Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Shock Block 120's [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Mooie variatie heeft deze compound. Rustig tempo met tussendoorsalvo's. Mooie diversiteit aan effecten.
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

    Comment


      #47
      Deze gisteren gezien tijdens de sinterklaasintocht in Amersfoort. Was er zeer onder de indruk van! Grote boeketten, kwalitatief en genoeg diversiteit. Wellicht wat rommelig, maar een heerlijke bak voor de consument of voor de freak in de avond om van de variatie te kunnen genieten.

      Comment


        #48
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #49


          Mooie compound met allerlei effecte die goed uit de verf komen

          Apart dat hier niet veel overgepraat wordt. Tijdens een freakactie echt zeker een aanrader.
          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

          Comment


            #50
            Deze zo juist ff meegepakt voor een kleine €75 euro bij een shop in het noorden!!!
            Dikke aanrader voor dat geld 120 schoten 30MM
            Ben benieuwd naar deze in de straat.

            Comment


              #51
              Die is geen 30mm hoor. Volgens mij gewoon 25mm.

              Comment


                #52
                Kan het geen mix caliber zijn, misschien?
                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                Comment


                  #53
                  Lijkt me niet. Alle I shape rijen bestaan uit 8 schoten en alle W shape rijen bestaan uit 6 schoten. Met deels 30mm zou dat niet passen. Tevens is 12,5 gram per schot wel weinig voor 30mm.
                  31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                  Comment


                    #54
                    Ff offtopic:

                    - Er zijn cakes die 30mm hebben en maar 10gram per shot hebben.
                    neem bijv de April van Triplex (19sh, 30mm, 190g NEM) die presteerd erg goed voor die paar grammmen per tube.

                    Oordeel zelf:


                    Op de foto lijkt de shock block wel een kaliber te hebben.

                    De reden waarom ze dat doen (30mm met zo weinig gram per shot) is me niet geheel duidelijk, mischien weet een van jullie het ?!




                    Voor 75 euro is de Event shock block zeker geen miskoop hoor!
                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                      Ff offtopic:

                      - Er zijn cakes die 30mm hebben en maar 10gram per shot hebben.
                      neem bijv de April van Triplex (19sh, 30mm, 190g NEM) die presteerd erg goed voor die paar grammmen per tube.

                      Oordeel zelf:


                      Op de foto lijkt de shock block wel een kaliber te hebben.

                      De reden waarom ze dat doen (30mm met zo weinig gram per shot) is me niet geheel duidelijk, mischien weet een van jullie het ?!




                      Voor 75 euro is de Event shock block zeker geen miskoop hoor!
                      Groter kaliber is een grotere tube.
                      Dus een grotere luchtkamer waardoor in theorie het kruit sneller kan ontbranden en dus verspreiden.
                      Echt nuttig is het niet want 25mm met iets meer kruit is in China goedkoper in productie en compacter kwa transport.
                      Enkel deze toepassing is knal cakes kan wel nuttig xijn

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                        Ff offtopic:

                        - Er zijn cakes die 30mm hebben en maar 10gram per shot hebben.
                        neem bijv de April van Triplex (19sh, 30mm, 190g NEM) die presteerd erg goed voor die paar grammmen per tube.

                        Oordeel zelf:


                        Op de foto lijkt de shock block wel een kaliber te hebben.

                        De reden waarom ze dat doen (30mm met zo weinig gram per shot) is me niet geheel duidelijk, mischien weet een van jullie het ?!




                        Voor 75 euro is de Event shock block zeker geen miskoop hoor!

                        Ik denk ook dat niet altijd de info klopt. 10gr incl stijglading kan bijna niet die prestatie leveren.

                        Reden voor 30mm kan ook zijn dat sommmige sterren net ietsje groter zijn en dan bijv cilindervormig zijn ipv rond. Ietsje meer diameter past het net allemaal iets beter.

                        Naast het technische vlak kan het ook puur commercieel zijn om een groter ogende cake te maken. Denk bij ons aan de 500gram super 500 van wolff van jaren geleden.

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door rollingthunder Bekijk bericht
                          Ik denk ook dat niet altijd de info klopt. 10gr incl stijglading kan bijna niet die prestatie leveren.

                          Reden voor 30mm kan ook zijn dat sommmige sterren net ietsje groter zijn en dan bijv cilindervormig zijn ipv rond. Ietsje meer diameter past het net allemaal iets beter.

                          Naast het technische vlak kan het ook puur commercieel zijn om een groter ogende cake te maken. Denk bij ons aan de 500gram super 500 van wolff van jaren geleden.
                          Lijk me ook niet te kloppen, 10 gram NEM in een 30mm tube heb ik nog nooit van gehoord. Zelfs in 25mm tubes kan er veel meer in. Lijk me ook dat het label niet klopt met de werkelijkheid.

                          Comment


                            #58
                            Ook het Shock Block is uit het Rubro-Assortiment gehaald. Alleen nog restvoorraden bij de winkeliers.
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #59
                              Iemand die deze nog weet uit te halen voor rond de 100 euro zo ergens in Limburg, Brabant, Gelderland? Ja, er zijn sites te vinden maar die bieden het aan voor 150 en dat vind ik te veel, hoe leuk ik het ook vind. Daarnaast wil ik nog iets kleins kopen en daarmee zou anders mijn gehele budget op zijn. Ik hoor het dus graag.

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                                Iemand die deze nog weet uit te halen voor rond de 100 euro zo ergens in Limburg, Brabant, Gelderland? Ja, er zijn sites te vinden maar die bieden het aan voor 150 en dat vind ik te veel, hoe leuk ik het ook vind. Daarnaast wil ik nog iets kleins kopen en daarmee zou anders mijn gehele budget op zijn. Ik hoor het dus graag.
                                Omlabeling: https://vuurwerkoutletgelderland.nl/...eak-actie.html
                                https://store.steampowered.com/curator/43922535

                                Comment

                                Working...
                                X