Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Angry Red Hornet [COMPOUND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door flyineddy Bekijk bericht
    Wordt deze binnenkort (mogelijk) nog ergens op een demo geschoten?
    Ik ben wel benieuwd.

    Eddy.
    Zijn genoeg Rubro winkeliers die een demo houden, dus zal vast wel ergens worden geschoten, als hij op de winkeliersdemo's goed presteert pak ik deze misschien nog mee in de losse verkoop, even kijken

    Comment


      #62
      Prachtige combinatie van effecten heeft deze box.
      Deze komt zeker op de wensenlijst voor volgend jaar.

      Comment


        #63
        ik vond het echt een topper op de demo en zeker zijn prijs waard en kan hem ook zeker aanraden

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door flyineddy Bekijk bericht
          Wordt deze binnenkort (mogelijk) nog ergens op een demo geschoten?
          Ik ben wel benieuwd.

          Eddy.
          Ja op 15 december bij Vechtweelde aanvang 19:00
          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            #65
            Heb hem net bij een winkelier gezien. Had mij op deze bak erg verheugd na de filmpjes van de Rubro demo. Hoop dat het product nog vochtig was, want de swimming comets kwamen zeker bij de eerste cakes niet tot hun recht.

            Comment


              #66
              Zojuist live gezien bij Aalsmeer!
              Viel mij een tikkeltje tegen...typisch gevalletje sample die we eerder gezien hebben. Ik heb hem ook besteld, maar echt super blij ben ik daar nu niet meer mee. Niet dat ie nou slecht is...maar de zilveren zwemmende sterren zijn echt een heel stuk minder talrijk geworden. Het is gewoon net effe wat minder, snapte.

              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #67
                Was inderdaad heel goed zoeken naar de zwemmers. Pas heel laat lichten ze wat op.
                Burst was wel goed!

                Comment


                  #68
                  Blij dat ik deze nog niet besteld had, ik zoek hier wel wat anders voor in de losse verkoop denk ik.

                  Comment


                    #69
                    Dit leek meer op een 100 shots Red Ghost, en heel toevallig zat er af en toe een zwemmer tussen. Deze stond op de lijst maar gaat er weer af iig.

                    Comment


                      #70
                      Bij vechtweelde leek deze beter,maar daar schoten ze hem met 2 tegelijk en die stream was ook niet van al te beste kwaliteit helaas.
                      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                      Comment


                        #71
                        Hij blijft ondanks het iets tegenvallen toch bij mij de op lijst. Toen hij begon dacht ik oh jee maar de effecten leken een paar rijen verderop beter te zijn. Inderdaad alleen niet zo imposant als op de dealeravond.

                        Comment


                          #72
                          Jammer dat deze wat tegenviel wat ook wel te verwachten was. Ik had deze voor volgend jaar in gedachten maar ik ga gewoon weer voor de oude toppers van Rubro!

                          Comment


                            #73
                            Zoals elk jaar zou ik willen zeggen: wacht eerst meerdere demo's af zodat er meerdere exemplaren geschoten zijn. Oordelen o.b.v. 1 of 2 demo's is mij wat tekort door de bocht. Op de Dealer Avond was deze gruwelijk...
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                              Zoals elk jaar zou ik willen zeggen: wacht eerst meerdere demo's af zodat er meerdere exemplaren geschoten zijn. Oordelen o.b.v. 1 of 2 demo's is mij wat tekort door de bocht. Op de Dealer Avond was deze gruwelijk...
                              Jawel maar de mooie acties bij diverse zijn dan al vaak afgelopen.
                              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                                Het is gewoon net effe wat minder, snapte.
                                Net? Het is dramatisch haha. Per salvo gaan er meerdere boeketten de lucht in en eigenlijk krijg je maar de swimming commets van 1 boeket te zien, als dat het al is... Thanks voor je film!!

                                Comment

                                Working...
                                X