Winkelbanner - Vuurwerk Bruchem
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 84 van 84
  1. #76
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    De effecten zijn meer dan prima burst ook alleen op een of andere manier zit er niet echt een fijn tempo in .. nee deze laten we staan

  2. #77
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2019
    Berichten
    50
    Thanks
    14
    22 waarderingen in 7 posts
    jammer dat die vertragingen niet consistent zijn, de ene overloop gaat in 0.5-1 sec, de volgende makkelijk in 2 sec. Dat is zonde want is gewoon niet nodig. Kwaliteit is mooi afgaande op de straatfilmpjes maar de vertraging maakt er een rare beleving van.

  3. #78
    VWC-Lid PyroSteen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2011
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    701
    Thanks
    551
    560 waarderingen in 202 posts
    Prima box deze, vertraging tussen de cakes kan je zelf verhelpen. Vind alleen wel dat er wat herhaling is in effecten en shapes, dat maakt 'm voor mij wat eentonig. Tijdsduur is wel lekker.
    31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

  4. #79
    VWC-Lid DW2000's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2007
    Locatie
    De LaGeLaNdEn
    Berichten
    1.150
    Thanks
    1.520
    1.621 waarderingen in 588 posts
    https://youtube.com/c/EindjePyro

  5. Deze 3 gebruikers waarderen DW2000 voor het bericht:


  6. #80
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 oktober 2020
    Berichten
    7
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Weet iemand of dit een combi is van 25 en 30 mm? Twijfel namelijk tussen deze, de Triple x of de Armageddon.
    Wil een lekker bakbeest voor aan de straat met veel variatie in zowel effecten als schietrichtingen en een lekker tempo.
    Zit al dagen te tubben

  7. #81
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Burgemeester1 Bekijk bericht
    Weet iemand of dit een combi is van 25 en 30 mm? Twijfel namelijk tussen deze, de Triple x of de Armageddon.
    Wil een lekker bakbeest voor aan de straat met veel variatie in zowel effecten als schietrichtingen en een lekker tempo.
    Zit al dagen te tubben
    Deze is heel erg fijn en is inderdaad een mix.
    Persoonlijk vind ik de triple x wel beter meer variatie en intenser voor het publiek

  8. #82
    VWC-Lid rapalje074's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2008
    Berichten
    721
    Thanks
    360
    961 waarderingen in 267 posts
    If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

  9. Deze 5 gebruikers waarderen rapalje074 voor het bericht:


  10. #83
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2022
    Berichten
    444
    Thanks
    1
    535 waarderingen in 190 posts
    Ik weet eigenlijk geen Nederlandse compound te vinden met de combinatie van variatie en echt volle symmetrische effecten. Jammer van de vertragingen, anders is deze wat mij betreft beter dan Triple X of Armageddon. Ik snap de klachten niet zo. Wel hou ik echt niet van groen/rood effecten maar zo is het er altijd wel wat te klagen.
    Valt me wel op dat in 2018 de adviesprijs al 349 euro was en het toen 275 euro werd her en der. Een vergelijkbare bak van nu, weer de Triple X of misschien een Beast of Burden kostte ons dit jaar echt beduidend minder. Met die dikke compounds valt het bij Rubro en Geisha best mee eigenlijk.

  11. #84
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorginho Bekijk bericht
    Ik weet eigenlijk geen Nederlandse compound te vinden met de combinatie van variatie en echt volle symmetrische effecten. Jammer van de vertragingen, anders is deze wat mij betreft beter dan Triple X of Armageddon. Ik snap de klachten niet zo. Wel hou ik echt niet van groen/rood effecten maar zo is het er altijd wel wat te klagen.
    Valt me wel op dat in 2018 de adviesprijs al 349 euro was en het toen 275 euro werd her en der. Een vergelijkbare bak van nu, weer de Triple X of misschien een Beast of Burden kostte ons dit jaar echt beduidend minder. Met die dikke compounds valt het bij Rubro en Geisha best mee eigenlijk.
    Een aantal mensen heeft 'm afgelopen jaar dus nog te pakken gekregen, maar deze is sinds vorig jaar uit het Rubro-assortiment...
    www.huismanvuurwerk.nl

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •