Pagina 9 van 51 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 135 van 759
  1. #121
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Waar kun je deze dan voor 55 kopen?
    Dat was een tijdelijke aanbieding bij vuurwerkoutlet vierhuizen/haulerwijk/groningen

  2. #122
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Die kon je in het noorden kopen edit: Anihalas was me net voor

  3. #123
    VWC-Lid Gianni070's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2017
    Berichten
    41
    Thanks
    28
    74 waarderingen in 13 posts
    Niks mis met een beetje risico in het leven freaks, geweldige prijs.. we gaan het zien!

  4. #124
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Nieuwe film vanuit Mania:

  5. Deze gebruiker waardeert Komkommer voor het bericht:


  6. #125
    VWC-Lid Fuifduif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Berichten
    772
    Thanks
    1.312
    1.057 waarderingen in 251 posts
    Waar zijn deze cakes te krijgen voor 55 euro?

  7. #126
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alkan075 Bekijk bericht
    Waar zijn deze cakes te krijgen voor 55 euro?
    Op dit moment nergens.

  8. Deze gebruiker waardeert Fireworksfamily123 voor het bericht:


  9. #127
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Ik heb nergens een bevredigend antwoord gelezen. Klopt het dat deze cakes idd 20 gram kruit per tube heeft, ondanks dat het maar 25mm betreft? Of betreft het hier een fout in de omschrijving (zou niet eerste keer zijn dat dit gebeurd) en/of klopt info op de cakes niet? Want dit is doorgaans niet gebruikelijk.
    Laatst gewijzigd door Grizmo Raizor; 18 september 2018 om 18:27 Reden: tube maat verkeerd

  10. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:


  11. #128
    VWC-Lid VuurwerkmaniaNL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 augustus 2014
    Berichten
    41
    Thanks
    67
    116 waarderingen in 31 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Ik heb nergens een bevredigend antwoord gelezen. Klopt het dat deze cakes idd 20 gram kruit per tube heeft, ondanks dat het maar 20mm betreft? Of betreft het hier een fout in de omschrijving (zou niet eerste keer zijn dat dit gebeurd) en/of klopt info op de cakes niet? Want dit is doorgaans niet gebruikelijk.
    Euhm, dit hebben we eerder vandaag toch netjes beantwoord? Of had je onze reactie nog niet gezien? Te vinden in ons Freak-actie topic.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
    Ik heb toch nog even een vraag over de nem van de Mega 6, hoeveel zit hier nou daadwerkelijk in?
    De Redneck Revolt zou volgens de beschrijvng 16,6 gram per tube bevatten terwijl de Mega 6 dan 20 gram per tube moet hebben.

    Klopt dit of is het een tikfoutje? 20gram per tube voor een 25mm is best wel veel.

    Ik vraag dit omdat ik vorig jaar met de Time Machine ook was teleurgesteld, overal stond 422gram maar op de cake stond 222 gram.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VuurwerkmaniaNL Bekijk bericht
    Thanks voor jouw vraag. Het is toch echt zo. Meerdere vuurwerkliefhebbers hebben bijv. bij Airwish deze set al kunnen bewonderen en daar stond ook op het etiket van elke afzonderlijke cake de exacte NEM.
    Vuurwerkmania maakt je gek!

  12. Deze gebruiker waardeert VuurwerkmaniaNL voor het bericht:


  13. #129
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Ik heb nergens een bevredigend antwoord gelezen. Klopt het dat deze cakes idd 20 gram kruit per tube heeft, ondanks dat het maar 20mm betreft? Of betreft het hier een fout in de omschrijving (zou niet eerste keer zijn dat dit gebeurd) en/of klopt info op de cakes niet? Want dit is doorgaans niet gebruikelijk.
    Dit zijn geen 20m cakes maar 25mm!

  14. Deze gebruiker waardeert Komkommer voor het bericht:


  15. #130
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
    Dit zijn geen 20m cakes maar 25mm!
    Klopt, my bad. ik bedoelde idd 25mm.

  16. #131
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VuurwerkmaniaNL Bekijk bericht
    Euhm, dit hebben we eerder vandaag toch netjes beantwoord? Of had je onze reactie nog niet gezien? Te vinden in ons Freak-actie topic.
    Dit bedoelde ik eigenlijk met 'niet bevredigend antwoord', aangezien je alleen aangeeft dat op elke cake de exacte NEM staat. Gezien het feit dat de Time Machine op het etiket 222 gram had staan maar wel werd aangegeven en geadverteerd dat het 422 gram zou zijn, kun je nu met jouw antwoord twee kanten op. Namelijk dat er straks dus niet 400 gram op staat maar bijvoorbeeld 200 gram en dat je dan kunt zeggen dat je eerlijk was in je antwoord. Dus, nog mijn vraag even te herhalen.. zit er idd 400 gram kruit in deze 25mm cakes? Alvast bedankt voor je antwoord.

  17. #132
    VWC-Lid Vuurwerkplace's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 juli 2006
    Berichten
    306
    Thanks
    259
    138 waarderingen in 87 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Dit bedoelde ik eigenlijk met 'niet bevredigend antwoord', aangezien je alleen aangeeft dat op elke cake de exacte NEM staat. Gezien het feit dat de Time Machine op het etiket 222 gram had staan maar wel werd aangegeven en geadverteerd dat het 422 gram zou zijn, kun je nu met jouw antwoord twee kanten op. Namelijk dat er straks dus niet 400 gram op staat maar bijvoorbeeld 200 gram en dat je dan kunt zeggen dat je eerlijk was in je antwoord. Dus, nog mijn vraag even te herhalen.. zit er idd 400 gram kruit in deze 25mm cakes? Alvast bedankt voor je antwoord.
    Naam: azijn2.png
Bekeken: 793
Grootte: 26,7 KB

    Erg jammer om te lezen dat als een importeur zo open en duidelijk over alles communiceert dat alsnog niet gewaardeerd wordt, ze hoeven dit niet te doen he....

  18. #133
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.327
    Thanks
    656
    976 waarderingen in 488 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkplace Bekijk bericht
    Naam: azijn2.png
Bekeken: 793
Grootte: 26,7 KB

    Erg jammer om te lezen dat als een importeur zo open en duidelijk over alles communiceert dat alsnog niet gewaardeerd wordt, ze hoeven dit niet te doen he....
    Eh, trek jij de azijn maar open. Ik interpreteer het: "het is toch echt zo" als ja er zit 400 gram in, toch is het niet overduidelijk. Vervolgens legt hij uit wat er niet duidelijk is en of het hard gemaakt kan worden, niks mis mee lijkt me.

  19. Deze gebruiker waardeert Airforce voor het bericht:


  20. #134
    VWC-Lid VuurwerkmaniaNL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 augustus 2014
    Berichten
    41
    Thanks
    67
    116 waarderingen in 31 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Dit bedoelde ik eigenlijk met 'niet bevredigend antwoord', aangezien je alleen aangeeft dat op elke cake de exacte NEM staat. Gezien het feit dat de Time Machine op het etiket 222 gram had staan maar wel werd aangegeven en geadverteerd dat het 422 gram zou zijn, kun je nu met jouw antwoord twee kanten op. Namelijk dat er straks dus niet 400 gram op staat maar bijvoorbeeld 200 gram en dat je dan kunt zeggen dat je eerlijk was in je antwoord. Dus, nog mijn vraag even te herhalen.. zit er idd 400 gram kruit in deze 25mm cakes? Alvast bedankt voor je antwoord.
    We reageren eigenlijk nooit in product-topics maar voor deze keer hadden we een uitzondering gemaakt. En nu doen we dat dus nog een keer.

    De vraag was "zit er echt zoveel in" en ons bevestigende antwoord was overduidelijk ja met onze reactie "het is toch echt zo". Wat heb je dan nog meer nodig? We hebben er vervolgens nog aan toegevoegd dat de Freaks die de cakes al in handen hebben gehad je kunnen bevestigen dat dit ook op de daadwerkelijke labels staat. We snappen niet zo goed wat we nog meer kunnen doen... We hopen dat je in ieder geval voldoende bent gerustgesteld.
    Vuurwerkmania maakt je gek!

  21. Deze 14 gebruikers waarderen VuurwerkmaniaNL voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  22. #135
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Nou echt belachelijk dat Vuurwerkmania hier echt 2x op moet reageren!! Tsjonge zeg hoe ongelovig moet je zijn...

  23. Deze 2 gebruikers waarderen elburgersc voor het bericht:


Pagina 9 van 51 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •