Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 91
  1. #16
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts
    Sinds vorig jaar helemaal niets. Eerdere jaren ging ik altijd meteen naar buiten maar vorig jaar kwam ik op het prachtige idee om vanuit het zolderraam eerst een kwartiertje de buurt te bekijken, en dat was echt te gek! Prachtig om te zien wat een enorme hoeveelheid vuurwerk er tegelijk de lucht in gaat. Dan rond 00:15 toch maar naar beneden en begin ik met wat kleine cakes, vuurpijlen, fonteinen. Als dan eenmaal alle buren de straat rond zijn geweest en weer terug bij mij zijn gaat het los met dikke cakes en wellicht nog een box, maar die schiet ik meestal 's avonds allemaal om er in alle rust van te genieten.

  2. #17
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Dit jaar ga ik als eerste maar een Sky Shielder de lucht in pompen. Verder heb ik geen enkel idee hoe de avond zal verlopen, aangezien in de 31e waarschijnlijk tot laat op het werk ben te vinden....

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Ik begin relatief klein. Jaren was het een Pro-line Mininuit de oude voorraad, maar die begint dunnetjes te worden. Ik denk dat het dit jaar een andere leuke fontein wordt. Ik hoop iets in de trend van de Duitse Laser fontein te vinden in Nederland om waardig en rustig mee te beginnen.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Ik begin dit jaar om 00:00 met het aansteken van een zena pro-torch. En met die zena pro-torch ga ik een showtje fakkelen.
    Laatst gewijzigd door Fireworksfamily123; 15 oktober 2018 om 06:05

  5. Deze 2 gebruikers waarderen Fireworksfamily123 voor het bericht:


  6. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 augustus 2006
    Locatie
    Parkstad
    Berichten
    288
    Thanks
    502
    378 waarderingen in 107 posts
    Vorig jaar heb ik door omstandigheden enkele projectjes gedaan van 2 á 3 minuten. Voor dit jaar staat er weer 1 finale batterij gepland, tijdsduur circa 10 minuten en 2.000 shots. Deze zal om circa 10 over twaalf de lucht ingaan, nadat ik iedereen een hand heb gegeven, en een kennis nog een chinese rol gestookt heeft. De opener voor dit jaar is een compound box, Montreal van Vulcan.

  7. #21
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    Afgelopen jaar de Primal Instinct,

    Dit jaar? Geen idee
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  8. #22
    VWC-Lid PieterV's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    816
    Thanks
    2.450
    379 waarderingen in 181 posts
    Dit jaar ben ik er nog niet over uit. Afgelopen jaar om 00:00 eigenlijk geprobeerd om te genieten van de sfeer en het vuurwerk in de omgeving. Af en toe zelf een fontein afgestoken en verder vooral om me heen gekeken. Eerdere jaren was ik altijd zo gericht op mezelf en eigen vuurwerk onder veel stress, wilde eens wat anders proberen. Afgelopen jaar dus grotendeels voor 00:00 al opgestookt en tegen half 1 de laatste paar potten afgestoken. Doordat het meeste al voor 00:00 afgestoken was, had ik wel lichtelijk een anti-climax gevoel maar dit ging wel weg toen ik de cruelty, hallucinator en pearl river tegelijk afstak om half 1.

  9. #23
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Eerst maar eens iedereen in de buurt, een gelukkig nieuw jaar wensen. En dan vervolgens eerst tot 00:20 genieten van al dat moois om mij heen. Wat ik dan als eerste afsteek ben ik nog niet helemaal over uit. In elk geval iets wat er flink op los ramt, een snelle tempobox of een dikke crackling bak, iets in die richting
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  10. #24
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Ook ik wacht eerst af en kijk en geniet lekker in het rond, er gaat zo ontzettend veel vuurwerk de lucht in dat het zonde is om dat allemaal te moeten missen. Afgelopen jaar ben ik pas rond 00:45 begonnen, toen werd het pas wat rustiger en kon ik lekker los gaan in alle rust. Wat het dit jaar zal zijn geen idee, maar direct vol gas.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 mei 2016
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    155
    Thanks
    36
    74 waarderingen in 40 posts
    Vaak even afwachten en kijken wat de buurt aan het stoken is, vaak zo rond 00:30 beginnen we met stoken. Vorig jaar was dit de Cruel Traction & Transbomber. Jaar daarvoor was het de Escape from Hell. Vaak zijn het wel de wat grotere en duurdere boxen, daarna volgen de kleinere boxen en overgebleven cakes van de vooravond

  12. #26
    VWC-Lid Fausto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.468
    Thanks
    1.452
    1.118 waarderingen in 408 posts
    Inderdaad vroegah was het meteen naar buiten rennen en stoken maar. Tegenwoordig eerst alles en iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen. Even glaasje champagne erbij en dan op het gemak naar buiten. Aangezien de meeste toch meteen als gekke beginnen te schieten eerst maar even rond kijken, buren goed nieuwjaar wensen. Langzaam aan beginnen met wat kleine potjes en zodra de eerste van de buurt met de cakeboxen naar buiten komt barsten we pas los. Mooi nog braakliggen terrein hier om de hoek en dan om en om stoken maar!
    31/12 Knalle als een malle!

  13. #27
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ondertussen zijn alle producten wel bekend bij de importeurs.. Zit al weer flink na te denken over een volgorde voor het afsteken. Ik zit zelf te denken aan twee keer de Splitting Red van WECO. Deze geeft geen herrie maar is echt wel een flinke aandachtstrekker (per 2), geluid is er toch wel

  14. #28
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Precies, het lijstjes maken kan nu echt beginnen en dus ook goed bedenken wat er als eerste de lucht in gaat. Zit zelf te denken aan 2 x Primal Instinct.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #29
    VWC-Lid vegetto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Berichten
    543
    Thanks
    1.180
    824 waarderingen in 294 posts
    Ik denk dat het toch eerst gezellig samen met me dochters sterretjes, morning glory`s en paar fontijntjes afsteken word. Daarna is papa aan de beurt.
    The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

  16. #30
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Ik begin met sterretjes met de groep. En daarna uhm, een transbomber de lucht in rammen denk ik

Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •