Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 20
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts

    Spanningen voor de laatste dagen.

    Straks als we weer een paar maanden verder zijn dan begint het voor iedereen onderhand wel te kriebelen. Hoe dichterbij we bij de laatste dagen van het jaar komen hoe groter de spanning word.

    Hoe ga jij met deze gevoelens om, en wat doe je eraan om het minder te laten worden?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Wat ik er aan doe om het minder te laten worden? Kruitsnuiven natuurlijk. Genoeg om af te steken, gewoon eventjes de achterdeur uitlopen en wat grondbloemetjes stoken of een fonteintje neerzetten. Dat werkt altijd wel bij mij. Maar vaak is het een gezonde spanning dus heel erg is het niet.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  3. Deze 2 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Normaal gesproken gamen om de spanning te minderen. Maar dit jaar wordt het vooral verbouwen vrees ik. Laatste maanden een grote verbouwing op de planning haha
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  5. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    mm Hoe ik dat aanpak. Op het laatst meer kopen in winkels kijken en overal wat leuks kopen zowat haha. Niet de goede manier voor je portomonee. Vooral de afgelopen 2 jaar toen ik in december rustige werkweken had. Wat dit jaar vermoedelijk sinds de switch na wat anders. Wel anders zal zijn.

  6. #5
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.467 waarderingen in 2.740 posts
    De spanning loopt goed op vanaf half december inderdaad, maar heb het dan ook zo druk. Feestdagen komen er weer aan enzo. Lukt niet om de gevoelens minder te laten worden. Ook is er nog het WK darts, dat is ook altijd heel spannend in december. Maar alles gaat zo snel tegenwoordig, je moet gewoon genieten van alles wat in december gebeurt, voor je het weet is het weer voorbij.
    https://www.youtube.com/user/Originallover

  7. Deze 4 gebruikers waarderen Vuurwerkkoning voor het bericht:


  8. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Ik heb eigenlijk telkens minder last van die spanning. Misschien omdat ik meer ben gaan sporten? Of ik ben er gewoon te druk voor? Ik ben wel heel veel bezig met vuurwerk maar ik had afgelopen jaar het idee dat ik er niet meer zo hyper van werd. Ik was eigenlijk blij dat ik kon slapen en had verder veel vertrouwen dat alles goed zou komen kwa ophalen en opbouwen.

  9. Deze 2 gebruikers waarderen Fireworksfamily123 voor het bericht:


  10. #7
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts
    In december probeer ik altijd redelijk wat demo's te bezoeken om de honger naar kruitdampen wat te stillen. En in de laatste week voor de kerstvakantie probeer ik een leuk project te hebben om op de focussen. Afgelopen jaar is dat goed gelukt door de Partyraiser prijsvraag van Vuurwerktotaal Hopelijk kan ik me daar dit jaar weer druk mee maken.

    Rond de kerst staan altijd een hoop dingen gepland. Kerstdiner hier, kerstdiner daar, verjaardag, spelletjesmiddag. Door die drukte valt de spanning meestal mee, maar is die de nacht voor het ophalen juist erger.

  11. #8
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Tegenwoordig gaat dat stukken makkelijker dan voorheen. Nu erg druk met werk en het gezin, dus de tijd vliegt voorbij. Daarbuiten lekker op het forum hangen, dan is het allemaal prima te doen. Een jaar of 10 geleden was dat totaal anders en leken de dagen wel weken te duren, vreselijk was het.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  13. #9
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Heerlijk de nieuwe product video's bekijken, demo's bekijken. Af en toe wat sfeerfilms van Malta, Italië of Spanje op YouTube aanzetten. Oud en Nieuw compilaties opzoeken. En gewoon lekker veel ouwehoeren/discussiëren/kankeren met mede-freaks op fora.

    In de decembermaand vooral genieten van al het moois wat de maand te brengen heeft. De hele sfeer is dan fantastisch en helaas veel te snel weer voorbij.

  14. Deze gebruiker waardeert Pyro Is Art voor het bericht:


  15. #10
    VWC-Lid pyro2002's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 november 2017
    Berichten
    273
    Thanks
    522
    277 waarderingen in 82 posts
    ik merk dat ik afgelopen jaar helemaal niet zoveel spanning had voor dat ik mijn vuurwerk op kon halen, ik hoop wel dat ik dit jaar weer wat meer kriebels krijg.

  16. #11
    VWC-Lid PieterV's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    816
    Thanks
    2.450
    379 waarderingen in 181 posts
    Wat mij wel helpt is om een duidelijk overzicht te hebben in excell van wat ik heb besteld, wanneer welk product ongeveer de lucht ingaat en overige info. Leuk om te doen en geeft duidelijkheid en rust waar ik wel van hou.
    Om de honger een beetje te behelpen naar demo's, op het forum en vuurwerkfilmpjes bekijken.
    Voor de rest sluit ik me aan bij anderen dat ik ook merk dat de tijd zo snel voorbij gaat dat ik er minder last van heb tot de verkoopdagen.

  17. #12
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Vorig jaar had ik 't gelukkig nog erg druk op oudjaarsdag zelf en de dagen ervoor. Het spannendste aan het ophalen vind ik eigenlijk de 25KG regel en hoeveel het is als het uiteindelijk op de balie staat, meestal best veel! :-)

    Dit jaar zal het wel spannender worden qua kriebels en wordt mijn vriendin in december gillend gek als ik weeeeeer een video laat zien en richting het einde wel een beetje begint te zeuren om het geld (dat is toch zonde, blabla). Wel gaat ze 't altijd mee halen wat ik wel erg tof vind!

  18. #13
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Moet zeggen dat de spanning hier al behoorlijk op begint te lopen. Heb ik wel genoeg, wat is de juiste schiet volgorde, wat zal het weer doen, hoe de dag een beetje in te plannen enz enz. Ja, hier begint de spanning al behoorlijk op te komen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  20. #14
    VWC-Lid flyineddy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 november 2010
    Berichten
    830
    Thanks
    11.915
    976 waarderingen in 360 posts
    Ik heb (gelukkig) nooit zoveel last van spanning.
    Eigenlijk het enige moment dat ik echt spanning heb is de dag van het ophalen van de bestellingen (tot het moment van ophalen) en de dag ervoor. Dan heb ik zelf namelijk alle mogelijke voorbereidingen al gedaan en heb ik het dus niet meer zelf in de hand. Alle bestellijsten zijn uitgeprint evenals mijn persoonlijke checklist.

    De projecten en finale zoals ik elk jaar doe, die worden al gedurende het jaar bedacht en uitgewerkt.
    Het enige wat dus nog rest is het ophalen van het vuurwerk zelf. Wanneer ik het vuurwerk dan eenmaal binnen heb, dan wordt het weer druk aan de slag met de projecten zelf maken. Daar komt bij mij totaal geen stres bij kijken. Ik weet wat ik moet doen dus ik kan lekker ontspannen aan de slag. Lekker op zolder (meeste ruimte), vlakbij het grote zolderraam. Als er dan in de buurt weer eens een cake wordt afgestoken, dan kan ik die lekker door het raam bekijken.

    Voor oudejaarsdag is alles dan klaar. De enige stres die dan nog resteert is vlak voor 18:00 uur, wanneer het echt gaat beginnen.
    En wanneer het moment daar is uiteraard heerlijk genieten!

    Eddy.
    Waar rook is, is vuurwerk.

  21. #15
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    606
    910 waarderingen in 444 posts
    De laatste week van het jaar begint bij mij de spanning enigszins. Afgelopen jaar hadden we het vuurwerk gehaald en wilden het afsluiten met een biertje. Ik had mijn eerste slokken amper op toen ik kramp kreeg in mijn borststreek en werd onwel. Raar want ik was juist ontspannen. Volgens de dokter kon het ook van het sjouwen komen, maar adviseerde mij het jaar rustig uit te gaan.
    Het zou wat zijn...met een klapper het jaar uit

  22. Deze gebruiker waardeert funkyi voor het bericht:


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •