Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 95
  1. #76
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    In veel andere topics stel je, net als hier, ook veel van zulk soort zinloze vragen. Kom alsjeblieft eens met wat vragen die wat meer inhoud hebben, ipv de spam vragen die jij vaak stelt
    Nope, ik ben gewoon nieuwsgierig en blijf lekker vragen wat/hoe ik dat wil

  2. #77
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Afgelopen o&n de grootste collectie gehad van de laatste 10 misschien wel 15 jaar. Meer dan 25 boxen en over de 80 losse cakes. Lijkt misschien niet veel maar is toch de hele avond flink doorstoken maar om kwart voor 2 was de zin eraf. Heb nog een 10 losse cakes over en budget is dit jaar gehalveerd.

    Met uitzoeken heb ik nu al veel meer plezier want je word gedwongen keuzes te maken. Dus voordat ik bestel tig keer straatfilmpjes bekijken voordat ik de box of cake echt bestel

  3. #78
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.270
    Thanks
    3.636
    5.086 waarderingen in 1.558 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
    Meer dan 25 boxen en over de 80 losse cakes. Lijkt misschien niet veel...
    Haha, niet veel? Man daar doe ik 3-4 jaarwisselingen over! Lijkt mij een vette collectie hoor!
    Eind goed, Knal goed!

  4. #79
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2012
    Berichten
    567
    Thanks
    0
    130 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
    Haha, niet veel? Man daar doe ik 3-4 jaarwisselingen over! Lijkt mij een vette collectie hoor!


    sterke verhalen dit, geloof er niks van

  5. #80
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Nope, ik ben gewoon nieuwsgierig en blijf lekker vragen wat/hoe ik dat wil
    Kijk er wel mee uit. Als ik niet beter wist vanuit andere posts zou ik zomaar kunnen denken dat je een undercover bent met dit soort vragen de hele tijd..

  6. #81
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Kijk er wel mee uit. Als ik niet beter wist vanuit andere posts zou ik zomaar kunnen denken dat je een undercover bent met dit soort vragen de hele tijd..
    Beetje irritante eigenschap haha, te nieuwsgierig gewoon. zal wel beetje dimmen ermee dan

  7. #82
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2012
    Berichten
    292
    Thanks
    8
    139 waarderingen in 63 posts
    Om 00:00h heb ik gemiddeld voor 20 minuten Vuurwerk, maximaal 10 lontjes aansteken. Dan vind ik het ook wel weer genoeg. Langer heeft niet veel toegevoegde waarde, en is zonde van het geld. In die tijd stook je er snel 700/800 Euro doorheen. Ik kijk naar de opbouw en verschillende effecten, soms zijn de dozen wat duurder dan de andere, soms wat goedkoper, soms steek ik producten parallel af. Ik zoek altijd naar aanbiedingen van producten die iets toevoegen. Een grote fontein hoort er zeker ook bij, heeft altijd iets gezelligs. Ik bereid het vuurwerk goed voor, zodat ik niet veel pauzes heb en het volledig veilig is, ook voor het publiek. Daarnaast heb ik om 20:00h altijd een kindershowtje, met wat kleiner spul (Fonteintjes, sterretjes etc.) en 1 500 grammer. Dit kost een paar tientjes. Persoonlijk vind ik het zonde om 2 uur door te stoken, wat veel meer geld zou kosten. Op een gegeven moment is het "nieuwe" er wel vanaf en wordt het zonde van het geld.

  8. #83
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.270
    Thanks
    3.636
    5.086 waarderingen in 1.558 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardstylboy Bekijk bericht
    sterke verhalen dit, geloof er niks van
    Waarom zou dit een sterk verhaal zijn dan?! De hoeveelheid waar ik op reageer zou bij mij de collectie verspreid over 3-4 jaarwisselingen zijn! Dan vind ik dat ik elk jaar juist een bescheiden collectie heb! Ik juist ontzag voor zo'n grote collectie als die van MagicSjefke!
    Eind goed, Knal goed!

  9. #84
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Ik vind niet dat dit opgaat, meer vuurwerk is niet per definitie meer plezier.

    Maar eigenlijk wilde ik dat deze niet meer als laatste bekeken topic in het stellingen forum stond.
    Laatst gewijzigd door omepje; 19 oktober 2020 om 23:07

  10. Deze 2 gebruikers waarderen jakhal voor het bericht:


  11. #85
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Ik persoonlijk denk ook niet meer is per definitie beter. Vroeger met een kleiner budget, was het veel leuker om een bepaalde collectie samen te stellen.
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  12. #86
    VWC-Lid AlmeloZuid1991's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2009
    Berichten
    165
    Thanks
    224
    242 waarderingen in 82 posts
    Ik ben toch altijd wel erg blij met die extra box waarmee ik over m'n budget ga. Daarnaast is het wel een verslaving dat je qua collectie niet onder wil doen voor het jaar daarvoor. Ik krijg zelfs een gevoel van spijt wanneer ik moet bezuinigen op m'n collectie.

    Ik denk dus wel degelijk dat ik van meer gelukkiger wordt. Wel is het een soort afvlakkende curve (bekend begrip). Met een budget van een paar honderd euro ben je veel contenter met ieder stuk vuurwerk dan met een budget van 2000 euro waarbij je de cakes zondrler te knipperen per 4 tegelijk weg schiet en qua totaal geluk mischien iets hoger zit omdat je een mega show hebt weggegeven met juichende buren en visite tot gevolg.
    Laatst gewijzigd door AlmeloZuid1991; 19 oktober 2020 om 17:31
    Vuurwerk is vuurwerk

  13. #87
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    In principe is dit antwoord nee per definitie.
    Als een miljonair zijn tiende supercar koopt is dit dan leuker dan een starter die net zijn eerste autootje kan betalen? Het antwoord is nee.

    Het leven is relatief, als je 50 euro hebt te besteden aan vuurwerk dan kan je daar mega blij mee zijn omdat je verwachtingen en eisen aangepast zijn. Als je een paar honderd te spenderen hebt ga je in andere categorieën kijken.

    Je leest het (hier) wel vaker. Als je alles hebt/kan hebben is het niet leuk. Als je maar enkele cakes kunt halen word je selectiever en is het een sport om net te halen wat je wilt.


    Even OT voor mij. Een geslaagd oud en nieuw is een ingewikkelde optelsom met meerdere aspecten. Het eten, de sfeer, weer, vuurwerk en bovenal of iedereen veilig het nieuwe jaar in gaat. 3 jaar terug heeft vuurwerk mijn vriendin redelijk zwaar verwond en dat heeft toch wel een impact. Hoewel alles nu goed is gekomen merkten we het wel tijdens zena trophy of oud en nieuw. Afgelopen oud en nieuw was echter fantastisch samen met familie, aanhang en heel mooi vuurwerk waar ik achteraf super tevreden was.

    Na dat oud en nieuw zei ik: volgend jaar méér vuurwerk want ik vond het fantastisch! Nu zijn mijn vriendin en ik echter verhuist en hebben we allebei onze eerste vaste baan, we willen in de nabije toekomst gaan kopen en willen dus ook gaan sparen voor een groter toekomst beeld. En met die gemengde gedachte stook je er zo een paar honderd euro doorheen terwijl het wellicht beter (later) geïnvesteerd kan worden.

    Enfin, een hele hoop factoren dus

  14. Deze 2 gebruikers waarderen baassie123 voor het bericht:


  15. #88
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Tot op zeker hoogte eens met de stelling maar er is een break even point in mijn beleving.

    Op een gegeven moment is het voor mij niet leuk meer. Dan wordt het stoken om het stoken. Andersom heb ik ook wel eens een oud & nieuw gevierd met nog geen 100,- vuurwerk. Daar vond ik echt geen reet aan. 5 minuten pjieuw pang en het was weg.

    Daarom is mijn collectie al jaren binnen de perken. Ik koop niet teveel en niet te weinig. Ik denk dat de balans het leukste oud en nieuw oplevert. De juiste afweging de key is. Iedereen mag zelf bepalen waar dat break even point ligt.

  16. #89
    VWC-Lid BENZ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2017
    Berichten
    967
    Thanks
    146
    420 waarderingen in 237 posts
    Ik koop eigenlijk altijd te veel, over mijn geplande budget heen.
    Maar blijf binnen de toegestaande gewichten en anders wil de buurman wel een boxje in bewaring nemen.
    Wil geen gezeik en moet verantwoord wezen. Neemt de fun toe bij meer vuurwerk? Ja maar niet evenredig met de uitgaven

  17. #90
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.500
    Thanks
    2.550
    1.542 waarderingen in 803 posts
    Mijn antwoord is deels ja. Met meer budget en dus meer vuurwerk heb ik zeker een leukere avond. Maar vorig jaar was ik echt van 18:00 - 02:00 bezig, dat was toch net wat te veel.

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •