. Deze gaat er dus ook zeker komen.

    -2; colorful city.
    Fantastisch tempo, prachtige kleuren en perfect uitgewerkte effecten. Terechte nummer 2.

    -3; Oman.
    Transbomber in een verbeterde versie. Lekker tempo en de toevoeging van blauw maakt deze extra goed.

    -4; proffesional powerbox 1-2-3.
    Ik heb ze als broers even samen gepakt. Hier heeft Heron perfecte compounds afgeleverd, geen of nauwelijks vertraging, grote effecten en vooral gevarieerd. Zaten afgelopen jaar in de collectie en dit zijn een van de weinige boxen buiten colorful city welke ik me nog kan herinneren.

    -5; Mega willows; na de noize wat mij betreft de beste nieuwkomer van dit jaar.
    Ik vind deze box echt mooi sierlijk uitgewerkt en de mooie tijdsduur maakt het geheel af.

  17. Deze gebruiker waardeert jakhal voor het bericht:


  18. #55
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.939
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    vreemd dat de Vuurwerkmania Golden Illusion nergens genoemd wordt, was voor mij toch wel de topper van afgelopen jaar.

    zelf nog weinig boxen geschoten, maar van wat ik in de afgelopen jaren heb geschoten, is dit mijn top 5.

    - Vuurwerkmania Golden Illusion
    - Volt! Partyraiser Cakebox
    - Rubro Transbomber
    - Zena Zena Cakebox
    - Rubro Crashbox
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  19. #56
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    -4; proffesional powerbox 1-2-3.
    Ik heb ze als broers even samen gepakt. Hier heeft Heron perfecte compounds afgeleverd, geen of nauwelijks vertraging, grote effecten en vooral gevarieerd. Zaten afgelopen jaar in de collectie en dit zijn een van de weinige boxen buiten colorful city welke ik me nog kan herinneren.
    100% eens...niet erg goed te verkrijgen in NL, maar had vorig jaar de powerbox 2 geloof ik....prachtig hoor! en erg goede prijs / kwaliteit verhouding!

  20. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  21. #57
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Gelukkig heeft mijn dealer er nog voldoende in de bunker staan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    100% eens...niet erg goed te verkrijgen in NL, maar had vorig jaar de powerbox 2 geloof ik....prachtig hoor! en erg goede prijs / kwaliteit verhouding!

  22. #58
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    Voor mij op dit moment:

    Colorful City
    Snow storm
    Angry Red Hornet
    Primal instinct
    Transbomber

    Staan hier allemaal op de lijst
    Grappig hoe dit kan veranderen! Het is op dit moment:

    - Winternight
    - Acatenango
    - Skyline of Fire
    - Spinnerz to colorz
    - Snowstorm

    Budget technisch moet ik de Skyline on Fire helaas overslaan. Maar de andere 4 komen hier in de straat
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  23. #59
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Wolff doet naar mijn mening al een paar jaar niet mee, leuk voor de gewone nederlander, maar niet voor freaks.
    Eens maar hoop nog steeds op een zelfde soort verrassing als met de Cruel Traction het eerste jaar.
    Daarom heb ik dit jaar de gok genomen met de Something Different, 1720 gram kruit, 200 schoten, verschillende leuke effecten en dat voor 65 euries. Kan ik mij geen buil aan vallen. Wel something different t.o.v. van Cruel Traction natuurlijk.

    En ik neem ook een gok met de Artillery. Het ritme, de mines en de crackling spreken mij aan. De kans op een tegenvaller bij deze acht ik echter groter. De Jackhammer viel vorig jaar ook tegen.

    Evolution komt strak over, heb daar eerder de Solar Storm (de goede 2015-versie, Spectacle show 100) en Serenity van gehad maar had daar bij beiden niet echt een wow-effect van. Dit jaar wel een gok genomen met de Noi-Z. Verwachting daarvan is hoog, dus de kans op een tegenvaller groter

    Als zekerheidjes heb ik gekozen voor Pangu:
    On the Beat
    Colorful City
    Smashbox 2

    En natuurlijk is de Rumble in the Jungle van Vuurwerkmania er dit jaar ook weer bij.

  24. #60
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    Grappig hoe dit kan veranderen! Het is op dit moment:

    - Winternight
    - Acatenango
    - Skyline of Fire
    - Spinnerz to colorz
    - Snowstorm

    Budget technisch moet ik de Skyline on Fire helaas overslaan. Maar de andere 4 komen hier in de straat
    3 van die 5 heb ik nog staan, dus dat moet wel goed komen zeg jij?

    Zelf erg tevreden met de;

    Dragon Box 2
    EVO Bomber
    Garden Party 1
    Snowstorm
    Noi-Z

    Laatstgenoemde ga ik zelf niet halen maar vind hem wel erg gaaf!

Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •