Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Super-G 5000 232'S [COMPOUND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Yep, dit is een hele mooie doos. Compounds worden steeds beter/mooier/professioneler, zeer goede ontwikkeling. Alleen de prijzen nog.
    Ja dat vindt ik ook

    Comment


      #17
      Hierbij mijn filmpje van deze dikke nieuwe box gefilmd tijdens de Rubro Dealer Avond 2018:

      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #18
        --> Vuurwerkevents.nl <--

        Comment


          #19
          ik hoop op een freakprijs
          wat een bak

          Comment


            #20
            Dit vind ik toch ook de mooiste van de nieuwe grote bakken. Kwam een filmpje tegen waar het kleur je tegemoet springt, en dan ben ik opeens ook enthousiast Maar voor mij in/uit principe te duur voor 1 aanschaf.

            Comment


              #21
              Vind die finale met die felle tails waarachter dan ineens een salvo tevoorschijn komt als verassing wel heel mooi.

              Comment


                #22
                Ik denk dat ik wacht tot vuurwerkdiscount met hun nieuwe boxen komen. Heb nu allebei de demo’s gezien. Veel budget cakes en heel veel dikke chaos bakken. Nu zie ik wel dat EVO en al helemaal pangu bij mij een streepje voor hebben. Ik ga voor kwaliteit. En zelfs op de demo’s lopen de blokken van mania en rubro niet synchroon. Vind wel jammer want had er best hoge verwachtingen van.

                Comment


                  #23
                  Gaaf ding hoor, mij alleen iets te duur en te snel

                  Comment


                    #24
                    Make Fireworks Great Again!

                    Comment


                      #25
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        Tja,...november en oudjaars avond lokt alweer.
                        Bij sommige al veel eerder, en vandaar dat er weer veel interessants te lezen is
                        zoals de discussie over deze nieuwe box van Rubro.
                        Mooi ding, gebeurt veel maar best vet aan de prijs.
                        Vorige jaar, (na vele jaren niets) op “advies” n.a.v de vele positieve reactie, Posts en filmpjes
                        een Transbomber gekocht. Geweldige box en waar ik erg van ben gaan houden is de mooi opbouw en aan het einde ongeveer 1 vd 4 boxjes er in één keer uit!, Geweldig!
                        Maar, zag vorig jaar ook wat filmpjes van een Palmspring-4000 die ook onder de naam Extreme G force 400 te boek staat, en die vindt ook wel heel vet!
                        Toegeven, volgens mij duurder dan een TB maar gok wel goedkoper dan mede G5000.
                        Echter, -en ik hoop dat iemand op het forum daar iets maar van weet- Is deze PMspring of ExtGforce-4000
                        nog in de handel?, ik kan ‘m nl nergens vinden.

                        Dank vast en tips over compounds die lijken op een TB of bovenstaande geweldenaars zijn natuurlijk ook zeer welkom!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Absolutbeginner Bekijk bericht
                          Tja,...november en oudjaars avond lokt alweer.
                          Bij sommige al veel eerder, en vandaar dat er weer veel interessants te lezen is
                          zoals de discussie over deze nieuwe box van Rubro.
                          Mooi ding, gebeurt veel maar best vet aan de prijs.
                          Vorige jaar, (na vele jaren niets) op “advies” n.a.v de vele positieve reactie, Posts en filmpjes
                          een Transbomber gekocht. Geweldige box en waar ik erg van ben gaan houden is de mooi opbouw en aan het einde ongeveer 1 vd 4 boxjes er in één keer uit!, Geweldig!
                          Maar, zag vorig jaar ook wat filmpjes van een Palmspring-4000 die ook onder de naam Extreme G force 400 te boek staat, en die vindt ook wel heel vet!
                          Toegeven, volgens mij duurder dan een TB maar gok wel goedkoper dan mede G5000.
                          Echter, -en ik hoop dat iemand op het forum daar iets maar van weet- Is deze PMspring of ExtGforce-4000
                          nog in de handel?, ik kan ‘m nl nergens vinden.

                          Dank vast en tips over compounds die lijken op een TB of bovenstaande geweldenaars zijn natuurlijk ook zeer welkom!
                          Ik had de Palmspring en was voor mij de box van het jaar.
                          Deze komt dit jaar niet terug bij Vuurwerkdiscount voor zover ik weet.

                          Comment


                            #28
                            Tnx voor je reply man!
                            Wel jammer, had deze graag gehad!
                            Nouja....wie weet komen er nog leuke suggesties voorbij die in de buurt van de Palmspring of ExtrGforce 4000 komen!
                            Nogmaals,...tips daarover zijn zeer welkom!

                            Comment


                              #29
                              Is deze box geheel 30 mm of ook kleinere tube's

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Pyro0411 Bekijk bericht
                                Is deze box geheel 30 mm of ook kleinere tube's
                                Ook hier kan je aan de afbeelding van de cake al zien dat er kleinere kalibers gebruikt worden.

                                Comment

                                Working...
                                X