Pagina 4 van 51 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 759
  1. #46
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    Joehoeee.. overheenlezers. Dit is 25mm! Geen vergelijking met andere 30mm (19 shots) assortomenten
    Na je vorige post in dit topic is er niemand die het over ander assortimenten heeft. Waar doel je precies op ?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    Waarom zou ik deze niet met 30 mm. cakes mogen vergelijken?
    Al waren ze 10 mm....
    Als ze met hun 25 mm. beter presteren dan die 30ers dan is de prestatie van deze cakes alleen maar meer te waarderen, en dan is de keus snel gemaakt, lijkt mij.
    Met zo'n 425 gram per cake zou dat nog zo maar eens kunnen ook, al houd ik er ernstig rekening mee dat er in deze samples wel een paar grammetjes meer zaten...

    Persoonlijk vind ik het een verademing dat er nou eens géén finale in die cakes zit, maar één effect per cake, en ook nog eens relatief weinig krakelingen. En 75 euro voor 2560 gram. Kan het nog mooier?
    Als dit allemaal klopt denk ik van niet en is dit voor de doorsnee consument het allerbeste wat er op de Nederlandse markt te krijgen is!
    Maar ja... Klopt dit allemaal?

  3. Deze 2 gebruikers waarderen cass voor het bericht:


  4. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    Dit was een super assortimentje voor prijs/kwaliteit, gaat er bij mij inkomen, alleen al om te testen...

  5. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.518
    Thanks
    3.410
    1.919 waarderingen in 698 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
    Waarom zou ik deze niet met 30 mm. cakes mogen vergelijken?
    Al waren ze 10 mm....
    Als ze met hun 25 mm. beter presteren dan die 30ers dan is de prestatie van deze cakes alleen maar meer te waarderen, en dan is de keus snel gemaakt, lijkt mij.
    Met zo'n 425 gram per cake zou dat nog zo maar eens kunnen ook, al houd ik er ernstig rekening mee dat er in deze samples wel een paar grammetjes meer zaten...

    Persoonlijk vind ik het een verademing dat er nou eens géén finale in die cakes zit, maar één effect per cake, en ook nog eens relatief weinig krakelingen. En 75 euro voor 2560 gram. Kan het nog mooier?
    Als dit allemaal klopt denk ik van niet en is dit voor de doorsnee consument het allerbeste wat er op de Nederlandse markt te krijgen is!
    Maar ja... Klopt dit allemaal?
    Je geeft zelf al antwoorden op je eigen vragen gelukkig...

    Voor de volledigheid dan, ik ben zelf ook laaiend enthousiast over deze cakes, maar na meerdere vergelijkingen met 30mm (19 shots) assortimenten wou ik diegenen er alleen even op wijzen dat dit 25mm is, en eigenlijk daarom niet vergeleken mag worden. Dus. En ja, ik koop deze set ook

  6. #50
    VWC-Lid postvoordennis's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Berichten
    419
    Thanks
    60
    248 waarderingen in 141 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
    Waarom zou ik deze niet met 30 mm. cakes mogen vergelijken?
    Al waren ze 10 mm....
    Als ze met hun 25 mm. beter presteren dan die 30ers dan is de prestatie van deze cakes alleen maar meer te waarderen, en dan is de keus snel gemaakt, lijkt mij.
    Met zo'n 425 gram per cake zou dat nog zo maar eens kunnen ook, al houd ik er ernstig rekening mee dat er in deze samples wel een paar grammetjes meer zaten...

    Persoonlijk vind ik het een verademing dat er nou eens géén finale in die cakes zit, maar één effect per cake, en ook nog eens relatief weinig krakelingen. En 75 euro voor 2560 gram. Kan het nog mooier?
    Als dit allemaal klopt denk ik van niet en is dit voor de doorsnee consument het allerbeste wat er op de Nederlandse markt te krijgen is!
    Maar ja... Klopt dit allemaal?
    Helemaal mee eens, ik had vorig jaar 25mm bakken die beter presteerden dan de 30mm bakken die ik had. Tegenwoordig houd ik bijna geen rekening met het aantal inch, maar kijk ik meer naar het aantal gram per shot.

    Waar baseer jij het op dat dit samples waren? Ik had niet het idee dat de uitwerkingen onmogelijk waren. Bij sommige andere producten op de demo was dit overigens wel heel duidelijk.

  7. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.518
    Thanks
    3.410
    1.919 waarderingen in 698 posts
    Het gaat hoofdzakelijk om de schellere burst bij 25mm... en vooral dat doffere bij 30mm vind ik veel gaver
    Laatst gewijzigd door ghoost; 30 augustus 2018 om 23:03

  8. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door postvoordennis Bekijk bericht
    Tegenwoordig houd ik bijna geen rekening met het aantal inch, maar kijk ik meer naar het aantal gram per shot.
    Zelfs dat zegt niet alles. De belangrijkste factor is de kwaliteit van het gebruikte kruit, en dat zie je pas als je een cake aansteekt. Dat is denk ik ook de kracht van de cakes van Pangu en Evo.
    En daarom verschillen de diverse batches van dezelfde cakes ook zo van elkaar. Het valt niet mee om een constante kwaliteit te (willen?!) waarborgen over meerdere jaren.

  9. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Als iets te mooi is om waar te zijn.....
    Daar lijkt dit op. Ik ga denk ik eens een set proberen. Hopen dat het in de buurt komt. Maar dit ziet er erg goed uit.
    Greetzz
    Eer was was was, was was is!

  10. Deze gebruiker waardeert tjopper voor het bericht:


  11. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Is het kruitgewicht van 400 plus gram bij 20 shots 25 mm überhaupt wel mogelijk?

  12. #55
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    2560/6=426.6gr per cake dus gedeeld door 20 is 21.3gr per shot. Gemiddeld allemaal natuurlijk. Zal per cake/effect wat schommelen. In praatjes genoemde kruitinhouden zijn vaak afronding (naar boven). Geen probleem zolang het niet drastisch is zoals vroeger wel eens

  13. #56
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Er zitten ook mines bij, dus valt allemaal wel mee. Wel hele mooie cakes!

  14. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Berichten
    549
    Thanks
    15
    564 waarderingen in 259 posts
    Wij vonden dit een zeer leuk assortiment en ook nog eens aantrekkelijk geprijst.

  15. Deze gebruiker waardeert Bbjorn voor het bericht:


  16. #58
    VWC-Lid Noppes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Berichten
    713
    Thanks
    183
    236 waarderingen in 146 posts
    Dit ziet er heel goed uit voor een mooi prijsje

  17. #59
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Ik heb het even aan Vuurwerkmania gevraagd, deze is op de demo geschoten als cakes met het gewone label er om, i.p.v een sample label, ze gaan er dus vanuit dat dit productie is i.p.v een sample

  18. Deze 5 gebruikers waarderen RickGAE voor het bericht:


  19. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2009
    Berichten
    339
    Thanks
    25
    131 waarderingen in 88 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
    Ik heb het even aan Vuurwerkmania gevraagd, deze is op de demo geschoten als cakes met het gewone label er om, i.p.v een sample label, ze gaan er dus vanuit dat dit productie is i.p.v een sample
    sick hoor
    nou dan nemen wr het maar

Pagina 4 van 51 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •